افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
12

بازیکن فوتبال MSU به دلیل حادثه تونل میشیگان محاکمه شد

  • کد خبر : 999
بازیکن فوتبال MSU به دلیل حادثه تونل میشیگان محاکمه شد

هفت اسپارتی پس از درگیری در تونل استادیوم میشیگان در ماه اکتبر با اتهاماتی روبرو هستند. ایالت میشیگانبر اساس گزارش ها، خری کرامپ، بازیکن فوتبال، که با اتهام حمله جنایتکارانه ناشی از درگیری در تونل ماه گذشته مواجه است، روز سه شنبه محاکمه شد.مطبوعات آزاد دیترویت. قاضی به دانش آموز دوم وثیقه شناسایی شخصی اعطا […]



هفت اسپارتی پس از درگیری در تونل استادیوم میشیگان در ماه اکتبر با اتهاماتی روبرو هستند.

ایالت میشیگانبر اساس گزارش ها، خری کرامپ، بازیکن فوتبال، که با اتهام حمله جنایتکارانه ناشی از درگیری در تونل ماه گذشته مواجه است، روز سه شنبه محاکمه شد.مطبوعات آزاد دیترویت.

قاضی به دانش آموز دوم وثیقه شناسایی شخصی اعطا کرد و کنفرانس علت احتمالی برای 8 دسامبر تعیین شده است. کرامپ تنها یکی از هفت بازیکنی است که با اتهاماتی روبرو هستند که توسط دادستانی شهرستان Washtenaw صادر شده است. شش مورد دیگر که همگی جنحه هستند به شرح زیر است:

  • Itayvion Brown: یک مورد حمله شدید
  • آنجلو گروس: یک مورد حمله شدید
  • جاستین وایت: یک مورد حمله شدید
  • براندون رایت: یک مورد حمله شدید
  • Zion Young: یک مورد حمله شدید
  • جاکوبی ویندمون: یک مورد حمله و باطری

بر اساس مطبوعاتحکم دستگیری ویندمون روز دوشنبه صادر شد و قرار است جلسه رسیدگی به او برای چهارشنبه برگزار شود. ویدیوی ABC از حادثه تونل نشان می‌دهد که کرامپ کلاه خود را به سمت جمون گرین میشیگان تاب می‌دهد، و طبق گزارش‌ها، Windmon در نزدیکی این کلیپ دیده می‌شود.

پس از پیروزی 29–7 ولورینز مقابل اسپارتان در 29 اکتبر، ویدیوهای متعددی منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان MSU در تونل بدنام به بازیکنان میشیگان مشت و لگد می‌زنند. تحقیقات متعاقباً آغاز شد و ده بزرگ آخرین موردی است که به پایان رسیده است.

این کنفرانس روز دوشنبه اعلام کرد که هر دو کنفرانس به دلیل آنچه شنبه اکتبر رخ داد مجازات خواهند شد. ایالت میشیگان 100000 دلار جریمه شد و ده بزرگ کرامپ را برای هشت بازی اول فصل 2023 به تعلیق درآورد، علاوه بر چهار بازی محرومیتی که او پس از این حادثه انجام داده است. پس از این حادثه، مل تاکر، مربی MSU، هشت بازیکن را به دلیل دخالت‌شان محروم کرد: کرامپ، ویندمون، براون، گروس، یانگ، رایت، وایت و مالکوم جونز.

در همین حال، میشیگان به دلیل عدم رعایت استانداردهای خط مشی کنفرانس برای «ایجاد حفاظت کافی برای پرسنل تیم های خانگی و بازدیدکننده هنگام ورود و خروج از زمین های بازی» مورد توبیخ عمومی قرار گرفت.

این تونل محل مناقشه برای چندین برنامه بوده است. در اوایل این فصل، ولورینز و پن استیت در نیمه اول در حالی که هر دو طرف به سمت رختکن مربوطه خود می رفتند، با هم درگیر شدند. ایلینوی اخیراً از دیر شروع نیمه دوم پس از عقب افتادن تیم به دلیل تاخیر در میشیگان شکایت کرد. به ولورینز اجازه داده شد ابتدا وارد زمین شوند.

هنوز مشخص نیست که درگیری بین میشیگان و ایالت میشیگان چگونه آغاز شد.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.