افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

MG Windsor ارائه شده است، یک هاچ بک کوچک، الکتریکی و اقتصادی

  • کد خبر : 368862
MG Windsor ارائه شده است، یک هاچ بک کوچک، الکتریکی و اقتصادی

به گزارش بازار، برند انگلیسی موریس گاراژ که هم اکنون متعلق به سایک موتورز چین است، مدل جدیدی به نام ام جی ویندزور ارائه کرد. این خودرو یک هاچ بک برقی مقرون به صرفه است که در بازار هند معرفی شده است. بنابراین مشتریان اروپایی امکان استفاده از این خودرو را نخواهند داشت. این خودرو […]

به گزارش بازار، برند انگلیسی موریس گاراژ که هم اکنون متعلق به سایک موتورز چین است، مدل جدیدی به نام ام جی ویندزور ارائه کرد. این خودرو یک هاچ بک برقی مقرون به صرفه است که در بازار هند معرفی شده است. بنابراین مشتریان اروپایی امکان استفاده از این خودرو را نخواهند داشت. این خودرو در واقع نسخه اصلاح شده Baojun Cloud است.

MG Windsor مزایای زیادی برای مصرف کنندگان دارد. از جمله دلایلی که این خودرو را متمایز می کند طراحی بیرونی مدرن، تجهیزات رفاهی و ایمنی و قیمت پایین است. در نمای جلویی این خودرو شاهد چراغ های LED متصل به هم هستیم که امضای اصلی طراحی خودروهای امروزی است. برند MG نیز در قسمت جلویی نورپردازی شده است. دستگیره های درها کاملاً همسطح با بدنه هستند تا عملکرد خودرو بهبود یابد. این خودرو دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی و سانروف می باشد. طراحی چراغ های عقب این خودرو نیز پیچیده و یادآور نیسان مورانو دو دهه پیش است.

بنابراین با وجود قیمت پایین ام جی ویندزور، اصلاً ارزان به نظر نمی رسد. ابعاد ام جی ویندزور نیز برای مصرف کنندگان راضی کننده است. این خودرو با فاصله بین دو محور 2.7 متر و حجم صندوق عقب 604 لیتر گزینه ای بسیار مطلوب برای مصرف کنندگان به حساب می آید. این خودرو می تواند پنج سرنشین را در خود جای دهد و با ارائه امکاناتی مانند صفحه نمایش 15.6 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی مسافران خود را سرگرم می کند.

مشخصات فنی MG Windsor

تک موتور الکتریکی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر وظیفه به حرکت در آوردن این خودرو را بر عهده دارد. قدرت و گشتاور این خودرو از طریق یک گیربکس تک سرعته به محور جلو ارسال می شود. باتری با ظرفیت 38 کیلووات ساعت وظیفه تامین برق موتور الکتریکی ام جی ویندزور را بر عهده دارد. این خودرو با یک بار شارژ قادر است مسافتی معادل 331 کیلومتر را طی کند. این باتری ها از شارژ سریع 50 کیلوواتی پشتیبانی می کنند.

قیمت پایه ام جی ویندزور 10700 یورو (702 میلیون توکن) است. فروش این خودرو از اوایل اکتبر در هند آغاز خواهد شد. مشتریان می توانند این خودروی الکتریکی کوچک را در سه نسخه Excite، Exclusive و Essence خریداری کنند. باتری های این خودرو با گارانتی مادام العمر به مشتریان عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.