افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
10

MNF: شانس های Saints and Buccaneers، شرط ها و مجموع امتیازات

  • کد خبر : 3113
MNF: شانس های Saints and Buccaneers، شرط ها و مجموع امتیازات

Buccaneers در این نبرد رقبای NFC South، رقبای خانگی 3.5 امتیازی هستند. نیواورلئان سنتز (4-8) به خلیج تامپا می رود تا با تام بردی و باکانیرز (5-6) برای یک بازی رقابتی NFC روبرو شود. فوتبال دوشنبه شب. در اینجا آخرین شانس برای این بازی درکتاب ورزشی SI: خط پول: مقدسین (+155) | Buccaneers (-188) گسترش: […]


Buccaneers در این نبرد رقبای NFC South، رقبای خانگی 3.5 امتیازی هستند.

نیواورلئان سنتز (4-8) به خلیج تامپا می رود تا با تام بردی و باکانیرز (5-6) برای یک بازی رقابتی NFC روبرو شود. فوتبال دوشنبه شب.

در اینجا آخرین شانس برای این بازی درکتاب ورزشی SI:

  • خط پول: مقدسین (+155) | Buccaneers (-188)
  • گسترش: Saints +3.5 (-110) | Buccaneers -3.5 (-110)
  • جمع: 40.5 بیش از (-110) | زیر (-110)

Buccaneers با وجود داشتن یک رکورد شکست، NFC South را رهبری می کند، و NFC South تنها دسته ای است که یک تیم با رکورد برنده ندارد.

از نظر تهاجمی، هیچکدام از تیم‌ها جدول امتیازات را روشن نکرده‌اند، اما قدیس‌ها تیم برتر امسال بوده‌اند و میانگین 20.8 امتیاز در هر بازی (20) در مقایسه با Buccaneers 18.2 (27) تیم برتر بوده‌اند.

از نظر دفاعی، بوکانیرز یکی از دفاع های برتر لیگ باقی مانده است و تنها 18.5 امتیاز در هر بازی (ششم) کسب می کند. قدیس ها در حالت دفاعی سرد و گرم دویده اند. آنها به طور متوسط ​​در هر بازی امسال 23.3 امتیاز کسب می کنند، هرچند که اخیراً بهتر بوده اند. در چهار مسابقه گذشته، قدیس‌ها فقط 20 امتیاز در هر بازی را مجاز می‌دانند و 14 اخراج را به ثبت رسانده‌اند – پس از چیف‌ها در رده دوم قرار دارند.

تام بردی از زمان آمدن به خلیج تامپا موفقیت چندانی در برابر قدیس ها کسب نکرده است.

تصاویر IMAGO/کریستین کولبرت

تامپا بای در هفته دوم با نتیجه 20-10 پیروز شد، زمانی که این تیم ها با جیمیس وینستون در مرکز قدیس به مصاف هم رفتند. اندی دالتون این بار برای قدیس ها شروع خواهد کرد.

برای Buccaneers، تام بردی کریس گادوین، مایک ایوانز و جولیو جونز را برای این بازی در دسترس خواهد داشت. انتظار می رود لئونارد فورنت بازی کند، اما اگر او نتواند برود، راچاد وایت یک دونده توانا است که 90 درصد اسنپ ها را با 23 لمس و 109 یارد در مجموع در یک مسابقه نرم در برابر کلیولند بازی کرد. قدیس ها در چهار مسابقه گذشته اجازه 187 یارد در هر بازی را در زمین داده اند. این در NFL رده پنجم است.

در بیشتر موارد، قدیس‌ها با بردی، که از زمان پیوستن به باکس، چهار بار در پنج بازی معمولی در برابر نیواورلئان، زیر 250 یاردی پاس داشت، سرسخت بودند و او تنها بیش از یک TD در دو بازی پرتاب کرد. آن مسابقات Saints در چهار مسابقه گذشته تنها 176 یارد پاس در هر بازی را مجاز کرده است.

Saints به دالتون نیاز دارند تا پس از انجام یک دونات در برابر نینرز یکشنبه گذشته به مسیر خود بازگردد. دالتون WR Chris Olave و Jarvis Landry را در دسترس خواهد داشت و Alvin Kamara سالم است و همچنین باید در این بازی پاس بگیرد. Bucs در چهار هفته گذشته تنها 187 یارد پاس در هر بازی و تنها 98.7 یارد در هر بازی در زمین اجازه داده اند.

Saints 4-8 ATS هستند.

Buccaneers 3-7-1 ATS هستند.

Buccaneers 0-4 ATS به عنوان برگزیده های خانگی امسال هستند.

Saints 0-3 ATS به عنوان عقب‌نشین جاده است.

Buccaneers تنها در دو بازی امسال از مجموع بازی ها گذشته است.

قدیس ها امسال در شش بازی به میدان رفته اند.

قدیس ها در چهار مسابقه از شش مسابقه ای که بردی در تیم تامپا بی QB بود برنده شده اند. در چهار تا از این بازی ها، ضعیف ها نقد شدند.

علیرغم پیشروی در بخش، من نمی توانم ببینم که بوکانیرز در دوشنبه شب بر قدیس ها بیش از یک گل میدانی پیروز شود.

انتخاب: Saints +3.5

پوشش بیشتر شرط بندی و NFL:

• به روز شده شانس جام جهانی
• روسای تصویب لوایح به عنوان سوپر کاسه مورد علاقه
• گزارش: سقف حقوق و دستمزد سال 2023 می تواند 220 میلیون دلار باشد
• Deja Vu برای Packers
• نامه NFLPA بر شهرک سازی Deshaun Watson روشن می شود



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.