افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

DIY بهترین سبک لایه ای در زمستان / چند لایه و رنگارنگ مانند لازانیا باشید

  • کد خبر : 133877
DIY بهترین سبک لایه ای در زمستان / چند لایه و رنگارنگ مانند لازانیا باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها پاییز به پایان می رسد و هوای معتدل و باران آرام آرام خداحافظی می کند و فصل برف و سرما در راه است، در کنار این سوال همیشگی که حالا چی بپوشم؟ زیرا لباس های ما در زمستان علاوه بر زیبا و شیک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها پاییز به پایان می رسد و هوای معتدل و باران آرام آرام خداحافظی می کند و فصل برف و سرما در راه است، در کنار این سوال همیشگی که حالا چی بپوشم؟ زیرا لباس های ما در زمستان علاوه بر زیبا و شیک بودن باید گرمای کافی نیز داشته باشند و به همین دلیل باید استایل لایه بندی داشته باشیم و خود این لایه ها آنقدر زیاد نباشند که قدرت حرکت را از ما بگیرند. راه رفتن را سخت کنند و از طرفی باید به اندازه ای باشند که سرما نخوریم و بدنمان گرم بماند و حالا علاوه بر این باید ظاهری شیک هم داشته باشند و ما را شیک نشان دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، شما نمی توانید ظاهری لایه ای داشته باشید فقط به دلیل گرم بودن آن، به این معنی که ممکن است لازم باشد بافت و رنگ لباس هایی که می پوشید مطابقت داشته باشید و در اولین قدم بین آنها هماهنگی ایجاد کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. شما تضمین انشالله گرم بمونی استفاده از لایه ها چیز خوبی است که می توان آن را کاهش داد، مثلاً صبح که از خانه بیرون می روید و سرما را به یاد می آورید، چند لباس با هم می پوشید، بعد از ظهر که هوا گرم می شود تعداد اینها را کم می کنید. لایه های. برای اینکه عرق نکنید به همین دلیل می توان گفت که فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای داشتن استایل لایه باز است و حالا توضیح می دهیم که برای داشتن این استایل در این فصل ها چه کاری باید انجام دهید.

در استایل لایه بندی، ترتیب لایه ها مهم است و باید رعایت شود.

برای منظم جلوه دادن استایل خود باید لایه ها را به ترتیب زیاد کنید و ساده نگه دارید، به این ترتیب باید لایه های سبک و نازک زیر و لایه های ضخیم تر و گرمتر روی استایل خود بپوشید. در فصل زمستان می توانید برای لایه زیرین از تی شرت استفاده کنید، زیرا تی شرت بهترین انتخاب است و اجازه نمی دهد بافت پشمی لباس بیرونی کثیف شود. برای کمک یک ژاکت ضد باد تهیه کنید، اما زیپ آن را نبندید. تا زیبایی استایل خود را نشان دهد.

سبک لایه ای

ترکیب رنگ لایه ها را فراموش نکنید.

وقتی چند لباس را روی هم می پوشید باید به رنگ آنها هم توجه کنید و سعی کنید لباس هایی را که ترکیب رنگی نزدیک و مشابه دارند و طیف رنگی یکسانی دارند را کنار هم بچینید تا هارمونی زیبایی ایجاد کنید و در این کار از رنگ هایی استفاده کرده اید که مکمل و کامل کننده یکدیگر هستند زیرا در غیر این صورت ظاهر شما گیج می شود و زیبایی آن دیده نمی شود. همچنین برای زیبا جلوه دادن استایل خود می توانید رنگ های متضاد را با هم انتخاب کنید و با پوشیدن لباس هایی که این رنگ ها را دارند، ظاهری متفاوت ایجاد کنید.

سبک لایه ای

به مواد لایه ها توجه کنید.

توجه داشته باشید که جنس لباس زیرتان در لایه ها طوری باشد که به راحتی بتوان لایه های دیگر را روی آن ها اضافه کرد، بنابراین باید زیر لباس خود یک پیراهن بافتنی یا نخی آستین بلند بپوشید، زیرا این مدل مواد نیز پف کرده است. و حجیم نباشند و بعد یک لایه دیگر روی آنها اضافه کنید و این بار یک لایه ضخیم تر. همچنین نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که لباستان چسبناک و تنگ نباشد تا هوا بین لایه ها جریان داشته باشد و حالت عایق برای شما ایجاد کند و از طرفی عرق نکنید.

سبک لایه ای

یقه اسکی لایه ای

یکی از بهترین تکه‌ها و تکه‌هایی که می‌توانید با آن ظاهری لایه‌باز و گرم داشته باشید، یقه‌شب است، بنابراین می‌توانید در فصل بهار و پاییز به‌جای استفاده از شال‌ها و یقه‌های بزرگ، بلوز یقه‌دار را بپوشید تا ظاهری چند لایه داشته باشید. یقه گرم است و بهتر است زیر لایه های لباس شما پوشیده شود و توجه را به تمام لایه های استفاده شده در استایل شما جلب می کند.

سبک لایه ای

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.