افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

cbBTC Coinbase در شبکه Solana و حذف WBTC از پلتفرم Sky

  • کد خبر : 371625
cbBTC Coinbase در شبکه Solana و حذف WBTC از پلتفرم Sky

حسن احمد، مدیر عامل Coinbase در سنگاپور، اخیراً در رویداد Breakpoint 2024 اعلام کرد که صرافی قصد دارد دارایی بیت کوین جدید خود را با نام تجاری cbBTC به شبکه Solana بیاورد. به گزارش اسمارتک نیوز، تاریخ دقیقی برای راه اندازی این توکن بیت کوین در این اطلاعیه مشخص نشده است. راه اندازی cbBTC توسط […]

حسن احمد، مدیر عامل Coinbase در سنگاپور، اخیراً در رویداد Breakpoint 2024 اعلام کرد که صرافی قصد دارد دارایی بیت کوین جدید خود را با نام تجاری cbBTC به شبکه Solana بیاورد.

به گزارش اسمارتک نیوز، تاریخ دقیقی برای راه اندازی این توکن بیت کوین در این اطلاعیه مشخص نشده است.

راه اندازی cbBTC توسط Coinbase

احمد به حاضران در رویداد Breakpoint گفت:

ما به تازگی cbBTC را در شبکه Base راه اندازی کردیم، اما کاربران ما Solana را دوست دارند و ما نیز همینطور. بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم به زودی cbBTC را به صورت بومی به Solana نیز می آوریم.

اعلامیه مدیر عامل Coinbase با تشویق سریع شرکت کنندگان در کنفرانس متمرکز سولانا مواجه شد که نشان دهنده تقاضای بالا برای دارایی وثیقه شده است.

منبع: Solana/x
منبع: سولانا/x

در 12 سپتامبر، Coinbase اعلام کرد که cbBTC برای مشتریانش در سنگاپور، استرالیا، بریتانیا و تمام ایالت های ایالات متحده به جز نیویورک راه اندازی شده است.

این دارایی بیت کوین پاره شده در ابتدا در شبکه های اتریوم و بیس راه اندازی شد. کوین بیس توضیح داد که cbBTC توسط نسبت 1:1 بیت کوین پشتیبانی می شود که در این صرافی متمرکز نگهداری می شود و هیچ دفتر سفارش جداگانه یا جفت معاملاتی برای cbBTC در پلتفرم کوین بیس وجود ندارد.

با توجه به CryptoQuant، cbBTC به سرعت به سومین محصول محبوب بیت کوین ریپ شده در بازار تبدیل شده است. کوین بیس توانست تنها در هفت روز به این موفقیت دست یابد و از رقبایی مانند بیت کوین هابی (HBTC) و renBTC که از سال 2020 در بازار هستند پیشی بگیرد.

جامعه Sky cbBTC را به عنوان جایگزینی برای WBTC توصیه می کند

در مدت کوتاهی که از معرفی cbBTC می گذرد، این دارایی دیجیتال توجه بازیگران برجسته در فضای کریپتو را به خود جلب کرده است.

در 12 سپتامبر، تیم Sky Lending and Borrowing Platform (SKY) که قبلا با نام Maker شناخته می شد، اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد دخالت جاستین سان (بنیانگذار ترون) در پروژه WBTC، قصد دارند این دارایی را به عنوان پروژه WBTC بفروشند. . وثیقه را از پلتفرم خود حذف کنید.

جامعه Sky چندین جایگزین برای WBTC پیشنهاد کرد، از جمله cbBTC Coinbase به عنوان نوعی وثیقه بیت کوین. در 19 سپتامبر، جامعه آسمان با اکثریت قاطع رأی به حذف WBTC از اکوسیستم داد. بیش از 88 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از حذف WBTC حمایت کردند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 15:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.