افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

Kaleo: قیمت اتریوم در بهترین سناریو می تواند تا 50 درصد رشد کند

  • کد خبر : 20538
Kaleo: قیمت اتریوم در بهترین سناریو می تواند تا 50 درصد رشد کند

کالیو، یکی از تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت اتریوم در آستانه یک صعود صعودی است و ممکن است به سطوحی که آخرین بار یک سال پیش شاهد آن بودیم، برسد. البته این تحلیلگر این را خوش بینانه ترین سناریو برای قیمت ETH می داند و معتقد است که در این صورت […]

کالیو، یکی از تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت اتریوم در آستانه یک صعود صعودی است و ممکن است به سطوحی که آخرین بار یک سال پیش شاهد آن بودیم، برسد. البته این تحلیلگر این را خوش بینانه ترین سناریو برای قیمت ETH می داند و معتقد است که در این صورت هم ابتدا باید حدود 1600 دلار افت قیمت داشته باشیم.

گزارش کردن دیلی هودلکالیو، تحلیلگر برجسته بازار در یک توییت او نوشت که احتمال افزایش قیمت اتریوم به 2400 دلار وجود دارد، قیمتی که قبل از فروپاشی اکوسیستم Terra در می 2022 وجود داشت.

با این حال، Kaleo پیش‌بینی می‌کند که اتریوم ابتدا به 1600 دلار سقوط می‌کند و سپس قبل از صعود 50 درصد به 2400 دلار می‌رسد. وی در این رابطه گفت:

این بهترین سناریویی است که می توانم برای اتریوم تصور کنم. کاهش به 1600 دلار و سپس افزایش به 2400 دلار برای آزمایش مجدد سطوح قبل از فروپاشی Terra Ecosystem.

نمودار بازه زمانی 1 روزه اتریوم – منبع: حساب توییتر Kaleo

کالیو تنها تحلیلگری نیست که افزایش قیمت اتریوم را پیش بینی می کند. بلانتز، استراتژیست بازار کریپتو، دیدگاه مشابهی در مورد روند دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار دارد.

به گفته این استراتژیست، قیمت اتریوم قبل از پایان مرحله اصلاحی فعلی سطح حمایت خود را در محدوده 1600 دلار خواهد یافت. بلانتز در حساب توییتر خود نوشت:

قیمت اتریوم در حال حاضر در حال کاهش است. من در مورد ورود به بازار و نقطه خرید مطمئن نیستم، احتمالاً چیزی بین 1600 تا 1700 دلار. در آن زمان من به دنبال الگوهای کندل معکوس خواهم بود تا از معکوس شدن روند اطمینان حاصل کنم.

نمودار بازه زمانی 4 ساعته اتریوم - منبع: حساب توییتر Bluntz
نمودار اتریوم 4 ساعته – منبع: حساب توییتر Bluntz

پیش‌بینی صعودی تحلیل‌گران برای اتریوم در حالی است که پلتفرم تحلیل احساسات در گزارشی گزارش داد که درصد اتر موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح در ۸ سال گذشته رسیده است.

احساسات در یک توییت نوشت:

همزمان با کاهش قیمت اتریوم به 1780 دلار، شاهد کاهش مداوم عرضه اتر در صرافی ها هستیم. درصد اتریوم موجود در صرافی ها به پایین ترین سطح خود (10.1 درصد) از آغاز معامله این ارز در سال 2015 رسیده است.

نمودار میزان اتریوم موجود در صرافی ها - منبع: Sentiment
نمودار میزان اتریوم موجود در صرافی ها – منبع: Sentiment

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد اتریوم 1801 دلار معامله می شود.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-13 20:56:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.