افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

Infinix Smart 8 Pro با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

  • کد خبر : 189720
Infinix Smart 8 Pro با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اینفینیکس سال گذشته اسمارت 8 را در برخی بازارها معرفی کرد، اما مدلی که چند هفته پیش در هند عرضه شد با پردازنده Helio G36، دوربین 50 مگاپیکسلی و XOS 13 (Go Edition) مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد. برند اسمارت فون مدل اسمارت 8 پرو را معرفی کرده است که در واقع […]


اینفینیکس سال گذشته اسمارت 8 را در برخی بازارها معرفی کرد، اما مدلی که چند هفته پیش در هند عرضه شد با پردازنده Helio G36، دوربین 50 مگاپیکسلی و XOS 13 (Go Edition) مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد. برند اسمارت فون مدل اسمارت 8 پرو را معرفی کرده است که در واقع یک گوشی جدید نیست، بلکه نسخه هندی اسمارت 8 است!

این بدان معناست که Infinix Smart 8 Pro به پردازنده Helio G36 و صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی با وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز مجهز شده است.در بالای صفحه نمایش چیزی شبیه به جزیره پویا از اپل می بینیم. که شرکت چینی آن را “حلقه جادویی” می نامد. ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین سیستم عامل XOS 13 مبتنی بر اندروید 13 (نسخه Go) را اجرا می کند و ویژگی جالبی دارد که به شما امکان می دهد از طریق واتس اپ بدون اضافه کردن شماره با افراد تماس بگیرید. البته قرار است این ویژگی بعداً از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری وارد شود.

Infinix Smart 8 Pro

Infinix Smart 8 Pro در پیکربندی های رم 4 و 8 گیگابایتی موجود است و فضای ذخیره سازی داخلی آن را می توان بین گزینه های 64 تا 128 گیگابایت انتخاب کرد که البته از طریق کارت های حافظه microSD قابل ارتقا است. این گوشی دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت است. در حال حاضر مشخصات دقیق دوربین ثانویه پشتی ذکر نشده است، اما سازنده آن را با نام AI Lens ذکر کرده است و هنوز مشخص نیست عملکرد دقیق آن چیست.

از دیگر ویژگی های کلیدی Infinix Smart 8 Pro می توان به پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون، اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و پردازش صدای DTS با قابلیت افزایش 200 درصدی صدا اشاره کرد.

Infinix Smart 8 Pro

Infinix Smart 8 Pro در رنگ‌های مشکی، طلایی، گلکسی سفید و آبی رنگین کمانی موجود است. این شرکت چینی به قیمت یا زمان عرضه این گوشی اشاره نکرده است، اما همانطور که در ابتدای متن گفتیم، این مدل در حال حاضر به عنوان یک مدل استاندارد اسمارت 8 در هند و تنها در پیکربندی 4.64 گیگابایتی با معادل آن موجود است. قیمت: 90 دلار (یا 85 یورو) موجود است. بنابراین اگر اینفینیکس بخواهد مدل اسمارت 8 پرو را در هند عرضه کند، مطمئنا ویژگی های متفاوتی خواهد داشت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.