افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

مردم انقلابی قم بر مزار شهدای مبارزه با اسرائیل تجمع کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 97313
مردم انقلابی قم بر مزار شهدای مبارزه با اسرائیل تجمع کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی‌های جبهه مقاومت در قالب عملیات طوفان الاقصی که از صبح روز شنبه در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، مردم انقلابی قم شامگاه شنبه با برپایی کاروان خودجوش خودرویی و موتوری حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت اعلام داشتند. شماری از مردم قم در حالی پرچم‌های ایران، فلسطین و […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی‌های جبهه مقاومت در قالب عملیات طوفان الاقصی که از صبح روز شنبه در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، مردم انقلابی قم شامگاه شنبه با برپایی کاروان خودجوش خودرویی و موتوری حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت اعلام داشتند.

شماری از مردم قم در حالی پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان بر دست داشتند در با حرکت از بلوار پیامبر اعظم در میدان سلام واقع در جنب مسجد مقدس جمکران به اقامه نماز مغرب و عشا پرداختند و بعد از آن حرکت خود را به سمت خیابان‌های شهر ادامه دادند.

این کاروان خودرویی پس از عبور از چند خیابان اصلی شهر قم از جمله خیابان طالقانی و چهارمردان خود را به گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام رساندند تا در جوار مزار شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم تجمع کنند.

تجمع کنندگان با ورود به گلزار شهدای قم بر سر مزار شهیدان مهدی لطفی نیاسر و شهید احسان کربلایی پور دو تن از شهدایی که در راه نابودی رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند گردهم اومدند و شعارهایی علیه جنایت‌های رژیم کودک کش سر دادند.

مردم انقلابی قم بر مزار شهدای مبارزه با اسرائیل تجمع کردند

در بین تجمع کنندگان قمی تعدادی از نمایندگان ملیت‌های مختلف از جمله عراقی، پاکستانی، لبنانی و افغانستانی نیز حضور داشتند.

حضور کودکان و نوجوانان در این تجمع به همراه خانواده‌هایشان جالب توجه بود و آنان پرچم‌های ایران و جبهه مقاومت بر دست داشتند.

برخی از حاضرین در این تجمع خودجوش مردمی، تصاویر حاج قاسم سلیمانی شهید القدس و ابومهدی المهندس را به همراه داشتند و با آرمان‌های این فرماندهان ارشد جبهه مقاومت تجدید بیعت کردند.

جوانان انقلابی برای دفاع از مردم فلسطین و مبارزه رژیم اشغالگر قدس اعلام آمادگی کردند و در پایان این اجتماع برای سلامتی رزمندگان و ساکنان نوار غزه و فلسطینیان دعا کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=97313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.