افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

Insurance.com تابلوهای “برای شما هزینه خواهد داشت” را معرفی کرد!

  • کد خبر : 381017
Insurance.com تابلوهای “برای شما هزینه خواهد داشت” را معرفی کرد!

وب سایت Bimah.com پس از گذشت حدود 10 روز از تابلوی “گران می شود” به صورت رسمی تبلیغات محیطی خود را منتشر کرد. Bimah.com با تمرکز بر لزوم مقایسه قیمت‌ها بین شرکت‌های بیمه و همچنین مزیت رقابتی خرید آنلاین در مقایسه با خرید سنتی، پیام اصلی خود را اینگونه بیان می‌کند:اگر مقایسه نکنید هزینه بیشتری […]

وب سایت Bimah.com پس از گذشت حدود 10 روز از تابلوی “گران می شود” به صورت رسمی تبلیغات محیطی خود را منتشر کرد. Bimah.com با تمرکز بر لزوم مقایسه قیمت‌ها بین شرکت‌های بیمه و همچنین مزیت رقابتی خرید آنلاین در مقایسه با خرید سنتی، پیام اصلی خود را اینگونه بیان می‌کند:اگر مقایسه نکنید هزینه بیشتری برای شما خواهد داشتبی خوابی

در دوران تمسخر این تبلیغات به صورت گسترده در بزرگراه ها و خیابان های پرتردد تهران پخش می شد که هم اکنون مخاطب را به استفاده ترغیب می کند. موتور جستجو و خرید بیمه از شما دعوت می کند قبل از ایجاد یک بیمه نامه، پوشش ها، قیمت ها و ویژگی های شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنید.

پیام کمپین؛ هزینه اضافی اگر بیمه را مقایسه نکنید

اطلاع رسانی کند تابناکیکی از ویژگی های قابل توجه این کمپین، ترکیب پیام هشدار با راه حل سریع و ملموس است. در این کمپین مقایسه به عنوان راهکاری برای اخذ بیمه با قیمت مناسب و با بهترین پوشش معرفی شده است.

پیام “اگر مقایسه نکنید گران خواهد بود” کاربران را تشویق می کند تا از روش های سنتی خرید بیمه و بسترهای آنلاین مانند بیمه دات کام برای مقایسه و انتخاب بهترین شرکت بیمه استفاده کنید.

برایوکار برایوخیر دات کام در خودر طول ملاصدرا

از تمسخر تا صراحت با کنجکاوی و پاسخ موثر مردم بازی کنید

در مرحله تمسخر، هشدار و پیام مبهم «برای شما هزینه خواهد داشت» بدون اشاره مستقیم به محصول یا خدمات، توانست کنجکاوی مخاطب را برانگیزد. این استراتژی در روزهای اخیر توانست به طور موثر مخاطب را جذب کند.

این پیام کوتاه و چالش برانگیز باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام و ایکس در مورد محتوای آن گمانه زنی کرده و به دنبال کشف معنای پشت این پیام باشند. جالب اینجاست که در میان گمانه زنی ها، کاربران به برندها و محصولات مختلفی اشاره کردند. با این حال، برخی از منتقدان این کمپین معتقدند پیام استفاده شده در بیلبورد بسیار مبهم بوده است.

طراحی بصری؛ سادگی و کارایی در سرویس پیام رسانی.

یکی از نکات کمپین Insurance.com استفاده از طراحی بصری مینیمال و ساده است. رنگ بنفش به کار رفته در طراحی بیلبورد با هویت بصری Insurance.com سازگار است و ناخودآگاه حس تمایز، قدرت و اهمیت موضوع را به مخاطب القا می کند.

علاوه بر این، استفاده از فونت های بزرگ و ساده به خواندن سریع و آسان پیام کمک کرده است. این انتخاب نشان می دهد که تیم بازاریابی Insurance.com به وضوح و سادگی پیام اهمیت زیادی داده است. پیام با طراحی مینیمالیستی به گونه ای پیکربندی شده است که رانندگان و عابران می توانند به راحتی آن را حتی از راه دور و در ترافیک سنگین بخوانند. رویکردی که به ثبت و ماندگاری بیشتر آگهی در ذهن مخاطب کمک می کند.

تأثیر کمپین بر تغییر رفتار مخاطبان.

کمپین جدید Insurance.com نه تنها به دنبال آگاهی از برند را افزایش دهید بلکه سعی در تغییر نگرش مخاطبان سنتی نسبت به خرید بیمه دارد. خرید بیمه اغلب در ذهن مردم فرآیندی پیچیده و زمان بر تلقی می شود. Bimah.com در این کمپین بر سهولت و مزایای خرید اینترنتی از طریق مقایسه تاکید کرد و آن را به عنوان روشی ساده و مقرون به صرفه برای انتخاب بیمه معرفی کرد.

جذابیت های پرداخت حق بیمه

Insurance.com در این کمپین با ارائه سه روش پرداخت حق بیمه، کاربران را به تمدید به موقع بیمه تشویق کرده است:

  1. کارمزد بدون پیش پرداخت
  2. پرداخت آنلاین نقدی
  3. پرداخت اعتباری

بیلبورد دات کام بیمه "برای شما گران تمام خواهد شد" پرده بالاست!

این کمپین به خوبی با نگرانی مشترک بخش بزرگی از جامعه مرتبط است. یعنی پیچیدگی گرفتن بیمه ماشین و عدم آگاهی مقایسه بیمه شخص ثالث اشاره کرده است اما برای ارزیابی و تصمیم گیری بهتر در مورد تاثیرات این کمپین بر اهداف مورد نظر گروه Insurance.com باید تا پایان این کمپین صبر کرد. این کمپین تبلیغاتی به طور رسمی از 16 مهرماه آغاز شد و پیش بینی می شود تا پایان مهرماه ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.