افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

Honor 200 Lite اعلام کرد: قدرتمند و مقرون به صرفه با دوربین های عالی

  • کد خبر : 244702
Honor 200 Lite اعلام کرد: قدرتمند و مقرون به صرفه با دوربین های عالی

برند چینی آنر به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام «آنر 200 لایت» رونمایی کرده است. این گوشی با ارائه مجموعه ای چشمگیر با قیمت رقابتی، انتخابی ایده آل برای کاربرانی است که صفحه نمایش بزرگ، زیبا، دوربین قدرتمند و عمر باتری طولانی را در عین مقرون به صرفه بودن در اولویت قرار […]

برند چینی آنر به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام «آنر 200 لایت» رونمایی کرده است. این گوشی با ارائه مجموعه ای چشمگیر با قیمت رقابتی، انتخابی ایده آل برای کاربرانی است که صفحه نمایش بزرگ، زیبا، دوربین قدرتمند و عمر باتری طولانی را در عین مقرون به صرفه بودن در اولویت قرار می دهند. در ادامه با ما در اسمارتک نیوز باشید تا مشخصات و ویژگی های این گوشی جذاب را با هم مرور کنیم.

مشخصات و ویژگی های Honor 200 Lite

طراحی خیره کننده و صفحه نمایش روشن.

Honor 200 Lite با طراحی باریک و سبک خود در نگاه اول جلب توجه می کند. این گوشی تنها 6.78 میلی متر ضخامت دارد و 166 گرم وزن دارد و به راحتی در دست شما قرار می گیرد. Honor 200 Lite در سه رنگ زیبا عرضه می شود: آبی ستاره ای (فقط در فروشگاه آنلاین آنر موجود است)، آبی دریاچه ای و مشکی نیمه شب.

بدون شک یکی از نقاط قوت آنر 200 لایت صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی آن است. این صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل، تصاویر واضح و رنگ های زنده را به نمایش می گذارد که برای تماشای فیلم، گشت و گذار در اینترنت یا انجام بازی ایده آل است. مهم نیست که می خواهید فیلم تماشا کنید، بازی کنید یا کارهای اداری خود را در مرورگر وب انجام دهید، صفحه نمایش Honor 200 Lite تجربه واقعا لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

عملکرد پردازش چشمگیر

Honor 200 Lite نیز درون بدنه خود حرف های زیادی برای گفتن دارد و قدرت های زیادی دارد. این گوشی از تراشه قدرتمند مدیاتک Dimension 6080 بهره می برد که می تواند به راحتی از پس کارهای روزمره و حتی برخی بازی های سبک برآید. این پردازنده همچنین با 8 گیگابایت رم ترکیب شده است تا برنامه ها و بازی ها در بهترین حالت اجرا شوند و در حین انجام چند وظیفه ای مشکلی پیش نیاید.

عکس ها و فیلم های خیره کننده بگیرید

دوربین های Honor 200 Lite یکی دیگر از نقاط قوت آن است و برگ برنده ای برای محصولی در این رده قیمتی محسوب می شود. سیستم دوربین پشتی این گوشی از سنسور اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی استفاده می کند که جزئیات و وضوح استثنایی را در عکس های شما ثبت می کند. حسگر 5 مگاپیکسلی فوق عریض همچنین میدان دید شما را برای ثبت مناظر یا عکس های گروهی گسترش می دهد، در حالی که سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد از نزدیک عکس های بسیار دقیقی بگیرید.

دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی این گوشی نیز ضبط سلفی با وضوح بالا و تماس ویدیویی روان را تضمین می کند و البته از تشخیص چهره 2 بعدی نیز پشتیبانی می کند.

Honor 200 Lite

عمر باتری طولانی و شارژ سریع

آنر 200 لایت به یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می تواند یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام بیاورد. فرقی نمی کند کاربر معمولی یا حرفه ای باشید، این باتری قادر است نیازهای شما را برای یک روز برآورده کند. و هنگامی که زمان شارژ فرا می رسد، پشتیبانی از شارژ سیمی 35 واتی به شما امکان می دهد باتری را سریع و کارآمد شارژ کنید.

نرم افزار و ویژگی های اضافی

به طور پیش فرض، Honor 200 Lite جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 14 را با رابط کاربری اختصاصی MagicOS 8.0 اجرا می کند. این رابط کاربری با ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی‌های اضافی Honor، تجربه‌ای تمیز و کاربردی را ارائه می‌دهد. برای امنیت و راحتی بیشتر، این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت در کناری برای باز کردن سریع قفل مجهز شده است.

آنر 200 لایت به دلیل ویژگی‌های متعددی که دارد، برای کاربران گوشی‌های هوشمند با بودجه کم انتخابی ایده‌آل است. این گوشی در فرانسه 329.90 یورو قیمت دارد. اما در مدت رزرو که تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، می توان آن را در فروشگاه اینترنتی آنر با 30 یورو تخفیف خریداری کرد.

نتیجه

Honor 200 Lite خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند در میان گوشی های هوشمند میان رده معرفی کرده است. این گوشی از صفحه نمایش AMOLED، سیستم دوربین قدرتمند با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری با دوام و آخرین نسخه اندروید بهره می برد. علاوه بر این، آنر 200 لایت به دلیل طراحی شیک، قیمت رقابتی و پیش خریدهای رایگان جذاب، مطمئناً گزینه مناسبی برای ارتقاء به یک گوشی اندرویدی جدید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.