افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ChatGPT هفته آینده به پلتفرم اندروید می آید

  • کد خبر : 33112
ChatGPT هفته آینده به پلتفرم اندروید می آید

OpenAI، شرکت پیشرو هوش مصنوعی به رهبری سم آلتمن، مدیر عامل آن، اخیراً از انتشار نسخه مورد انتظار ChatGPT برای اندروید خبر داد. این اعلامیه ماه‌ها پس از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه iOS منتشر شد که به سرعت با بیش از نیم میلیون دانلود در یک هفته، به برترین برنامه هوش مصنوعی در پلتفرم […]


OpenAI، شرکت پیشرو هوش مصنوعی به رهبری سم آلتمن، مدیر عامل آن، اخیراً از انتشار نسخه مورد انتظار ChatGPT برای اندروید خبر داد. این اعلامیه ماه‌ها پس از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه iOS منتشر شد که به سرعت با بیش از نیم میلیون دانلود در یک هفته، به برترین برنامه هوش مصنوعی در پلتفرم تبدیل شد. نسخه رسمی ChatGPT اندروید هفته آینده در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و پیش ثبت نام از هم اکنون آغاز شده است.

انتظار می‌رود که ورود نسخه رسمی ChatGPT برای اندروید با برنامه‌های جعلی GPT که اخیراً به بازار پلتفرم هجوم آورده‌اند، مبارزه کند. تاکنون این اپلیکیشن های غیر رسمی از اکوسیستم اندروید بهره برده اند و حتی برخی از آنها حاوی محتوای مخرب یا جعلی بوده اند!

نسخه اندروید ChatGPT، مانند همتای iOS خود، احتمالاً دارای محدودیت‌های منطقه‌ای خواهد بود و قبل از عرضه به سایر کشورها ابتدا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این برنامه خدمات برتر ChatGPT Plus را با هزینه 20 دلار در ماه ارائه می دهد.

ChatGPT اندروید قصد دارد تجربه ای مشابه برای همتای iOS خود ارائه دهد، از جمله توانایی همگام سازی مکالمات و تنظیمات بین دستگاه ها. اگرچه تاریخ دقیق انتشار این نسخه مشخص نشده است، اما OpenAI تایید کرده است که هفته آینده عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


OpenAI همچنین در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام “دستورالعمل های سفارشی” است که به طور انحصاری برای کاربران پلاس در دسترس خواهد بود و در حال حاضر در مرحله بتا است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا دستورالعمل‌های خاصی را به چت ربات هوش مصنوعی بدهند و در نتیجه ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتری را به همراه دارند. علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای پیشرفت‌های اخیر نسخه iOS، از جمله ادغام Bing و بهبود عملکرد تاریخچه جستجو خواهد بود.

کاربران اندروید اکنون می توانند برای برنامه ChatGPT در فروشگاه Google Play پیش ثبت نام کنند. هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ChatGPT اولین کاهش ترافیک خود را از زمان راه اندازی تجربه کرده است. بنابراین راه اندازی بر روی پلتفرم اندروید احتمالا می تواند وضعیت ترافیک شما را دوباره بهبود بخشد. البته هیچ چیز در مورد آینده این ربات هوش مصنوعی مشخص نیست و باید منتظر آینده باشیم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.