افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ازدواج آسان در جامعه باید ترویج و تبلیغ شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 97851
ازدواج آسان در جامعه باید ترویج و تبلیغ شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم جشن وصال آئین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به ۵۰۰ زوج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرمانده قرارگاه نجف در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: مبارک‌ترین و محبوب ترین کارها نزد […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم جشن وصال آئین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به ۵۰۰ زوج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرمانده قرارگاه نجف در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: مبارک‌ترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند امر ازدواج است باید این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا کند.

وی ازدواج را گامی در مسیر بزرگ‌تر شدن انسان‌ها توصیف کرد و افزود: در مراسم امروز صدها جوان خوب حضور دارند که کانون خانواده را انتخاب کرده‌اند و در کنار آن‌ها مسئولینی هستند که حامی و پشتیبان خانواده‌اند.

استاندار کرمانشاه دنیای غرب را تمدنی دروغین و رو به زوال توصیف کرد و گفت: غربی‌ها و نظام سرمایه داری سالیان متمادی است که علیه بنیان خانواده در حال یک جنگ تمام عیار و همه جانبه هستند و با بمباران تبلیغاتی به دنبال خارج کردن این بنیان مقدس از شکل فطری آن هستند.

صحرایی تصریح کرد: حکمرانی، اقتصاد، موسیقی، سینما و … در دنیای غرب از ظاهری زیبا و باطنی مسموم برخوردارند و همه علیه خانواده هستند.

وی به جایگاه والای خانواده در ایران باستان اشاره و بیان کرد: در سنگ نگاره‌های تاق بستان زن ایرانی همراه با جایگاه والا و کرامت انسانی آن به تصویر درآمده است ولی در دنیای غرب به دنبال دور کردن خانواده‌ها و فروپاشی خانواده‌ها هستند.

استاندار کرمانشاه مطالعه کتاب‌های شهید مطهری را به زوج‌های جوان توصیه کرد و گفت: شهید مطهری در کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی علیه السلام به ضرورت‌های انجام امر ازدواج پرداخته است و در تعبیری زیبا عنوان کرده انسان‌ها با ازدواج به آزادگی می رسند.

وی عنوان کرد: سلبریتی ها و افراد صاحب سرمایه در غرب هر کدام چندین فرزند دارند و با هوشمندی، فرزندآوری را تبلیغ می‌کنند ولی متأسفانه بخشی از سلبریتی های ما علاقه‌ای به داشتن فرزند ندارند و برخی حتی به نگهداری یک حیوان خانگی بسنده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=97851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.