افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

Galaxy S25 Ultra سبک تر و باریک تر از پرچمداران اپل و گوگل خواهد بود

  • کد خبر : 344479
Galaxy S25 Ultra سبک تر و باریک تر از پرچمداران اپل و گوگل خواهد بود

با نزدیک شدن به سال 2025، رقابت بین تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند برای ارائه بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها به اوج خود رسیده است. گوگل، اپل و سامسونگ با معرفی و عرضه مدل های جدید سعی در تثبیت جایگاه خود در بازار و جلب توجه کاربران دارند. در این میان، سامسونگ با انتشار […]

با نزدیک شدن به سال 2025، رقابت بین تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند برای ارائه بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها به اوج خود رسیده است. گوگل، اپل و سامسونگ با معرفی و عرضه مدل های جدید سعی در تثبیت جایگاه خود در بازار و جلب توجه کاربران دارند. در این میان، سامسونگ با انتشار اطلاعات جدید در مورد گلکسی اس 25 اولترا، توانسته است هیجان زیادی را در میان علاقه مندان به فناوری ایجاد کند. به نظر می رسد این گوشی جدید با ویژگی های منحصر به فرد خود در رقابت با پرچمداران گوگل و اپل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. با ما در DJ باشید.

گوگل به تازگی از پرچمدار جدید خود با نام Pixel 9 Pro XL رونمایی کرده است که با ویژگی های جدید و به روز شده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در عین حال، انتظار می‌رود اپل در ماه آینده از بالاترین مدل خود یعنی آیفون 16 پرو مکس رونمایی کند. مثل همیشه این گوشی اپل سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کرده و کاربران زیادی منتظر عرضه آن هستند.

با این حال، با گلکسی اس 25 اولترا، به نظر می رسد که سامسونگ ممکن است در برخی زمینه های مهم از هر دو گوشی پرچمدار جلوتر باشد. به طور خاص، Galaxy S25 Ultra احتمالاً از نظر طراحی فیزیکی، یعنی ضخامت و وزن، نازک‌تر و سبک‌تر از گوشی‌های پرچمدار گوگل و اپل است. بر اساس اطلاعاتی که یک منبع شناخته شده به نام Ice Universe به بیرون درز کرده است، گلکسی اس 25 اولترا «نازک ترین و سبک ترین» گوشی در میان تمامی «دستگاه های پرچمدار فوق العاده» در بازار خواهد بود. اگر این گفته درست باشد، می تواند برگ برنده بزرگی در رقابت با دیگر برندهای بزرگ به سامسونگ بدهد.

به نظر می رسد که اصطلاح «تلفن های پرچمدار فوق العاده» به دسته ای از گوشی های هوشمند اشاره دارد که به عنوان محصولات پیشرفته و بسیار پیشرفته شناخته می شوند. این گوشی ها معمولا بالاترین مشخصات فنی ممکن را دارند و با قیمت های نسبتا بالایی به فروش می رسند. سازندگان مطرحی مانند گوگل و اپل همواره با ارائه چنین دستگاه هایی و جذب کاربران با آخرین فناوری ها و قابلیت های منحصر به فرد سعی در تثبیت جایگاه خود در بازار دارند. به عنوان مثال، گوگل به تازگی گوشی Pixel 9 Pro XL خود را معرفی کرده و اپل به زودی آیفون 16 پرو مکس را عرضه خواهد کرد.

با این حال، منبع جزئیات خاصی در مورد نازک یا سبک بودن Galaxy S25 Ultra، پرچمدار جدید سامسونگ، ارائه نکرده است. در نتیجه، ما هنوز دقیقا نمی دانیم که این گوشی چقدر نازک تر یا سبک تر از سایر گوشی های رده بالا خواهد بود. اما برای درک بهتر می توان نگاهی به مشخصات مدل قبلی این سری یعنی Samsung Galaxy S24 Ultra بیندازیم. این گوشی 8.6 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن به 233 گرم می رسد. در مقایسه، Pixel 9 Pro XL اخیراً منتشر شده توسط گوگل 8.5 میلی متر ضخامت و 221 گرم وزن دارد. این مقایسه‌ها می‌تواند ایده‌ای از طراحی و مشخصات فیزیکی گوشی‌های جدید به ما بدهد، البته جزئیات نهایی هنوز مشخص نیست.

آنچه تاکنون در مورد Galaxy S25 Ultra فاش شده است

برای دستیابی به هدف ساخت گوشی اولترا که نه تنها نازک‌تر است، بلکه به طور محسوسی سبک‌تر از مدل‌های قبلی است، سامسونگ باید از رویکردی بسیار هوشمندانه و دقیق برای طراحی و قرار دادن اجزای داخلی استفاده کند. چنین طراحی باید به گونه ای باشد که تمام اجزا و قطعات دستگاه به طور کارآمد و فشرده در کنار هم قرار گیرند، بدون اینکه از عملکرد یا قابلیت های آن کاسته شود. علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ توانسته است عرض گلکسی اس 25 اولترا را به 77.6 میلی‌متر کاهش دهد که نسبت به عرض 79 میلی‌متری نسل قبلی خود، گلکسی اس 24 اولترا، پیشرفت چشمگیری داشته است.

گلکسی اس 25 اولترا

یکی از شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود نیز به نکته جالبی در مورد طراحی این گوشی اشاره دارد. طبق شایعات، گلکسی اس 25 اولترا که انتظار می‌رود در ژانویه 2025 عرضه شود، از طراحی جدیدی بهره می‌برد که شامل یک قاب نامتقارن است. این طراحی خلاقانه می‌تواند در دست گرفتن گوشی آسان‌تر شود و تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. علاوه بر این، این تغییر طراحی ممکن است یکی از عوامل اصلی کاهش وزن دستگاه باشد، زیرا ممکن است این طراحی جدید منجر به توزیع بهتر وزن دستگاه و استفاده از مواد سبک تر شده باشد. در مجموع به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با استفاده از این تکنیک های جدید طراحی، تجربه ای کاملا متفاوت و بهینه را برای کاربران خود ایجاد کند.

طراحی نازک تر و سبک تر یک گوشی هوشمند ممکن است به این معنی باشد که سازنده مجبور است از باتری کوچکتری در دستگاه استفاده کند که می تواند عمر آن را کاهش دهد. این نگرانی کاملاً منطقی است، زیرا کاهش اندازه و وزن دستگاه معمولاً فضای کمتری برای قرار دادن باتری بزرگتر باقی می گذارد. اما طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، سامسونگ با استفاده از یک تراشه پردازشی جدید و بسیار کارآمدتر در مدل گلکسی اولترا که در سال 2025 عرضه می شود، این مشکل را حل کرده است. گفته می شود تراشه کم مصرف بهبود یافته ارائه دهنده بهتری خواهد بود. عمر باتری باتری نسبت به نسخه 2024 گوشی، اگرچه باتری کوچکتر است.

علاوه بر این، یکی از ارتقاهای مهم و قابل توجه Galaxy S25 Ultra ممکن است در بخش دوربین باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در ماه می، شنیده ایم که سامسونگ می تواند یک دوربین پشتی اضافی را در این مدل جدید قرار دهد و گوشی را به یک ماژول دوربین چهارگانه تبدیل کند. این آپدیت می تواند امکانات جدیدی را در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در اختیار کاربران قرار دهد و تجربه ای متفاوت را در اختیار علاقه مندان به عکاسی با موبایل قرار دهد. در مجموع به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با ترکیب طراحی خلاقانه و فناوری های پیشرفته، گلکسی اس 25 اولترا را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2025 تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.