افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
6

Cameo اکنون ویدیوهای شخصی سازی شده برای کودکان را از CoComelon، Blippi، Thomas the Tank Engine ارائه می دهد

  • کد خبر : 4569
Cameo اکنون ویدیوهای شخصی سازی شده برای کودکان را از CoComelon، Blippi، Thomas the Tank Engine ارائه می دهد

Cameo امروز راه اندازی شد کامئو بچه هاسرویس پیام‌رسانی ویدیویی جدیدش که ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده از شخصیت‌های انیمیشن محبوب مانند Thomas the Tank Engine، JJ، Cody، Cece و Nina از «CoComelon»، Blippi از «Blippi Wonders»، True از «True and the Rainbow Kingdom» نتفلیکس را ارائه می‌کند. و همچنین یک بابانوئل متحرک. راه اندازی امروز قابل توجه […]


Cameo امروز راه اندازی شد کامئو بچه هاسرویس پیام‌رسانی ویدیویی جدیدش که ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده از شخصیت‌های انیمیشن محبوب مانند Thomas the Tank Engine، JJ، Cody، Cece و Nina از «CoComelon»، Blippi از «Blippi Wonders»، True از «True and the Rainbow Kingdom» نتفلیکس را ارائه می‌کند. و همچنین یک بابانوئل متحرک.

راه اندازی امروز قابل توجه است زیرا اولین سرمایه گذاری بزرگ این شرکت در سرگرمی های خانوادگی است. پس از کاهش سرعت کسب و کار در اوایل سال جاری که منجر به اخراج 25 درصد از نیروی کار خود شد، Cameo در جستجوی رشد پایگاه کاربران خود است.

Cameo Kids احتمالاً مخاطبان گسترده‌تری را باز می‌کند زیرا نمایش‌هایی مانند «CoComelon» میلیون‌ها بیننده را جذب می‌کنند. در فوریه 2022، «CoComelon» 33.3 میلیارد دقیقه بازدید در سراسر Netflix، Hulu، Amazon Prime و YouTube داشت. از نظر نیلسن.

Cameo در اطلاعیه خود نوشت، سرویس اشتراک‌گذاری ویدیوی افراد مشهور شخصیت‌های بیشتری را به Cameo Kids به صورت «تولید» معرفی می‌کند. والدین و فرزندانشان می توانند پیام تبریک های ویدیویی تولد و تعطیلات را با قیمت 25 تا 30 دلار دریافت کنند. این شرکت ادعا می کند که سفارشات ویدیویی معمولاً ظرف هفت روز تحویل می شوند.

اعتبار تصویر: کامئو

استیون گالانیس، بنیانگذار Cameo و یکی از بنیانگذاران Cameo، گفت: «ما در چند سال گذشته واکنش‌های شگفت‌انگیزی از طرفداران به ویدیوهای Cameo از جمله کودکان واقعاً شگفت‌انگیز دیده‌ایم، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که با این پیشنهاد جدید بیشتر این شادی را گسترش دهیم. مدیرعامل، در بیانیه ای ما در حال ساختن پلتفرمی هستیم که خانواده ها می توانند ستاره مورد علاقه فرزندشان را نه تنها بدانند که نام آنها را بداند، بلکه از هر لحظه مهم زندگی فرزندشان – بزرگ و کوچک – حمایت کنند.

Cameo با Candle Media همکاری کرد تا به توسعه Cameo Kids کمک کند. این شرکت رسانه ای توسط مدیران سابق دیزنی کوین مایر و تام استگز تأسیس شد. سال گذشته، شمع مدیا به دست آورد Moonbug Entertainment، توزیع کننده نمایش های “CoComelon”، “Blippi” و “Little Baby Bum”.

«اقتصاد سازندگان توسط فرصت‌هایی برای طرفداران ایجاد می‌شود که مستقیماً با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان درگیر شوند، و ما خوشحالیم که با Cameo شریک می‌شویم تا به والدین و عزیزان اجازه دهیم ویدیوهای Cameo شخصی‌سازی‌شده‌ای با بسیاری از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشنی ما از Moonbug و بیشتر ایجاد کنند. مایر و استگز اضافه کردند.

Cameo اکنون به شما امکان می‌دهد 10 دقیقه با افراد مشهور تماس داشته باشید

Cameo اکنون ویدیوهای شخصی سازی شده برای کودکان را از CoComelon، Blippi، Thomas the Tank Engine توسط Lauren Forristal ارائه می دهد که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.