افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

FBI توکن NexFundAI را راه اندازی کرد

  • کد خبر : 392255
FBI توکن NexFundAI را راه اندازی کرد

به گزارش بازار، دادستان های فدرال ایالات متحده یک توکن جعلی به نام NexFundAI برای دستگیری افرادی که متهم به دستکاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند ایجاد کردند. این اولین بازی ای است که در آن FBI توکنی برای بررسی شرکت های مالی ایجاد می کند. به طور دقیق تر، سازنده بازار معروف Gotbit FBI […]

به گزارش بازار، دادستان های فدرال ایالات متحده یک توکن جعلی به نام NexFundAI برای دستگیری افرادی که متهم به دستکاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند ایجاد کردند. این اولین بازی ای است که در آن FBI توکنی برای بررسی شرکت های مالی ایجاد می کند.

به طور دقیق تر، سازنده بازار معروف Gotbit FBI در بازار است. میم های سکه و همچنین شرکت های CLS Global و ZM Quant را هدف قرار داده است. دادستان های ایالات متحده اعلام کرده اند که شواهد زیادی از این عملیات متقلبانه این شرکت ها به دست آورده اند. به عنوان مثال، در یک کنفرانس تلفنی، رهبران ZM Quant گفتند:

ما از کیف پول خود برای انجام معاملات، شاید ده یا بیست بار در دقیقه، استفاده می کنیم تا حجم تراکنش را افزایش دهیم. هنگامی که عنوان توکن برتر را در UniSwap به دست می آوریم، کاربران برای تجارت، دیدن فرصت ها و تعقیب قیمت می آیند. ما بازاریابی را اینگونه انجام می دهیم.

این گفتگوها تنها یکی از شواهدی است که در آن متهمان نقشه های خود را با زبانی صریح و واضح بیان می کنند. جای تعجب نیست که هر پنج متهم قبلاً به گناه خود اعتراف کرده اند. در هر صورت این پرونده منجر به ضبط بیش از 25 میلیون دلار ارز دیجیتال شد.

یکی دیگر از اسناد FBI مصاحبه یوتیوب 2019 با الکسی آندریونین، مدیرعامل Gotbit است. او در این مصاحبه به وضوح بر افزایش مصنوعی حجم معاملات توکن های جدید تاکید کرد. در هر صورت بالاخره روز سه شنبه در پرتغال دستگیر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.