افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

قدردانی وزیر اطلاعات از مجاهدت‌های پلیس

  • کد خبر : 99555
قدردانی وزیر اطلاعات از مجاهدت‌های پلیس

با صدور پیامی انجام شد؛ وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه‌ اسلامی به شمار می‌رود و نقش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین آن کم‌نظیر است. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید […]


با صدور پیامی انجام شد؛




وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه‌ اسلامی به شمار می‌رود و نقش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین آن کم‌نظیر است.


به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه اسلامی به شمار می‌رود و نقش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین آن کم‌نظیر است.

در متن پیام تبریک وزیر اطلاعات به سردار احمدرضا رادان، با گرامیداشت هفته فراجا و درود به روح پاک شهدای عرصه نظم و امنیت، از مجاهدت‌های وصف‌ناپذیر فرماندهی انتظامی و همکاران او در این نهاد انقلابی در دوره اخیر به ویژه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم فهیم کشورمان قدردانی شده است.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه اسلامی به شمار می‌رود و نقش فراجا در تأمین آن کم‌نظیر است، از خداوند قادر رحمان برای مجموعه پر افتخار نیروی انتظامی در اجرای گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، موفقیت روزافزون مسألت کرد.





نرم افزار موبایل ایلنا


تلگرام خبر


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=99555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.