افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

China Link و C خود را برای یک جهش صعودی آماده می کنند

  • کد خبر : 386634
China Link و C خود را برای یک جهش صعودی آماده می کنند

یکی از سفته بازان معروف دنیای رمزنگاری که به پیش بینی های دقیق خود معروف است، معتقد است که قیمت China Link و C در آستانه یک صعود بزرگ است. به گزارش دیلی هادل، مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مشهور در جدیدترین توییت خود نوشت با توجه به اینکه لینک چین در حال حاضر بالاتر […]

یکی از سفته بازان معروف دنیای رمزنگاری که به پیش بینی های دقیق خود معروف است، معتقد است که قیمت China Link و C در آستانه یک صعود بزرگ است.

به گزارش دیلی هادل، مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مشهور در جدیدترین توییت خود نوشت با توجه به اینکه لینک چین در حال حاضر بالاتر از پشتیبانی کلیدی در 9.54 دلار یعنی این ارز دیجیتال یک گارد رو به بالا اتخاذ کرده است.

China Link در حال آماده شدن برای یک جهش صعودی است

به گفته این تحلیلگر، سطوح مقاومت کلیدی که در مسیر پیش روی Chainlink قرار دارند، به ترتیب هستند 12.20 دلار، 16.05 دلار و 18.55 دلار هستند

نمودار پیوند زنجیره ای چارچوب زمانی 1 هفته - منبع: Michaël van de Poppe/X
نمودار پیوند زنجیره ای 1 هفته ای – منبع: Michaël van de Poppe/X

وی در این باره می گوید:

Chainlink همچنان بالاتر از مقاومت بحرانی خود تثبیت می شود و آن را به سطح حمایت تبدیل می کند. من فکر می کنم سطوح بین 9 تا 11 دلار برای خرید خوب است. من قبلاً چندین بار به این موضوع اشاره کرده ام، اما این یک فرصت عالی است.

روند بیت کوین چگونه خواهد بود؟

Van de Pope معتقد است که بیت کوین پس از جهش از سطح 60000 دلار در نمودار با بازه زمانی 12 ساعته، دوباره ساختار صعودی به خود گرفته است:

من فکر می کنم بیت کوین در هفته اول اکتبر به پایین ترین حد ماهانه خود خواهد رسید. آمار بیکاری روز جمعه منتشر می شود که برای بازار بسیار مهم است. حفظ این حمایت کلیدی (60000 دلار) و بازگشت به روند صعودی نشان دهنده قدرت این روند است.

نمودار 12 ساعته تایم فریم بیت کوین - منبع: Michaël van de Poppe/Xنمودار 12 ساعته تایم فریم بیت کوین - منبع: Michaël van de Poppe/X
نمودار بیت کوین 12 ساعته تایم فریم – منبع: Michaël van de Poppe/X

مراقب SEI باشید

به گفته این تحلیلگر برجسته، قیمت ارز دیجیتال C ممکن است از آن بالا بپرد پشتیبانی 0.39 دلار روند صعودی دارد. وی در این زمینه می گوید:

C عالی به نظر می رسد. اصلاح قابل توجهی را تجربه کرده است، اما احتمالاً در آینده به گارد صعودی نیاز دارد زیرا به حمایت مهمی رسیده است. اگر این پشتیبانی از بین برود، انتظار دارم قیمت به 0.31 دلار اصلاح شود.

نمودار چارچوب زمانی 1 روزه - منبع: Michaël van de Poppe/Xنمودار چارچوب زمانی 1 روزه - منبع: Michaël van de Poppe/X
نمودار چارچوب زمانی 1 روزه – منبع: Michaël van de Poppe/X

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-05 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.