افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

LIVE: دیدار اسپانیا و ژاپن با مناظر در ناک اوت جام جهانی

  • کد خبر : 1409
LIVE: دیدار اسپانیا و ژاپن با مناظر در ناک اوت جام جهانی

لافوریا روخا با آبی سامورایی در یک گروه F فشرده دیدار می کند که در آن همه تیم ها هنوز در حال رقابت برای دور حذفی هستند. اینجا را دنبال کنید اسپانیا در افتتاحیه جام جهانی یکی از برترترین عملکردهای تاریخ خود را به نمایش گذاشت، اما تساوی بعدی به این معنی است که هنوز […]



لافوریا روخا با آبی سامورایی در یک گروه F فشرده دیدار می کند که در آن همه تیم ها هنوز در حال رقابت برای دور حذفی هستند. اینجا را دنبال کنید

اسپانیا در افتتاحیه جام جهانی یکی از برترترین عملکردهای تاریخ خود را به نمایش گذاشت، اما تساوی بعدی به این معنی است که هنوز برای رسیدن به مرحله حذفی باید کار انجام شود.

لافوریا روخا برای اطمینان از حضورش در مرحله یک هشتم نهایی، نیاز به برد یا تساوی مقابل ژاپن دارد. ژاپن در یک برد پشت سر هم مقابل آلمان به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود تا بازی را در قطر باز کند، اما باخت به کاستاریکا – همان تیم. اسپانیا 7–0 شکست داد – به این معنی که آبی سامورایی مسیر دشوارتری برای رسیدن به مرحله حذفی دارد.

ژاپن برای تضمین جایگاهش در مرحله حذفی باید برنده شود، در حالی که تساوی یک سناریوی بالقوه آشفته را ایجاد می کند که به نتیجه بازی آلمان و کاستاریکا بستگی دارد. تساوی و برد آلمان به این معنی است که رتبه دوم به تفاضل گل بین آلمان و ژاپن می رسد، در حالی که تساوی و پیروزی کاستاریکا ژاپن را حذف می کند.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).


ترکیب دو تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی

اسپانیا

دروازه بان ها: دیوید رایا (برنتفورد)، رابرت سانچز (برایتون)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)،

مدافعان: جوردی آلبا (بارسلونا)، سزار آزپیلیکوئتا (چلسی)، الخاندرو بالده (بارسلونا)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، اریک گارسیا (بارسلونا)، هوگو گیلامون (والنسیا)، آیمریک لاپورته (منچستر سیتی)، پائو تورس (ویلا)

هافبک ها: سرخیو بوسکتس (بارسلونا)، گاوی (بارسلونا)، کوکه (اتلتیکو مادرید)، مارکوس یورنته (اتلتیکو مادرید)، پدری (بارسلونا)، رودری (منچستر سیتی)، کارلوس سولر (پاری سن ژرمن)

به جلو: مارکو آسنسیو (رئال مادرید)، آنسو فاتی (بارسلونا)، آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید)، دنی اولمو (لایپزیگ)، یرمی پینو (ویارئال)، پابلو سارابیا (پاری سن ژرمن)، فران تورس (بارسلونا)، نیکو ویلیامز (اتلتیک بیلبائو)

ژاپن

دروازه بان ها: شویچی گوندا (Shimizu S-Pulse)، ایجی کاواشیما (استراسبورگ)، دانیل اشمیت (Sint-Truiden)

مدافعان: کو ایتاکورا (بوروسیا مونشن گلادباخ)، هیروکی ایتو (اشتوتگارت)، یوتو ناگاتومو (FC توکیو)، هیروکی ساکای (اوراوا رد دایموندز)، شوگو تانیگوچی (کاوازاکی فرونتاله)، تاکهیرو تومیاسو (آرسنال)، میکی یامانه (کاوازاکی فرونتاله)، مایا یوشیدا (شالکه)

هافبک ها: ریتسو دوان (فرایبورگ)، واتارو اندو (اشتوتگارت)، جونیا ایتو (ریمز)، دایچی کامادا (اینتراخت فرانکفورت)، تاکفوسا کوبو (رئال سوسیداد)، آئو تاناکا (فورتونا دوسلدورف)، تاکومی مینامینو (موناکو)، کائورایتون میتوما بی هیدماسا موریتا (اسپورتینگ)، گاکو شیباساکی (لگانس)، یوکی سوما (ناگویا گرامپوس)

به جلو: تاکوما آسانو (بوخوم)، شوتو ماچینو (شونان بلمار)، دایزن مائدا (سلتیک)، آیاسه اوئدا (سرکل بروژ)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • Gastelum: پدری جهانی می شود، اما او هرگز خانه را از دست نمی دهد
  • Wilson: Day of Tiebreak Drama Puts to Rest Group of Chaos
  • Straus: Pulisic، USMNT برای موفقیت خود در جام جهانی رنج می برند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.