افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

یانکی ها به هارون قاضی معامله ای به ارزش 300 میلیون دلار در هر گزارش پیشنهاد داده اند.

  • کد خبر : 976
یانکی ها به هارون قاضی معامله ای به ارزش 300 میلیون دلار در هر گزارش پیشنهاد داده اند.

بنا بر گزارش ها، نیویورک پیشنهاد سنگینی برای حفظ ستاره خارجی خود ارائه کرده است. با توجه به اینکه دیدارهای زمستانی MLB قرار است از روز یکشنبه آغاز شود، یانکی ها امیدوارند که آرون جاج ستاره خارج از زمین را زودتر به یک قرارداد جدید ببندند، زیرا سایر مدعیان برای MVP لیگ آمریکا در سال […]



بنا بر گزارش ها، نیویورک پیشنهاد سنگینی برای حفظ ستاره خارجی خود ارائه کرده است.

با توجه به اینکه دیدارهای زمستانی MLB قرار است از روز یکشنبه آغاز شود، یانکی ها امیدوارند که آرون جاج ستاره خارج از زمین را زودتر به یک قرارداد جدید ببندند، زیرا سایر مدعیان برای MVP لیگ آمریکا در سال 2022 بازی می کنند.

جف پاسان از ESPN روز چهارشنبه گزارش داد که یانکی ها به قاضی پیشنهاد معامله ای در مدت هشت سال و 300 میلیون دلار داده اند. نیویورک به طور بالقوه می تواند این پیشنهاد را افزایش دهد، بسته به رقابت آنها برای چهار بار آل استار. پیشنهاد فعلی به طور متوسط ​​حدود 37.5 میلیون دلار در هر فصل به قاضی پرداخت می کند. قاضی قبلا تمدید قرارداد هفت ساله یانکی ها به ارزش 30.5 میلیون دلار در سال را رد کرده بود.

علاوه بر یانکی ها، جاینتز و داجرز نیز در ترکیب قاضی هستند و مایل به خرج کردن هستند. به گفته پاسان، قاضی قرار است قراردادی رکوردشکنی به دست آورد که بالاتر از میانگین دستمزد سالانه یک بازیکن پست خواهد بود. این امتیاز در حال حاضر به مایک تروت با 35.5 میلیون دلار تعلق دارد.

این بازیکن 30 ساله در 21 نوامبر در سانفرانسیسکو با جاینتز ملاقات کرد و در پارک اوراکل توقف کرد و همچنین با استفن کری ستاره جنگجویان در مورد پتانسیل بازی در منطقه خلیج پیامک ارسال کرد. گفتگوی قاضی با کری پس از آن صورت می گیرد که او قبلاً از بری باندز، اسطوره MLB و اسلاگر سابق جاینتز، که گفته بود دوست دارد قاضی را در یونیفورم جاینتز در فصل آینده ببیند، برکت دریافت کرد.

اتصال Giants-Judge در اطراف ستاره یانکی ها متمرکز است که در لیندن کالیفرنیا، کمتر از 100 مایلی از سانفرانسیسکو بزرگ شده است.

  • MLB بیشتر: امضای Abreu به Astros در نزدیکی وضعیت امپراتوری شیطان کمک می کند
  • میگل کابررا می گوید 2023 احتمالاً آخرین فصل او در MLB خواهد بود
  • آیا آستروس می‌تواند در اندرو بنین‌تندی بدود؟
  • برای پوشش بیشتر New York Yankees، مراجعه کنید داخل The Pinstripes.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.