افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
8

LineupSupply برنامه خود را به روز می کند تا پوسترهایی به سبک Instafest از طریق Spotify شما ایجاد کند

  • کد خبر : 3079
LineupSupply برنامه خود را به روز می کند تا پوسترهایی به سبک Instafest از طریق Spotify شما ایجاد کند

در هفته گذشته یا بیشتر، یک برنامه وب به نام Instafest در فضای مجازی منتشر شد. Instafest به شما امکان می دهد پوسترهای جشنواره را از تاریخچه شنیداری Spotify خود ایجاد کنید. میلیون ها نفر قبل از انتشار رسمی Spotify Wrapped در اوایل هفته شروع به تولید پوسترهای جشنواره خود کردند. برای استفاده از این […]


در هفته گذشته یا بیشتر، یک برنامه وب به نام Instafest در فضای مجازی منتشر شد. Instafest به شما امکان می دهد پوسترهای جشنواره را از تاریخچه شنیداری Spotify خود ایجاد کنید. میلیون ها نفر قبل از انتشار رسمی Spotify Wrapped در اوایل هفته شروع به تولید پوسترهای جشنواره خود کردند. برای استفاده از این روند، برنامه LineupSupply – که به شما امکان می دهد لیست های پخش Spotify را از پوسترها ایجاد کنید – عملکرد مشابهی را اضافه کرد.

برای ایجاد یک پوستر جدید، به Lineup Supply برنامه، روی دکمه «ایجاد لیست پخش» ضربه بزنید و گزینه «بازگشت» را انتخاب کنید.

می‌توانید Rewind خود را برای چهار هفته، شش ماه یا یک عمر بر اساس هنرمندانی که بیشترین شنیده‌ها را در Spotify داشته‌اید، ایجاد کنید. پوستر جشنواره تولید شده توسط برنامه در مقایسه با آن بسیار ابتدایی است اینستافست پوستر از نظر سفارشی سازی، فقط می توانید رنگ پس زمینه، عنوان را تغییر دهید و نام پروفایل خود را مخفی کنید.

پوستر جشنواره LineupSupply. اعتبار تصویر: Lineup Supply

توسعه دهنده برنامه، برت باومن، گفت که به زودی سبک های مختلف و گزینه ای برای اشتراک گذاری پوستر به استوری های اینستاگرام شما اضافه خواهد کرد. او همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی تولید پوستر با استفاده از آهنگ های برتر به جای هنرمندان برتر در به روز رسانی آینده است.

پوستر ایجاد شده توسط Instafest

پوستر ایجاد شده توسط Instafest اعتبار تصویر: اینستافست

در حال حاضر، LineupSupply تنها از Spotify با پشتیبانی از Apple Music به زودی پشتیبانی می کند. در مقابل، Instafest به شما امکان می دهد از طریق Spotify، Apple Music و تاریخچه گوش دادن Last.fm خود پوستر ایجاد کنید.

باومن گفت که پس از راه‌اندازی اینستافست، پست گذاشت یک TikTok در مورد نحوه ایجاد یک لیست پخش در LineupSupply از طریق پوسترهای ایجاد شده توسط Instafest. این منجر به افزایش قابل توجهی در بارگیری برنامه شد. الف هم داد فریاد زدن به توسعه دهنده Instafest انشای صبو برای تبدیل تولید پوستر به یک روند محبوب.

از نظر مفهومی، Instafest و LineupSupply یین و یانگ نسل جشنواره موسیقی هستند. اما با آخرین به‌روزرسانی، کاربران LineupSupply احساس نمی‌کنند که کنار گذاشته شوند.

برنامه Instafest به شما امکان می دهد مجموعه جشنواره های خود را از Spotify ایجاد کنید

LineupSupply برنامه خود را برای ایجاد پوسترهایی به سبک Instafest از طریق Spotify شما توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود به روز می کند.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.