افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

Clemson’s Dabo Swinney می گوید QB Cade Klubnik برای شروع Orange Bowl

  • کد خبر : 2727
Clemson’s Dabo Swinney می گوید QB Cade Klubnik برای شروع Orange Bowl

مربی ببرها تایید کرد که دانشجوی سال اول شروع به حرکت به جلو خواهد کرد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. کلمسونپیروزی در بازی قهرمانی ACC در شنبه شب با درامای کوارتربک همراه بود، زیرا کید کلوبنیک پشتیبان DJ Uiagalelei را پس از تنها دو سری تهاجمی راحت کرد. کلوبنیک […]



مربی ببرها تایید کرد که دانشجوی سال اول شروع به حرکت به جلو خواهد کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

کلمسونپیروزی در بازی قهرمانی ACC در شنبه شب با درامای کوارتربک همراه بود، زیرا کید کلوبنیک پشتیبان DJ Uiagalelei را پس از تنها دو سری تهاجمی راحت کرد. کلوبنیک در ادامه بازی را کنترل کرد و با پرتاب 279 یاردی و تاچ داون و 30 یاردی عجله کرد و یک تاچ داون دیگر در برد 39-10 ببرها مقابل کارولینای شمالی.

پس از بازی، سرمربی تیم دابو سوینی تایید کرد که کلوبنیک در تیم تایگرز (11-2) در اورنج بول در پست کوارتربک بازی خواهد کرد.

سوینی گفت: “چیزها باید همانطور که قرار است اتفاق بیفتند، و امشب به همین شکل پیش رفت و کید آماده بود.” از طریق آندره آدلسون از ESPN. “شما فرصتی دارید که ببینید او چه کاری می تواند انجام دهد. او ریتم بازی می کرد، بچه ها برایش نمایش می ساختند. او واقعاً سریع است. او واقعاً می تواند با پاهایش بازی کند. این یک شب عالی بود و نگاهی اجمالی به آینده ما و آنچه در کلمسون به نظر می رسد.”

کلوبنیک دانشجوی سال اول امسال به عنوان یکی از استخدام‌های برتر کشور به کلمسون پیوست، اما او اکثریت فصل را با حمایت از Uiagalelei گذرانده است. اگرچه Uiagalelei یک سال خوب را با 2521 یارد پاس، 22 تاچ داون پاس، 545 یارد راش و هفت تاچ داون راش به ثبت رسانده است، اما در باخت هفته گذشته مقابل کارولینای جنوبی، که ممکن بود برای کلمسون یک جایگاه در پلی آف فوتبال کالج تمام شود، با مشکل مواجه شد.

Uiagalelei یک سال از واجد شرایط بودن باقی مانده است، اما به نظر می رسد که کلمسون آماده است تا تیم را به کلوبنیک تحویل دهد. Swinney در مورد آینده Uiagalelei با این برنامه به جزئیات اشاره نکرد.

سوئینی گفت: “بنابراین در حال حرکت به جلو، مطمئن هستم که گفتگوهای زیادی وجود خواهد داشت.” بدیهی است که امشب آنطور که او دوست دارد تمام نشد، اما او آینده درخشان و درخشانی به عنوان یک بازیکن فوتبال دارد.

  • CFB بیشتر: آزادی نزدیک به استخدام مربی ساحلی کارولینای چادول، بر اساس منابع
  • واکنش رسانه های اجتماعی به التماس سابان برای اسکله CFP آلاباما
  • FiveThirtyEight Rates CFP Chances برای ایالت اوهایو، TCU، آلاباما
  • All Clemson: Dabo Swinney خطاب به Cade Klubnik Moving Forward
  • برای پوشش بیشتر Clemson، به تمام کلمسون



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.