افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

Infinix Zero Flip معرفی شد. اولین حضور اینفینیکس در بازار گوشی های تاشو

  • کد خبر : 378306
Infinix Zero Flip معرفی شد. اولین حضور اینفینیکس در بازار گوشی های تاشو

اینفینیکس با معرفی اولین گوشی تاشو خود به نام Zero Flip وارد بازار گوشی های تاشو شد. این گوشی تاشو دارای طراحی تاشو است که بسیار شبیه به گوشی تازه معرفی شده Tecno Phantom V Flip2 است. اینفینیکس که یکی از زیرمجموعه های «هولدینگ ترانسیون» محسوب می شود، با این اقدام به جمع تولیدکنندگان گوشی […]

اینفینیکس با معرفی اولین گوشی تاشو خود به نام Zero Flip وارد بازار گوشی های تاشو شد. این گوشی تاشو دارای طراحی تاشو است که بسیار شبیه به گوشی تازه معرفی شده Tecno Phantom V Flip2 است. اینفینیکس که یکی از زیرمجموعه های «هولدینگ ترانسیون» محسوب می شود، با این اقدام به جمع تولیدکنندگان گوشی های تاشو پیوسته و قصد دارد سهمی از این بازار پر رقابت را به خود اختصاص دهد. با دی جی همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش

Infinix Zero Flip به نمایشگر اصلی 6.9 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش می تواند تا 1400 نیت روشنایی ارائه دهد که آن را به یکی از درخشان ترین های بازار تبدیل می کند. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش 3.64 اینچی AMOLED با وضوح 1056 در 1066 پیکسل است. نمایشگر خارجی نیز از نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 2 بهره می برد که مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربه به گوشی می دهد.

دوربین ها

یکی از ویژگی های برجسته Zero Flip سیستم دوربین دوگانه آن است که به صورت عمودی در کنار صفحه نمایش خارجی قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) است و با یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض همراه است. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در یک سوراخ پانچ در داخل نمایشگر اصلی قرار گرفته است که سلفی ها و ویدیوهای باکیفیتی را ارائه می دهد. تمامی دوربین های این دستگاه قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را دارند که به کاربران امکان ضبط تصاویر و فیلم های باکیفیت را می دهند. جالب‌تر اینکه Infinix با دوربین‌های GoPro یکپارچه‌سازی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد از صفحه اصلی به عنوان منظره یاب برای دوربین‌های GoPro استفاده کنند.

Infinix Zero Flip

مشخصات فنی

Infinix Zero Flip از تراشه MediaTek Dimension 8020 استفاده می کند که عملکرد قدرتمندی را در کنار 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. این ترکیب سخت افزاری اجرای آسان برنامه ها و بازی های سنگین را ممکن می سازد و تجربه کاربری روان و بدون لگ را در اختیار کاربران قرار می دهد. از نظر نرم افزاری، این دستگاه با سیستم عامل XOS 14.5 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود و اینفینیکس به کاربران وعده دو آپدیت بزرگ اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی را داده است که به معنای پشتیبانی طولانی مدت از این گوشی است.

طراحی بدنه و ساختار.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه طراحی لولای بدون شکاف آن است که امکان بستن کامل گوشی را به شما می دهد. زمانی که گوشی بسته است ضخامت آن 16 میلی متر است و در حالت باز ضخامت آن به 7.6 میلی متر کاهش می یابد. وزن گوشی 195 گرم است که در مقایسه با بسیاری از گوشی های تاشو موجود در بازار، وزن مناسبی است. این طراحی به کاربران این امکان را می دهد که گوشی را در زوایای مختلف از 30 تا 150 درجه روی سطوح صاف قرار داده و از آن به عنوان سه پایه برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده کنند.

Infinix Zero Flip

ظرفیت باتری و سرعت شارژ.

Infinix Zero Flip دارای باتری 4720 میلی آمپری است که از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی می کند این باتری قدرتمند می تواند در مدت زمان کوتاهی گوشی را به طور کامل شارژ کند و عمر باتری بیشتری را برای کاربران فراهم کند. با توجه به مصرف کم پردازنده و بهینه سازی های نرم افزاری، انتظار می رود این گوشی در استفاده روزانه بسیار خوب عمل کند.

رنگ و قیمت

این گوشی در دو رنگ مشکی و صورتی موجود است که جذابیت های خاص خود را دارد و می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. قیمت Infinix Zero Flip حدود 645 دلار است و با توجه به امکانات و مشخصات این گوشی، قیمت آن در مقایسه با برخی از رقبا بسیار مناسب به نظر می رسد. انتظار می رود این دستگاه به زودی در بازارهای بیشتری وارد شود و اینفینیکس قول داده است اطلاعات بیشتری در مورد عرضه این گوشی در بازارهای دیگر ارائه دهد.

Infinix Zero Flip

خلاصه

با معرفی Infinix Zero Flip، اینفینیکس به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در بازار گوشی های تاشو تبدیل شده است. این گوشی با امکانات پیشرفته، طراحی زیبا و قیمت مناسب می تواند نظر علاقه مندان به فناوری های جدید را به خود جلب کند. با توجه به رقابت شدید در بازار گوشی های تاشو، ورود اینفینیکس به این بخش می تواند تحولی جدید در صنعت موبایل باشد. Infinix Zero Flip به عنوان یک گوشی مدرن تاشو با ویژگی های مختلف، به زودی جایگاه خود را در بازار پیدا خواهد کرد و احتمالا با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.