افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
13

Forde-Yard Dash: بنابراین، آبرن هیو فریز را استخدام کرد … چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟

  • کد خبر : 658
Forde-Yard Dash: بنابراین، آبرن هیو فریز را استخدام کرد … چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟

در جایی که پیروزی بی شرمانه بر عقل مقدم است، بزرگترین چالش هیو فریز ممکن است آرام کردن سیرکی باشد که تمایل دارد در اطراف خود ایجاد کند. چهل نام، بازی، تیم و نکاتی که در فوتبال دانشگاهی خبرساز شدند، جایی که فلوریدا جنوبی، نیومکزیکو و نوادا تنها تیم‌های FBS بودند که در کنفرانس بدون […]


در جایی که پیروزی بی شرمانه بر عقل مقدم است، بزرگترین چالش هیو فریز ممکن است آرام کردن سیرکی باشد که تمایل دارد در اطراف خود ایجاد کند.

چهل نام، بازی، تیم و نکاتی که در فوتبال دانشگاهی خبرساز شدند، جایی که فلوریدا جنوبی، نیومکزیکو و نوادا تنها تیم‌های FBS بودند که در کنفرانس بدون برد پیش رفتند:

داش بیشتر: سوالات نهایی CFP | چرخ فلک مربیگری گرفتن عوارض

ربع سوم

Auburn Gonna Auburn

عمل تحت تئوری رفتاری که پوچ پوچ را جذب می کند، آبرن (21) جستجوی مربیگری خود را بر روی دو نابغه ناپایدار متمرکز کرد: لین کیفین (22) طرح A بود که پس از یک هفته حماقت توییتر از بین رفت. و هیو فریز (23) پلن B بود. همانطور که همکار من راس دلنگر دوشنبه اول گزارش داد، قرارداد آوردن فریز به دوست داشتنی ترین روستای دشت انجام شد.

جست و جو هرگز به پلان C نرسید، بنابراین نمی دانیم که آیا این بوده است یا خیربابی پترینو (24). فقط می توان حدس زد.

Freeze و Auburn در واقع یک مسابقه مناسب هستند. مرد می تواند مربی توپ باشد و مدرسه فقط به برد در توپ اهمیت می دهد. مرد می تواند ضرب و شتم کند آلاباما (25)، و مدرسه وسواس زیادی برای شکست دادن آلاباما دارد. این مرد رسوایی مهمی را پشت سر گذاشته است و مدرسه کاملاً نگران رسوایی مهم نیست.

بروس پرل (26) یک قهرمان احیاء در آبرن است، پس چرا هیو فریز نیست؟

در این زمینه به آنها اعتبار بدهید. اینجا هیچ تصنعی وجود ندارد. هیچ کس تظاهر نمی کند. جعل لفاظی معمولی که همراه با استخدام های ورزشی در کالج است، در اینجا اعمال نمی شود، و بعید به نظر می رسد که کسی در آبرن تمام تلاش خود را بکند. تنها چیزی که مهم است بیرون آوردن ببرها از زیرزمین SEC West و بازگشت به رقابت های کنفرانس و مسابقات قهرمانی ملی است.

فریز می تواند این کار را انجام دهد. او مربی خوبی است. او آن را در می سی سی پی نشان داد و آن را در لیبرتی تقویت کرد، برنامه ای که او آن را به یک برنده ثابت در سطح FBS ارتقا داد. سوال بزرگتر این است که آیا او می تواند سیرکی را که تمایل دارد در اطراف خود ایجاد کند آرام کند؟ زیرا لرد می‌داند که آبورن می‌تواند به تنهایی سیرک‌های زیادی را راه بیندازد، با گروه کر یونانی‌اش از تقویت‌کننده‌های قدرت‌بخش که هر زمان که بخواهند آماده هستند تا خود را در نمایش قرار دهند. Freeze را به عنوان سرفصل با آن گروه اضافه کنید و این می تواند وحشی باشد.

هیو فریز پس از یک دوره موفقیت آمیز در لیبرتی به SEC بازگشت.

AP Photo/مایکل وودز

طنزی در این واقعیت وجود دارد که برخی از آن تقویت کننده ها سعی کردند یک رسوایی شخصی تایید نشده را برای به پایان رساندن طبل کنند. برایان هرسین (27)، فقط برای چرخیدن و در آغوش گرفتن Freeze. استعفای اجباری او در می سی سی پی به دلیل “الگوی نگران کننده” از تماس ها برای خدمات اسکورت در تلفن همراه وی که توسط مدرسه صادر شده بود، آغاز شد. تحمل آبرن برای رسوایی بستگی به درصد برنده شدن شما دارد و 549.549 فریز در Ole Miss مطمئناً 0.429 هرسین در آبرن را شکست می دهد.

البته، رکورد برد و باخت فریز به‌طور قابل‌توجهی بدتر می‌شود، اگر تمام پیروزی‌هایی را که توسط تحریم‌های NCAA به دلیل تخلفات در Ole Miss از بین رفت، در نظر بگیرید. و پاسخ او به آنها، که هر چیز دیگری را در معرض دید عموم قرار داد.

زمانی که مدرسه تحت بررسی بود، فریز و سایرین در مدرسه سعی کردند وضعیت را به استخدام‌کنندگان و رسانه‌ها به‌عنوان موضوعی که عمدتاً مربوط به ورزش‌های دیگر یا سلف او، هیوستون نات، بود، توضیح دهند. هنگامی که اخطار طولانی NCAA در مورد اتهامات منتشر شد، معلوم شد که دروغ است. همچنین ادعاهای فریز برای استخدام نیروها قبل از روز امضای ملی در سال 2016 بود که تخلفات جزئی بوده و منجر به تحریم های قابل توجهی نمی شود. آن فریب عمدی یک حرکت راسو بود.

این تخلفات منجر به محرومیت دو ساله پس از فصل و محدودیت‌های عمده استخدام شد و جانشین فریز را تحت فشار قرار داد. مت لوک (28). تنها در فصل دوم کیفین، در سال 2021، Ole Miss به سطحی که آخرین بار در سال 2015 از آن لذت برده بود، بازگشت.

فریز بهایی برای تخلفاتش پرداخت. او فصل 2017 و 18 را بدون شغل مربیگری گذراند. برخی دیگر از مدارس SEC در آن زمان سعی کردند او را برای پست های دستیار استخدام کنند، اما توسط دفتر لیگ دلسرد شدند. (آن را یک حکم نمایشی خصوصی از سوی کمیسیونر SEC، گرگ سانکی بنامید.) پس از آن چهار سال تبعید در لیبرتی به وجود آمد – که کنسرت بدی نبود، اما یک دوره کمتر از استعداد مربیگری او.

ادامه تبعید او پس از سال 2022 بیش از حد است، اما Freeze همچنان با برچسب های هشدار دهنده همراه است.

این مرد 53 ساله باید ثابت کند که می‌تواند علاقه سطح نوجوانی خود را به هر آنچه درباره او گفته می‌شود و پاسخ‌های تکان‌دهنده‌اش به انتقادات عمومی از بین ببرد. مردی که به طرز بدنامی توئیت کرد که چگونه با دفتر انطباق Ole Miss در رد قانون شکنی ادعایی در سال 2013 تماس بگیرد، همان کسی است که به طور عجیبی پیامی مستقیم به یک دانش آموز سابق لیبرتی ارسال کرد که بخشی از دعوای حقوقی عنوان IX علیه مدرسه بود. قربانی تجاوز جنسی فریز در این حادثه دخیل نبود، اما تماس با دانش آموز در دفاع از مدیر ورزشی یان مک کاو دوباره قضاوت فریز را زیر سوال برد.

منابع متعدد می گویند که فریز موافقت کرده است که کنترل حساب های رسانه های اجتماعی خود را زمانی که مربی آبرن شود، کنار بگذارد. بررسی پیشینه Freeze گسترده بود، و مدرسه یک مشاور روابط عمومی را استخدام کرد تا بتواند با ضربه مورد انتظار در آوردن او به کشتی مقابله کند. آنها از حلقه های زیادی برای فریز می پرند.

همانطور که یکی از منابع با روابط Auburn یکشنبه گفت، “اگر او به طور قراردادی موظف است که از رسانه های اجتماعی دور بماند و آنها مجبور بودند قبل از شروع به کار شرکت Oh S—” را استخدام کنند، آیا استخدام او واقعا ایده خوبی است؟

این یک ایده آبرن است. و ایده های Auburn همه حول محور برنده شدن هستند، به ویژه جایی که آلاباما درگیر است.

فریز در فصل های متوالی در سال های 2014 و 15 آلاباما را شکست داد، کاری که هیچ کس دیگری در برابر نیک سابان از LSU در 2010-11 انجام نداده است. انجام این کار در می سی سی پی، که در سال های متوالی قبل و یا بعد از آن هیچ گاه موفق به شکست کریمسون تاید نشد، خیره کننده بود. فریز 20 درصد از پیروزی های اوله میس را در مقابل آلاباما در اختیار دارد.

آبورن به‌تازگی و به‌تازگی در برابر جالوت داخلی، موفقیت‌های خوبی داشته است. از هفت حریفی که آلاباما 70 بار یا بیشتر بازی کرده است، هیچ یک درصد برد بالاتری نسبت به آبورن (0.431) در مقابل آن ندارند. این شامل پنج پیروزی در برابر سابان توسط سه مربی مختلف است – تامی توبرویل (یک)، جین چیزیک (یک) و گاس مالزان (سه).

زمانی که هرسین اجازه داد در Iron Bowl 2021 یک برتری دیرهنگام مقابل تاید از بین برود و فصل معمولی را با نتیجه 6–6 به پایان برساند، ممکن است سرنوشت او را رقم بزند. فصل خارج از فصل تبدیل به یک کمپین حقه‌های کثیف شد و او اساساً به عنوان یک مربی مرده وارد سال 2022 شد. وقتی ضررها زود و اغلب اتفاق می افتاد، او قابل مصرف بود و زمان آن رسیده بود که به سمت جانشینی برود.

اما ابتدا رهبری آبرن – هر کسی که باشد – باید اجرا می کرد بازی قدرت اداری (29). یک مدیر ورزشی (آلن گرین) را اخراج کرده بود و دیگری را (جان کوهن، از ایالت می سی سی پی) استخدام کرده بود. گرین در دوران تصدی خود جرأت کرده بود فرهنگ تقویت‌کننده را پس بزند، و هزینه‌ای برای آن وجود داشت.

سپس آن را به جستجوی مربیگری بود که آنقدر آبورن بود که صدمه می زند. از بین همه کاندیداهای جهان، آنها روی دو نفر با بافت اسکار زیادی قرار گرفتند. اولی پس از یک ملودرام عمومی یک هفته ای کنار رفت. دومی از ویرجینیا به سمت جنوب شرقی آلاباما می رفت. اکنون مدرسه فقط باید با هر انگیزه‌ای مبارزه کند تا وانمود کند که استخدام هیو فریز چیزی غیر از برنده شدن است. و امیدوارم که او کمکی به آن نکند ناکارآمدی نهادی ابدی مکان (30).

Auburn می تواند یک کار عالی باشد. هیو فریز می تواند مربی بزرگی باشد. اگر به طرز چشمگیری منفجر نشود، ممکن است کار کند.

داش بیشتر: سوالات نهایی CFP | چرخ فلک مربیگری گرفتن عوارض



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.