افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

Honor X7c معرفی شد. گوشی ارزان اما با ارزش خرید بالا

  • کد خبر : 401091
Honor X7c معرفی شد. گوشی ارزان اما با ارزش خرید بالا

کمپانی آنر به تازگی گوشی جدید خود را با نام آنر X7c معرفی کرده است. این گوشی که مدتی قبل به صورت غیررسمی در لیست قرار گرفت، اکنون با مشخصات کامل و قیمت رسمی عرضه شده است. Honor X7c با طراحی مدرن و ویژگی های قابل توجه خود این پتانسیل را دارد که به یکی […]

کمپانی آنر به تازگی گوشی جدید خود را با نام آنر X7c معرفی کرده است. این گوشی که مدتی قبل به صورت غیررسمی در لیست قرار گرفت، اکنون با مشخصات کامل و قیمت رسمی عرضه شده است. Honor X7c با طراحی مدرن و ویژگی های قابل توجه خود این پتانسیل را دارد که به یکی از میان رده های جذاب موجود در بازار تبدیل شود. با اسمارتک نیوز همراه باشید تا با مشخصات فنی و ویژگی های این گوشی جدید بیشتر آشنا شوید.

صفحه نمایش

آنر X7c دارای صفحه نمایش 6.77 اینچی TFT LCD با وضوح HD+ است. این نمایشگر از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند و تجربه کاربری نرم تری را هنگام مرور وب و اجرای برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد. به همین ترتیب، این پنل دارای حداکثر روشنایی 850 نیت است که امکان مشاهده محتوا در محیط های روشن را فراهم می کند. از طرفی در محیط های تاریک می توان روشنایی صفحه نمایش را تا ۲ نیت کاهش داد تا در استفاده طولانی مدت از گوشی چشم کاربر خسته نشود.

دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و در سوراخی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. جالب است بدانید که این حفره دوربین که از قابلیت کپسول جادویی Honor بهره می‌برد، می‌تواند برای نمایش اعلان‌ها و وضعیت سیستم (مشابه آنچه در جزیره پویا اپل دیده‌ایم) استفاده شود که نوآوری جالبی در طراحی Honor است. دستگاه ها .

طراحی و مقاومت

از نظر طراحی، Honor X7c با ضخامت کم و ظاهر زیبا توجه کاربران را به خود جلب می کند. این گوشی دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده است که در گوشی های میان رده کمتر دیده می شود. علاوه بر این، این گوشی به بلندگوهای استریو مجهز شده است که تجربه شنیداری بهتری را ارائه می دهد. وجود جک 3.5 میلی متری هدفون نیز یک ویژگی مثبت برای کاربرانی است که همچنان از هدفون های سیمی استفاده می کنند.

افتخار x7c

پردازنده و عملکرد

در قلب Honor X7c پردازنده Snapdragon 685 قرار دارد که یکی از تراشه های میان رده کوالکام به حساب می آید. این پردازنده همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم، عملکرد قابل قبولی را هنگام اجرای برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد. این گوشی همچنین دارای دو گزینه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی است که هر دو از طریق microSD قابل ارتقا هستند.

دوربین

آنر X7c در پشت دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که قادر است تصاویری با جزییات عالی و کیفیت خوب ثبت کند. علاوه بر این، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و به بهبود کیفیت پرتره ها کمک می کند.

افتخار x7c

باتری و سرعت شارژ

یکی از نقاط قوت Honor X7c باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی آن است که برای استفاده طولانی مدت مناسب است و به کاربر اجازه می دهد روز خود را بدون نگرانی از شارژ سپری کند. این باتری از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می کند که زمان شارژ دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. البته در برخی مناطق مانند آذربایجان، نسخه ای از این گوشی با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی نیز عرضه خواهد شد.

نرم افزار

Honor X7c از رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می کند. این نسخه از سیستم عامل اندروید بسیاری از ویژگی ها و بهینه سازی های جدید را به ارمغان می آورد و تجربه کاربری روان و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

افتخار x7c

قیمت و زمان تحویل

قیمت Honor X7c بسته به نسخه انتخابی متفاوت است. در بازار آذربایجان، نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود 212 دلار و نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی در دسترس خریداران خواهد بود. قیمت قیمت تقریبی 242 دلار. انتظار می‌رود این گوشی در هفته‌های آینده به بازارهای بیشتری در کشورهای دیگر برسد.

نتیجه گیری

Honor X7c با ترکیبی از ویژگی های مدرن مانند صفحه نمایش 120 هرتزی، پردازنده قدرتمند، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری بزرگ، یکی از گزینه های جذاب در رده گوشی های میان رده است. علاوه بر این، قیمت مقرون به صرفه این دستگاه، آن را برای کاربران مختلف، از علاقه مندان به بازی و عکاسی گرفته تا کاربرانی که به دنبال یک گوشی با کارایی بالا هستند، انتخاب خوبی کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.