افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

Met Gala 2024 زیبایی خفته را از خواب بیدار کرد/ در بزرگترین رویداد مد جهان چه گذشت؟

  • کد خبر : 256290
Met Gala 2024 زیبایی خفته را از خواب بیدار کرد/ در بزرگترین رویداد مد جهان چه گذشت؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- سال هاست که موزه متروپولیتن نیویورک در اولین دوشنبه ماه می مراسمی را با حضور مهمانانی از جمله بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان و … برگزار می کند، رویدادی پر رمز و راز که هیچ یکی به جز شرکت کنندگان می داند که در داخل چه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- سال هاست که موزه متروپولیتن نیویورک در اولین دوشنبه ماه می مراسمی را با حضور مهمانانی از جمله بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان و … برگزار می کند، رویدادی پر رمز و راز که هیچ یکی به جز شرکت کنندگان می داند که در داخل چه اتفاقی می افتد، بنابراین استفاده از تلفن همراه و دوربین ممنوع است. این رویداد همچنین برای دپارتمان مد موزه هنر متروپولیتن، از جمله مبالغ هنگفتی، معمولاً در هشت رقم، کمک مالی جمع آوری می کند.

2

فناوری می تواند جان تازه ای به لباس ببخشد

موسسه لباس موزه هنر متروپولیتن اعلام کرده است که موضوع نمایشگاه بهار 2024 خود “زیبای خفته: بیداری مد” و شب “باغ زمان” خواهد بود. نمایشگاه امسال به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه فناوری می‌تواند جان تازه‌ای به لباس‌هایی بدهد که خیلی قدیمی و شکننده هستند و نمی‌توانند دوباره پوشیده شوند.

یازده

6

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه تقریباً 250 قلم لباس از مجموعه دائمی این مؤسسه به شکلی کاملاً جدید به نمایش گذاشته می شود که برخی از آنها تاکنون به ندرت به نمایش گذاشته شده است.

18

1

ستاره ها داستان زیبایی خفته را گفتند.

Met Gala یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه در شهر نیویورک و قطعا شیک ترین است. زیرا ستاره ها در پله های نمادین موزه متروپولیتن بهترین و زیباترین قیافه خود را به رخ می کشند و ورود بدون دعوت امکان پذیر نیست. موضوع هر دوره از این رویداد نیز متفاوت است. از میهمانان خواسته می‌شود که با تم «باغ زمان» لباس بپوشند. این نام از داستان جی جی بالارد گرفته شده است. داستان در مورد یک زوج اشرافی است که در خانه ای زندگی می کنند که توسط باغی جادویی احاطه شده است، اما یک گروه مهاجم زندگی آرام آنها را تهدید می کند.

4

ستارگان جهان با لباس هایی که داستان «زیبای خفته: بیداری مد» را روایت می کرد، روی فرش قرمز مت گالا ظاهر شدند تا هنر طراحان لباس و زیبایی ظاهرشان را به نمایش بگذارند. در ادامه به برخی از لباس های حاضرین نگاه می کنیم.

3

فرش مت گالا 2024 به یک باغ زیبا تبدیل شده است

هر سال، فرش، دیوارها و فضای داخلی موزه کاملاً مطابق با تم مت گالا طراحی می شود. تم امسال “زیبای خفته: بیداری مد” است و خود مهمانی دارای کد لباس “باغ زمان” است. و پله های 2024 کرم رنگی هستند که رنگ سبز ملایمی از لبه هایشان بیرون می آید. دیوارهای پرس مثل همیشه پوشیده از سبزه و گل است.

10

سادگی رئیس مت گالا

آنا وینتور، سردبیر نمادین ووگ، امسال یک کت بلند مشکی و دیدنی را انتخاب کرد که با گل‌های قرمز و زرد تزئین شده بود. زیر آن یک لباس سفید ساده انتخاب کرد. وینتور هر سال میزبان مت گالا بوده است، اما از سال 1995 دو تا.

13

یکشنبه با شنل و دسته گل روی فرش مت گالا

کلمن دومینگو، هنرپیشه، دسته گل نیلوفر را روی فرش «باغ زمان» حمل کرد و ظاهر سیاه و سفید ویلی چاواریا را تکمیل کرد. ژاکت سفید دومینگو دارای شنل بلند و جزئیات گلدار بزرگ روی یقه بود. این کت و شلوار دارای نوارهای قرمز رنگ در قسمت داخلی پاها است و با لوازم جانبی چشم نواز از جمله کلاه، عینک آفتابی و دستکش چرمی همراه است. رپر ظاهر را با یک جفت چکمه کامل کرد.

77

فرگوسن؛ قصه گوی پرنده

ربکا فرگوسن با یک گروه کاملا مشکی تام براون روی فرش آمد، شاید فکر کرده باشید، “اوه، همین؟” اما پس از آن افشاگری دراماتیک آمد. او شنل خود را باز کرد تا نقاشی پرندگان شوم (کلاغ ها؟ کلاغ ها؟) را آشکار کند. در حالی که رنگ ها ممکن است یک باغ را تداعی نکنند، اما مطمئناً داستانی را روایت می کنند.

8

از نبود چهره تا صدای معترضان

یکی از عوارض جانبی مت گالا 2024 این بود که با تجمع ستاره ها برای این مراسم، معترضان طرفدار فلسطین در بیرون تجمع کردند و چندین معترض دستگیر شدند. لیست مهمانان طبق معمول پر ستاره بود، اگرچه نام های بزرگی مانند تیلور سویفت، لیدی گاگا، سلنا گومز، بلا حدید و ریحانا به طور قابل توجهی غایب بودند.

پانزده

5

12

شانزده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.