افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

Coinbase EIGEN را به نقشه راه اضافه کرد!

  • کد خبر : 378738
Coinbase EIGEN را به نقشه راه اضافه کرد!

کوین بیس اخیرا توکن EIGEN را به نقشه راه خود اضافه کرده است، این اتفاق در حالی رخ داد که در فصل دوم ایردراپ این توکن هستیم. لیست شدن در کوین بیس معمولا قیمت توکن ها را افزایش می دهد و این موضوع سرمایه گذاران را نسبت به آینده این توکن امیدوار کرده است. به […]

کوین بیس اخیرا توکن EIGEN را به نقشه راه خود اضافه کرده است، این اتفاق در حالی رخ داد که در فصل دوم ایردراپ این توکن هستیم. لیست شدن در کوین بیس معمولا قیمت توکن ها را افزایش می دهد و این موضوع سرمایه گذاران را نسبت به آینده این توکن امیدوار کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، کوین بیس به کاربران هشدار داد که نباید این توکن را تا زمانی که فرآیند فهرست بندی کامل نشده است، سپرده گذاری و معامله کنند. همچنین، توکن EIGEN با برچسب Experimental ارائه می شود که نشان دهنده ریسک و نوسان بالای آن است.

EigenLayer در Coinbase لیست خواهد شد

اخیرا کوین بیس EigenLayer را به قسمت نقشه راه خود اضافه کرده است و این موضوع باعث خوشحالی طرفداران این ارز دیجیتال شد. این خبر همزمان با دومین دوره ایردراپ توکن EIGEN که stakedrop نام دارد و از 16 سپتامبر (26 شهریور) آغاز شده است، منتشر شده است.

فهرست EigenLear در Coinbase مطابق با برنامه صرافی برای افزایش تعداد توکن هایی است که به سرمایه گذاران ارائه می دهد. توکن EIGEN یکی دیگر از توکن های مبتنی بر اتریوم است و آدرس آن در شبکه ERC-20 به شرح زیر است:

0xec53bF9167f50cDEB3Ae105f56099aaaB9061F83.

اضافه شدن به RODAMP بخشی از فرآیند بررسی جدید Coinbase است و در این فرآیند، توکن EIGEN که برای اولین بار در گروه قرار گرفت دارایی های تحت بررسی قرار بود نقشه راه منتقل شده است. این فرآیند به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا در مورد توکن‌هایی که قرار است در بورس فهرست می‌شوند مطلع شوند و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

داده های گذشته نشان می دهد که افزودن به نقشه راه کوین بیس همیشه باعث افزایش قیمت برخی توکن ها شده است. به عنوان مثال، پس از اضافه شدن Zetachain به Roadmap، قیمت آن 20 درصد افزایش یافت و Gravity هم همینطور. به طور مشابه، Gravity نیز با افزایش قیمت مواجه شد.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که EIGEN پس از شروع معاملات، روند صعودی را در پیش بگیرد. این موضوع می تواند انتظارات و امید سرمایه گذاران را برای افزایش قیمت این توکن افزایش دهد.

هشدار در مورد نقل و انتقالات و معاملات زودهنگام

اگرچه فهرست EIGEN در Coinbase با استقبال خوبی مواجه شد، صرافی به مشتریان خود هشدار داده است که تا زمانی که فرآیند فهرست‌بندی تکمیل نشود، امکان انتقال و تجارت توکن را نخواهد داشت. به سرمایه گذاران توصیه می شود که از خرید و واریز این توکن ها به کوین بیس پیش از موعد و قبل از تکمیل فرآیند فهرست بندی خودداری کنند، زیرا ممکن است سرمایه آنها به طور کامل از بین برود.

سرمایه گذاران باید طبق آنچه در اطلاعیه های رسمی منتشر شده عمل کنند و قبل از چراغ سبز بورس شروع به معامله نکنند.

علاوه بر این، Coinbase دارایی های جدید را به عنوان آزمایشی برچسب گذاری می کند. معمولا توکن های جدید ریسک و نوسان بالایی دارند و به همین دلیل در این دسته قرار می گیرند. توکن EigenLear نیز احتمالاً در این دسته قرار می گیرد، به خصوص پس از شروع معامله! بسته به شرایط بازار، سود توکن EIGEN ممکن است حتی بیشتر از حد انتظار باشد.

فصل دوم EigenLayer stickdrop

در حال حاضر در فصل دوم ایردراپ Eigen Lear معروف به stakedrop هستیم که از 16 سپتامبر (26 شهریور) آغاز شده و تا 16 مارس (26 اسفند) ادامه دارد، این ایردراپ با واکنش های متفاوتی از سوی جامعه کریپتو مواجه شد. یکی از دلایل نارضایتی کاربران این است که تنها 15 درصد از کل عرضه توکن EIGEN از طریق این ایردراپ توزیع شده است که کمتر از انتظار برخی از اعضای جامعه است.

علی‌رغم این انتقادات، EigenLear با ارزش کل قفل شده (TVL) 11.9 میلیارد دلار، پس از Lido و Aave، یک بازیگر اصلی در DeFi باقی مانده است. رتبه سوم را دارد.

ایگناس، محقق ارزهای دیجیتال، تخمین زد که ارزش بازار EIGEN پس از شروع معامله به حدود 600 میلیون دلار خواهد رسید و در طول فصل دوم ایردراپ، 5.2 درصد از کل عرضه EIGEN، یعنی حدوداً توزیع خواهد شد. 87 میلیون توکن!

قیمت Eigenlire در پیش از بازار در حال کاهش است و تحلیلگران به دقت بررسی می کنند که آیا لیست در Coinbase می تواند روند صعودی قیمت این توکن را آغاز کند یا خیر.

زمان انتشار تراکنش ها و نقل و انتقالات EIGEN است

EIGEN Lear اعلام کرد که قصد دارد محدودیت های انتقال توکن EIGEN را از 30 سپتامبر حذف کند. پس از این تاریخ، دارندگان توکن EIGEN می توانند توکن های خود را معامله یا انتقال دهند. انتشار معاملات و انتقال همچنین شامل توکن هایی است که کاربران از طریق سهام به دست آورده اند.

البته طبق اعلام این پروتکل، کسانی که توکن های EIGEN را شرط بندی کرده اند، باید منتظر بمانند تا یک دوره ۷ روزه بگذرد و سپس توکن های خود را خارج کنند. پلتفرم‌های پیش‌بازار مانند Hyperliquid، مشتقات توکن EIGEN را در حدود 3.4 دلار در هر واحد ارزیابی کرده‌اند که معادل ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده (FDV) در حدود 5.4 میلیارد دلار است.

با نزدیک شدن به زمان فهرست، توکن شاهد خروجی عظیمی بود. مجموع ارزش قفل شده (TVL) این توکن که در ماه ژوئن 20 میلیارد دلار بود، اکنون به 12 میلیارد دلار کاهش یافته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.