افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
6

CFP تسلیم SEC-Big Ten تصاحب نمی شود

  • کد خبر : 3040
CFP تسلیم SEC-Big Ten تصاحب نمی شود

خوشبختانه، حضور صحیح قورباغه های شاخدار در پلی آف، فوتبال کالج را از تسلط کامل «Power 2» نجات داد. برای طرفداران فوتبال کالج که خواهان یک ورزش ملی، با زندگی، نفس و تنوع فراتر از دو کنفرانس قدرتمند هستند، دانشگاه مسیحی تگزاس فصل شما را نجات داده است. شاخ قورباغه ها تلاش خود را برای […]


خوشبختانه، حضور صحیح قورباغه های شاخدار در پلی آف، فوتبال کالج را از تسلط کامل «Power 2» نجات داد.

برای طرفداران فوتبال کالج که خواهان یک ورزش ملی، با زندگی، نفس و تنوع فراتر از دو کنفرانس قدرتمند هستند، دانشگاه مسیحی تگزاس فصل شما را نجات داده است. شاخ قورباغه ها تلاش خود را برای شکست ناپذیری شنبه شکست دادند، اما آنها به اندازه کافی در شکست تلاش کردند تا در رقابت های پلی آف فوتبال کالج در میان زمینی مملو از غول های بیگ تن و کنفرانس جنوب شرقی حفظ شوند.

TCU(12-1) دانه شماره 3 است. بقیه براکت چهار تیمی متشکل از قدرت های آبی از دو لیگ پردرآمد است: شماره 2میشیگان(13–0) و شماره 4ایالت اوهایو(11-1) از ده بزرگ و شماره 1گرجستان(13-0) از SEC. درست خارج از چهار نفر اول، شماره 5 هستندآلاباما(10-2) و شماره 6تنسی(10-2) از SEC. مدرسه دیگری که در آخر هفته آخر در ترکیب بودUSC، در حال حاضر از Pac-12 اما برای Big Ten در سال 2024 بلیط گرفته شده است.

  • پیش نمایش پلی آف: جورجیا در مقابل ایالت اوهایو | میشیگان در مقابل TCU

برای TCU، مدرسه ای با ثبت نام حدود 12000 نفر، که این رشته را تأیید می کند که چشم انداز مورد نیاز برای پیمایش مسیر عشایری خود در ربع قرن گذشته را تأیید می کند. قورباغه های شاخدار در چهارمین لیگ خود از زمان نابودی کنفرانس جنوب غربی در اواسط دهه 1990 هستند.

همچنین این یک لحظه بزرگ برای Big 12 است که خود در سال‌های آینده دو تیم را به SEC (اوکلاهما و تگزاس) می‌بازد و از سال 2019 تیم CFP نداشته است. دو بازی آخر لیگ قهرمانی درام‌های جذابی داشته است. به جایگاه های خط دروازه در انتهای مقابل استادیوم AT&T رسید – بیلور در یک سمت اوکلاهما ایالت را در سال گذشته متوقف کرد و شنبه TCU ایالت کانزاس را متوقف کرد. (مهم‌ترین چیزی که از این دو کلاسیک به دست می‌آید: لیگ می‌تواند بازی‌های قهرمانی جذاب و سطح بالایی را برگزار کند که هیچ ربطی به Sooners و Longhorns در حال خروج ندارند.)

پلی آف در سال 24 بزرگتر و بهتر می شود و به 12 تیم گسترش می یابد و به لیگ های بیشتری فرصت می دهد تا بخشی از تعقیب قهرمانی ملی باشند. اما این به معنای مشارکت بیشتر SEC و Big Ten نیز خواهد بود که چندین پیشنهاد را از بین خواهد برد. در حال حاضر، TCU دیوار آتش در برابر تسلط کامل این دو کنفرانس است.

این قورباغه های شاخدار خاص نیز به عنوان نامحتمل ترین تیم CFP در تاریخ نه ساله این رویداد واجد شرایط هستند. آنها تنها دومین تیمی هستند که پس از یک فصل شکست در سال قبل، به میدان رفتند، و در سال 2021 با نتیجه 5–7 پیش رفتند. (دیگر سال گذشته میشیگان بود، اما ولورینز تنها شش بازی در فصل سال 20 انجام داد که همه گیر شده بود. )

و 5-7 زشت بود. میانگین باخت قورباغه ها در آن هفت شکست 19.3 امتیاز بود. آنها شبیه تیمی نبودند که فقط چند اصلاح کوچک با تغییر همه چیز فاصله داشت، به همین دلیل است که TCU برای پایان دادن به هفتم در Big 12 انتخاب شد. اما سپس مربی، سانی دایکز، برنامه را در اولین فصل خود در فورت ورث تقویت کرد. و مکس دوگان در چهارمین کمپین خود به یک سوپراستار بعید تبدیل شد.

بقیه این میدان پلی آف تقریباً از ماه آگوست قابل مشاهده است. ایالت اوهایو فصل را با رتبه 2 شروع کرد و هرگز از پنج تیم برتر AP خارج نشد، اگرچه باکی ها همه به جز کمیته انتخاب از آنها درخواست کردند که با شکست به یاد ماندنی خود در خانه مقابل میشیگان در 26 نوامبر آنها را از رقابت اخراج کند. اما با کمک کمی بعد از آن کارولینای جنوبی (که کلمسون را ناراحت کرد) و یوتا (که USC را از بین برد)، مسیر درب پشتی برای ساخت پنجمین پلی آف برای ایالت اوهایو پاک شد. (تنها مدارسی که به تعداد بیشتری رسیده اند آلاباما و کلمسون هستند.)

کوارتربک داگان و TCU به دنبال شکست سخت بازی عنوان OT Big 12 در برابر ایالت کانزاس هستند.

LM Otero/AP

میشیگان پس از هفته اول فصل به جمع پنج تیم برتر صعود کرد و هرگز آن را ترک نکرد، و با یک برنامه آسان در مراحل اولیه پیروزمندانه پیروزمندانه پیروز شد. ولورین در تمام فصل تنها یک ترس داشته است، آن هم در خانه مقابل ایلینویز در 19 نوامبر، که در آن آنها برای پیروزی دو امتیازی به یک گل میدانی در ثانیه های پایانی نیاز داشتند. اما با نگاهی به گذشته، با توجه به اتفاقات بعدی، حتی یک باخت هم می‌توانست زنده بماند – انفجار ایالت اوهایو و پیروزی سه لمسی مقابل پوردو در مسابقات قهرمانی ده بزرگ. میشیگان برای دومین حضور متوالی در پلی آف بازگشته است و امیدوار است نسبت به سال گذشته که توسط جورجیا در نیمه نهایی شکست خورد، رقابتی تر باشد.

بولداگ ها، قهرمان ملی حاکم، واضح ترین تیم پلی آف در تمام فصل بوده اند – به معنای واقعی کلمه از ابتدا. آنها در اولین مالکیت خود در فصل مقابل اورگان گلزنی کردند، در مسیر شکست 49-3، و دقیقاً یک موقعیت قلقلک داشتند، در کوارتر چهارم برای پیروزی در میسوری در اکتبر. هر چیز دیگری یک تور دو نیرو بوده است.

این ششمین باری است که قهرمان حاکم در فصل بعد به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها موفق به کسب همه این‌ها نشده‌اند. ما از آلاباما در فصل 2011–2012، در انتهای دوره BCS، قهرمان ملی پشت سر هم نداشتیم.

مطمئناً جورجیا برای تغییر این وضعیت مجهز به نظر می رسد، اما کلمسون در سال 2019، آلاباما در سال 18 و غیره همینطور. واقعیت این است که مدافع عنوان قهرمانی در چهار بازی آخر خود در پلی آف با 15 امتیاز یا بیشتر شکست خورده است: آلاباما فصل گذشته در بازی قهرمانی 33–18 شکست خورد. کلمسون در سال ۱۹۱۹ با نتیجه ۴۲–۲۵ مغلوب LSU شد. آلاباما سال قبل از آن با نتیجه 44–16 توسط کلمسون شکست خورد. و کلمسون باما را 24–6 در نیمه نهایی 17 شکست دادند.

برای ده بزرگ، این اولین بار است که دو تیم در این میدان دارد. پس از مشاهده اینکه SEC دو پیشنهاد در دو دوره از پنج فصل قبلی کسب کرده بود، بیرون آمدن SEC برای جایگاه نهایی باید برای کمیسر کوین وارن و شرکت رضایت‌بخش باشد. در حالی که داشتن تیمی که با شکست خانگی 22 امتیازی به نیمه‌نهایی می‌رود و مجبور نیست در مسابقات قهرمانی کنفرانس خطری را به خطر بیندازد، رضایت‌بخش نیست، اما واقعاً پس از یو‌سی‌سی، گزینه دیگری جز ایالت اوهایو در شماره 4 وجود نداشت. شکست خورد.

این چهارمین باری بود که باکی ها در مسیر خود به سمت رقابت های پلی آف جنجال (یا حداقل نارضایتی) برانگیختند. در فصل همه‌گیری سال 2020، ایالت اوهایو برای بازی در مسابقات قهرمانی لیگ معافیت از ده بزرگ دریافت کرد، حتی اگر در حداقل تعداد بازی‌هایی که لیگ برای واجد شرایط بودن آن تعیین کرده بود، شرکت نکرده بود. در سال 16، باکی‌ها در بخش یا کنفرانس خود پیروز نشدند، اما به خاطر تیمی از پن استیت که رودررو ایالت اوهایو را شکست دادند، به برتری رسیدند. و در سال 14، ایالت اوهایو پس از شکست دادن ویسکانسین در مسابقات قهرمانی ده بزرگ، پشت سر کوارتربک رشته سوم، کاردیل جونز، از ششم به چهارم در جدول رده بندی نهایی صعود کرد – این شامل زمانی بود که باکی ها کل بازی را بردند. چهار تیم برتری که ایالت اوهایو برای رسیدن به آن سال دور زد؟ TCU که آخرین بازی خود را با نتیجه 55–3 برد و همچنان حذف شد. قورباغه‌های شاخدار وفادار هرگز بر این بی‌اعتنایی غلبه نکردند، شاید هم اکنون.

برنامه ای که پس از پیروزی 52 امتیازی، یک پیشنهاد پلی آف را از دست داد، تا جایی پیش رفت که پس از باخت، یک پیشنهاد پلی آف دریافت کرد. و در این فرآیند ورزش را از تسلط کل Big Ten–SEC نجات داد.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

برنامه کاسه 2022-23: فهرست کامل بازی ها، تاریخ ها و زمان ها
جورجیا، میشیگان، TCU، ایالت اوهایو پیشنهادهای پلی آف فوتبال را به دست می آورند
فورد: متاسفم، نیک سابان. آلاباما سزاوار پیشنهاد پلی آف نیست
دلنگر:
جورجیا با آقای ثابت پیشرو در مرحله پلی آف آماده شد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.