افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

Browns QB Deshaun Watson در اولین بازی از زمان تعلیق بازی می کند

  • کد خبر : 3100
Browns QB Deshaun Watson در اولین بازی از زمان تعلیق بازی می کند

700 روز از آخرین بازی این بازیکن در یک بازی فصلی می گذرد. دشان واتسونبرای اولین بار از 3 ژانویه 2021 در یک بازی فصل عادی به میادین بازگشته است. با پایان یافتن محرومیت 11 بازی خود به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی NFL، واتسون جاکوبی بریست را به عنوان بازیکن انتخاب کرد.قهوه ای […]



700 روز از آخرین بازی این بازیکن در یک بازی فصلی می گذرد.

دشان واتسونبرای اولین بار از 3 ژانویه 2021 در یک بازی فصل عادی به میادین بازگشته است.

با پایان یافتن محرومیت 11 بازی خود به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی NFL، واتسون جاکوبی بریست را به عنوان بازیکن انتخاب کرد.قهوه ای هاکوارتربک شروع کننده، اولین بازی فصل عادی خود را در 700 روز انجام داد.

واتسون در ورزشگاه NRG در هیوستون، محل میزبانی تیم قبلی خود، تگزاس، به بازی برگشت. او در حالی که کلیولند برای گرفتن اولین عکس تهاجمی بعد از ظهر آماده می شد، توسط هواداران هو شد. براون ها در اولین مالکیت خود، که شامل دو ناتمام شدن توسط واتسون بود، سه بازی رفتند.

واتسون 12 پاس از 22 پاس را برای 131 یارد با یک قطع توپ و بدون تاچ داون انجام داد زیرا براونز 27-14 تگزاسی ها را شکست داد.

در طول یک سال به علاوه، در مجموع 26 شکایت مدنی علیه واتسون ثبت شد که شرح‌های تصویری از آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی را توصیف می‌کرد. شاکیان می گویند که این حوادث در طول جلسات ماساژ درمانی رخ داده است، زمانی که او رفتاری از خود نشان داد که راجر گودل، کمیسر NFL آن را “فحش” و “غارتگرانه” توصیف کرد.

شکایت های جنایی علیه او ثبت شد، اما دو هیئت منصفه بزرگ تگزاس از اتهام او در بهار امسال خودداری کردند.

یک پرونده به دلیل نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در آوریل 2021 منتفی شد. مدافع با 20 مورد از 24 دعوی فعال باقیمانده در اواخر ژوئن 22 موافقت کرد و بعداً، او موافقت کرد که سه مورد از چهار دعوی مدنی باقی مانده علیه او را قبل از طرح مستقل رسیدگی کند. تصمیم انضباطی اولیه داور Sue L. Robinson.

رابینسون در نهایتیافت واتسون رفتاری انجام داد که “خطری واقعی برای ایمنی و رفاه افراد دیگر ایجاد کرد، و رفتاری را که یکپارچگی NFL را تضعیف یا به خطر می‌اندازد.” با این حال، او تشخیص داد که رفتار او “در دسته رفتار خشونت آمیز قرار نمی گیرد” و NFL سپس درخواست تجدید نظر کرد.

واتسون اکنون با دو شکایت مدنی روبرو است که یکی از آنها توسط وکیل دیگری در ماه اکتبر ارائه شد – کمتر از دو ماه پس از توافق NFL و NFLPA برای تعلیق واتسون برای 11 بازی و جریمه 5 میلیون دلاری او.

در غیاب او، بریست کلیولند را به رکورد 4-7 رساند و 2608 یارد پرتاب کرد و 12 پاس تاچ داون و 6 توپ قطع کرد. واتسون روز دوشنبه به خدمت بازگردانده شد و روز چهارشنبه تمرین کرد اما تا روز پنجشنبه با رسانه ها صحبت نکرد و در آنجا از سوالات غیر فوتبالی کنار زد.

اگرچه او گفت که «می‌داند» که رسانه‌ها سؤالات بی‌شماری دارند، اما با تیم حقوقی و تیم بالینی‌ام، در حال حاضر فقط می‌توانم به سؤالات فوتبالی پاسخ دهم.

همراه با تعلیق و جریمه، واتسون دستور داده شد که تحت مشاوره قرار گیرد. وقتی از او پرسیده شد که چرا با توافقنامه موافقت کرد، کوارتربک گفت: “من فقط سعی می کردم هر کاری که می توانستم انجام دهم تا در سال 2022 فوتبال بازی کنم. بیشتر موارد تسویه حساب با NFL بیشتر تیم آژانس و حقوقی من بود. کنترلی نداشتم تمرکز اصلی من این بود که تمام کارهایی را که برای بازی امسال انجام می‌دادم انجام دهم.”

این موضوع برای واتسون در روز یکشنبه به واقعیت تبدیل شد، زیرا او وارد میدان امتیاز شد، جایی که حرفه NFL او در روز یکشنبه آغاز شد.

تونی بازبی، وکیل 25 شاکی، گفت ورزشکاراناو با «زنگ‌ها و سوت‌ها» در بازی حاضر می‌شود و شاکیان را به بازی دعوت می‌کند. تقریباً 10 شاکی گفتند که قصد دارند در این بازی شرکت کنند.

  • پوشش بیشتر Deshaun Watson: Deshaun Watson جدول زمانی: آنچه از اولین شکایت ثبت شده اتفاق افتاده است
  • NFL باید پس از مشخص شدن آخرین جزئیات، Deshaun Watson را کنار بگذارد
  • وقتی دشان واتسون می‌گوید «هرگز به یک زن بی‌احترامی» نکرده است، آیا کلیولند براون‌ها او را باور می‌کنند؟
  • چگونه هر دو طرف در شهرک سازی Deshaun Watson به آنچه می خواستند رسیدند
  • دشان واتسون بدون نیاز به عذرخواهی کافی به توافق رسید





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.