افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

“Galaxy Z Fold Special Edition” به صورت محدود عرضه شد

  • کد خبر : 404861
“Galaxy Z Fold Special Edition” به صورت محدود عرضه شد

سامسونگ با معرفی نسخه جدید و خاص گوشی تاشو خود با نام «Galaxy Z Fold Special Edition» در کره جنوبی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این نسخه در پاسخ به انتقادات و محدودیت های Z Fold 6 معرفی شد و تغییرات قابل توجهی در ابعاد صفحه نمایش، طراحی و دپارتمان دوربین به […]

سامسونگ با معرفی نسخه جدید و خاص گوشی تاشو خود با نام «Galaxy Z Fold Special Edition» در کره جنوبی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این نسخه در پاسخ به انتقادات و محدودیت های Z Fold 6 معرفی شد و تغییرات قابل توجهی در ابعاد صفحه نمایش، طراحی و دپارتمان دوربین به همراه داشته است. بسیاری از کاربران و کارشناسان بر این باورند که این نسخه ویژه گلکسی زد فولد همان نسخه ای است که Z Fold 6 باید از ابتدا می بود. در ادامه به بررسی جزئیات این وسیله جذاب می پردازیم. با ما در DJ باشید.

صفحه نمایش بزرگتر و طرح های نازک تر

یکی از بزرگترین تغییرات نسخه ویژه گلکسی زد فولد، صفحه نمایش بزرگتر آن است. این دستگاه با صفحه نمایش 6.5 اینچی 2X LTPO AMOLED در بیرون، تجربه ای مشابه با گوشی های غیرقابل تاشو را به کاربر ارائه می دهد. این صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش 6.3 اینچی در نسخه Z Fold 6 است و با نسبت تصویر 21:9، استفاده از آن بسیار راحت تر و شبیه به تلفن های باریک استاندارد است.

از سوی دیگر، صفحه نمایش داخلی نیز به اندازه 8 اینچ افزایش یافته و نسبت تصویر 10:9 را ارائه می دهد. هر دو نمایشگر دارای نرخ رفرش 120 هرتز هستند و صفحه نمایش بیرونی توسط گوریلا گلس 2 محافظت می شود. با این حال، هیچ شایعه ای در مورد استفاده از “شیشه فوق العاده انعطاف پذیر” (UFG) وجود ندارد و سامسونگ همچنان از همان “شیشه فوق العاده نازک” (UTG) در صفحه نمایش استفاده می کند. پانل داخلی

طراحی نازک تر و سبک تر

نسخه ویژه گلکسی زد فولد با طراحی باریک تر و سبک تر از نسخه اصلی خود، یکی از زیباترین و راحت ترین گوشی های تاشو موجود در بازار امروزی است. ضخامت این دستگاه در حالت باز شدن تنها 4.9 میلی متر و در حالت تا شدن 10.6 میلی متر است. علاوه بر این، وزن آن به 236 گرم کاهش یافته است که در مقایسه با Z Fold 6 حدود 3 گرم سبک تر است. اگرچه این طراحی نازک و سبک به قیمت حذف پشتیبانی از S Pen تمام شده است.

نسخه ویژه Galaxy Z Fold

پیشرفت قابل توجهی در بخش دوربین.

یکی از بزرگترین نقاط قوت Galaxy Z Fold Special Edition در مقایسه با نسخه قبلی خود، به روز رسانی دوربین اصلی آن است. سامسونگ در این نسخه از یک دوربین 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) استفاده کرده است که نسبت به دوربین 50 مگاپیکسلی موجود در Z Fold 6 پیشرفت چشمگیری داشته است. این دوربین قدرتمند به کاربران اجازه می دهد تصاویری با جزئیات و با کیفیت بالا ثبت کنند.

علاوه بر این، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز با افزودن فوکوس خودکار بهبود یافته است. این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی تصاویری با زاویه دید بیشتر و جزئیات بیشتر ثبت کنند. لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر از نسخه قبلی به این مدل جدید منتقل شده است و دو دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه بیرونی و 4 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش داخلی همچنان در این نسخه وجود دارد.

سخت افزار و نرم افزار: ترکیب قدرت و هوش

Galaxy Z Fold Special Edition با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 گلکسی عرضه می شود که قدرت پردازشی باورنکردنی را ارائه می دهد. این دستگاه در یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که فضای کافی برای نیازهای روزانه کاربران عادی و حتی حرفه ای را فراهم می کند. علاوه بر این، این نسخه از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند که هنوز در نسخه Z Fold 6 فعال نشده است.

در بخش نرم افزار، این گوشی تاشو با سیستم عامل One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 و قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ عرضه می شود. سامسونگ همچنین قول داده است تا ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری از این دستگاه ارائه دهد که یکی از نقاط قوت بزرگ آن است.

نسخه ویژه Galaxy Z Fold

باتری و شارژ

از نظر باتری، Galaxy Z Fold Special Edition از همان باتری 4400 میلی آمپر ساعتی Z Fold 6 استفاده می کند که از شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند .

قیمت و زمان دسترسی

نسخه ویژه گلکسی زد فولد در یک رنگ مشکی و با قیمت 2789600 وون در کره جنوبی که معادل 2028 دلار یا 1868 یورو است عرضه می شود. با این حال، این دستگاه در حال حاضر به طور انحصاری در کره جنوبی در دسترس است و شایعاتی مبنی بر عرضه آن در بازار چین با نام گلکسی W25 وجود دارد. بنابراین متاسفانه این دستگاه احتمالا در بازارهای دیگر عرضه نخواهد شد.

نسخه ویژه Galaxy Z Fold

نتیجه: نسخه ای که باید از ابتدا می بود.

سامسونگ با عرضه Galaxy Z Fold Special Edition توانسته ایرادات و کاستی های Z Fold 6 را به طور کامل برطرف کند و نسخه ای را روانه بازار کند که می توان آن را نسخه بهتر و کامل تری از گوشی های تاشو دانست. این نسخه با پیشرفت های چشمگیر در صفحه نمایش، طراحی، دوربین و سخت افزار می تواند نظر بسیاری از کاربران و دوستداران گوشی های تاشو را به خود جلب کند. اگرچه این دستگاه به صورت محدود در بازار کره عرضه خواهد شد، اما بدون شک نشان دهنده مسیر جدیدی است که سامسونگ در تولید گوشی های تاشو خود دنبال می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.