افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

نکاتی که برای انتخاب و خرید بالش طبی مناسب باید بدانید

  • کد خبر : 97074
نکاتی که برای انتخاب و خرید بالش طبی مناسب باید بدانید

با هدف آغاز نمودن روزی شاداب ضروری است تا شب قبل خوب خوابیده باشید ؛ لذا داشتن یک بالش خوب لازم می باشد. بالشت استاندارد بر روی کیفیت خواب موثر است.انجمن خواب انگلستان بعد از دو سال تحقیق ، بدین نتیجه دست یافت که حدود یک سوم از بالش های قدیمی افراد که هر شب […]

با هدف آغاز نمودن روزی شاداب ضروری است تا شب قبل خوب خوابیده باشید ؛ لذا داشتن یک بالش خوب لازم می باشد. بالشت استاندارد بر روی کیفیت خواب موثر است.
انجمن خواب انگلستان بعد از دو سال تحقیق ، بدین نتیجه دست یافت که حدود یک سوم از بالش های قدیمی افراد که هر شب بر روی آن ها می خوابند ؛ قادرند محلی برای تجمع میکروب ها باشند.
دیگر محققان نیز به این نکته اشاره نموده اند که اصلی ترین عامل آلرژی هایی که ما همواره به دنبال درمان آنان هستیم ؛ ممکن اند در زیر سرمان ، یعنی بالش هایمان باشند ؛ لذا کارشناسان پیشنهاد می کنند که افراد ، پس از حداکثر 18 ماه ، اقدام به تعویض بالش خود کنند. مطمئن باشید که عمر مفید بالش تان پیش از دو سال به اتمام خواهد رسید.
ویژگی های بالشی مناسب
ضروری است تا هر فرد به نسبت موقعیت بدنی خود در خواب ، اقدام به انتخاب نوع بالش خود کند. چنانچه معمولا به پهلو می خوابید ، بالشی سفت را انتخاب نمایید تا بدین ترتیب ، سر و ستون فقرات موازی هم باشند.
در صورتی هم که به پشت می خوابید، می توانید از بالشی نازک تر بهره ببرید تا سرتان را به جلو مایل نکند.
بهترین شکل خوابیدن ، همان خوابیدن به پهلو یا پشت می باشد و ضروری است تا جایی که ممکن است ؛ از خوابیدن به شکم بپرهیزید ؛ چراکه خوابیدن بر روی شکم ، منجر به وارد شدن فشار زیادی بر روی کمر و سر و گردن می شود اما با این حال چنانچه بر روی شکم می خوابید ؛ لازم است تا بالشی بسیار نازک انتخاب نمایید تا به گردن فشار کمتری وارد آید.
امروز می خواهیم به بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 بالشت ارکیده مدل B2270 بسته 2 عددی

2 بالش نرم بافت مدل B01

60222e7e41aef بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

3 بالش طبی ارکیده مدل 1202 سایز L

60222e8137fd3 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

این بالش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و این اطمینان را به شما می دهد تا خواب و استراحت راحتی را داشته باشید و بعد از بیدار شدن حس سبکی و شادی منتظر شماست الیاف موجود در بالش سر و گردن را در وضعیت راحت و مناسبی قرار می دهند. این بالش استاندارد است.این بالش قابل شستشو نیز میباشد که با قابلیت جدا سازی الیاف و جنس رویه به راحتی میتوان شستو داد.

4 بالش هارمونی مدل فلامنت حرارتی

60222e8173a18 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

آمار دقیقی در دست نیست اما با کمی آشنایی با تیراژ تولید بالش توسط کارخانه های کالای خواب می توان لقب پرفروش ترین بالش را به این نوع بالش داد. این بالشت در واقع همان بالشت ساده ارتقاء یافته است. الیاف داخلی این بالشت ها از همان نوع بالشت ساده می باشد، ولی رویه آنها با یک لایه الیاف سولید پرس شده است که این خاصیت باعث حفظ ساختار بهتر بالش می شود. تفاوت دیگر این مدل بالشت وزن و حجم بیشتر آن نسبت به بالش ساده است که این موضوع موجب می شود که پس از استفاده، مصرف کننده کمتر متوجه افت حجم شود. این بالشت قیمت پایینی دارد و شاید مناسب ترین گزینه به عنوان بالش های کمد دیواری که در طول سال کمتر از آن استفاده می شود مطرح شود.

5 بالش نرم بافت مدل L50

60222e8196575 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

6 بالش مارینا مدل A01 Simple

60222e82446ea بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

داشتن خواب راحت خواسته هر فردی است بالش مارینا مدل A01 Simple با وجود استانداردهای لازم، این درخواست را برای شما برآورده می‌کند. ابعاد این محصول در حدود 15× 44 × 64 سانتی‌متر است. داخل آن با الیاف پر شده که خوابتان را سرشار از آرامش و راحتی می‌کند. این الیاف سر و گردن را در وضعیت راحت و مناسبی قرار می‌دهند؛ به ‌این ‌ترتیب به انحنای طبیعی گردن آسیبی وارد نمی‌شود. الیاف داخلی در قیاس با بالش‌های دیگر کمی سفت تر است و دلیل آن این است که در مقایسه با سایر بالش‌ها دیرتر تغییر حالت می‌دهد. با وجود جنس پارچه مرغوب که از لطافت و نرمی مطلوبی برخوردار است و با اکثر پوست‌ها سازگار است. روکش این محصول سفید بوده و روی آن طرح‌های دوخته شده که بنابراین می‌توانید آن را با روکش‌های رنگی و طرح‌دار بپوشانید و روی تخت قرار دهید. بالش مارینا دوام و طول عمر خوبی دارد. وزن این بالش استاندارد 900 گرم است.

7 بالش مدل ermiy بسته ۲ عددی

60222e8441e77 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

بالش بامبو مدل ermiy یکی از جدیدترین بالش ها با الیاف طبیعی پر شده که با وزن متناسبی که الیاف پر شده بسیار نرم و لطیف می باشد و براحتی قابلیت شستشو را دارد .
پارچه بکار رفته در این بالش از نوع تترون ایرانی می باشد .
روی پارچه با یک لایه الیاف پنبه دوزی شده تا جلوه زیباتر و مستحکم تر باشد .
بسته بندی این بالش بصورت ۲ عددی و در پلاستیک ساده می باشد تا قیمت مناسب تری ارائه شود .

8 بالش نرم بافت مدل Simple 022

60222e84a5989 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

وقتی شب از سر کار به منزل می‌آیید، اولین چیزی که در آن وضعیت خسته و بی‌حال به ذهنتان می‌آید، این است که استراحتی پر از آرامش داشته باشید. بالش « نرم بافت» مدل« Simple 022» خوابتان را سرشار از آرامش و راحتی می‌کند. این بالش حجم بسیار خوبی دارد و داخل آن با الیاف توپی پر شده است. این الیاف سر و گردن را در وضعیت راحت و مناسبی قرار می‌دهد. این بالش استاندارد است و ابعادی معادل 47 × 66 سانتی‌متر دارد. روکش بالش از جنس اسپان باند بوده و داخل آن با الیاف توپی پر شده‌است. این بالش قابلیت برگشت‌پذیری دارد که بعد از استفاده به فرم اولیه بازمی‌گردد. گفتنی است برای حفظ نظافت و افزایش طول عمر این روکش می‌توانید کاوری طرح‌دار و رنگارنگ خریداری کنید تا به‌خوبی با سایر لوازم اتاقتان هماهنگ شود. با تهیه‌ی کاور جداگانه، شست‌و‌شو و نظافت بالش برایتان آسان‌تر خواهد شد.

9 بالش ژوانی مدل اولترا پرناز

60222e84ef489 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

بالش ژوانی مدل اولترا پرناز سایز 70×50 و ارتفاع 15 سانتیمتر تولید شده با پارچه روکش شده و پرشده با الیاف از سری مدل های سبک و ارزان محصولات ژوانی می باشد که در سبد تولیدات گروه ژوانی وجود دارد . این بالش دارای زیپ با الیاف استاندارد تولید شده و قابلیت کم و زیاد کردن الیاف باوجود زیپ و شستشو را داراست .

10 بالش نایت استار مدل AXAG25

60222e86ef361 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

دیواره این بالش از نوع هواکش‌دار موسوم به دیواره تنفسی می‌باشد. خاصیت این نوع طراحی، امکان انتقال جریان هوا در بین الیاف بالش است. این بالش حس خنکی را به دلیل این طراحی به استفاده کننده القا می‌نماید. بالش نايت استار مدل AXAG25 محصولي با دوام، داراي ديواره و پر شده با الياف ميکروژل است. اين بالش فوق العاده نرم و راحت مناسب براي استفاده همه و از سري بالش هاي هتلي نايت استار است. بالش هاي هتلي داراي فرم پذيري و حالت گيري عالي هستند. نرمی این بالش در کنار ارتفاع مناسب و فرم‌پذیری عالی آن را به گزینه‌ای عالی برای افراد سخت‌پسند تبدیل می‌نماید.

11 بالش با الیاف ژله ای بامبو کد 6789

60222e880b543 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

12 بالش با الیاف ژله ای بامبو کد 1256 بسته 2 عددی

60222e88533a5 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

13 بالش کد 09

60222e888cec4 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

14 بالش هارمونی مدل فلامنت بسته دو عددی سایز L

60222e88af64d بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

15 بالش فایپکو مدل Span Band

60222e890e7ba بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

بالش Span Band (اسپان باند) خوابتان را سرشار از آرامش و راحتی می کند. این بالش حجم بسیار خوبی دارد و داخل آن با الیاف رشته ای پر شده است. این الیاف فنری بودن خوبی دارند و سر و گردن را در وضعیت راحت و مناسبی قرار می دهند؛ به این ترتیب به انحنای طبیعی گردن آسیبی وارد نمی شود. روکش بالش لطافت و نرمی مطلوبی دارد و برای پوست، حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند. ناگفته نماند که باید یک روکش پارچه ای برای این بالش تهیه کرده و بعد، از آن استفاده کنید. سایز این بالش 50 70 سانتی متر است؛ بنابراین می توانید آن را با روکش های رنگی و طرح دار بپوشانید و روی تخت قرار دهید. این مدل انتخابی به صرفه و کاربردی برای زمانی است که مهمان دارید. بالش اسپان باند دوام و طول عمر خوبی دارد و با استفاده ی مکرر تغییرشکل نخواهد داد. وزن این بالش استاندارد 1000 گرم بوده و برای استفاده ی افراد بزرگسال مناسب است.

. . .

16 بالش الیاف ژینورا مدل رویال

60222e89722ed بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

17 بالش طبی با الیاف ژله ای کد 1203

60222e89dfa09 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

این بالش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و این اطمینان را به به شما می دهد تا خواب و استراحت راحتی داشته باشید و بعد از بیدار شدن حس سبکی وشادی منتظر شماست الیاف موجود در بالش سر و گردن را در وضعیت راحت و مناسبی قرار می دهد.این بالش استاندارد است .این بالش قابل شستشو میباشد که با قابلیت جدا سازی الیاف و جنس رویه به راحتی میتوان شستشو داد

. . .

18 بالش طرح سنتی مدل Ms 60 بسته ۲ عددی

60222e8a26a50 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

بالش طرح سنتی از محصولات جدید است ک با پارچه جاجیم اصفهان تولید میشود.پارچه این محصول بخاطر استفاده از نخ پنبه زد حساسیت است.از مصارف این محصول میتوان به عنوان بالش برای تخت های سنتی،دکور اتاق سنتی خانواده استفاده کرد. این محصول میتواند گزینه خوبی برای کسانی که دارای رستوران سنتی هستند باشد

. . .

19 بالش کد 0011 بسته 2 عددی

60222e8c01c4b بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

20 بالش سفری بادی گالری شروین مدل BG1

60222e8c76218 بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

. . .

21 بالش طرح سنتی مدل S06 بسته۲عددی

60222e8d3db9c بررسی پر فروش ترین بالش های طبی موجود در بازار

بالش سنتی گرد بسیار زیبا وکارآمد در منزلها، حیاط منزل و روی تختهای سنتی و هر جایی که میخواهید فضای سنتی داشته باشد بسیار مناسب است این بالشها پر شده از الیاف فشرده و سنگین میباشد که در عین حال نرمی قابل قبولی هم دارند که کاملا مناسب تکیه دادن و گذاشتن در زیر دست می باشد می باشد این بالشها حتی در استفاده بلند مدت و تحت فشار بودن حالت خود را از دست نمی دهد و بسیار مقاوم هستند

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=97074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.