افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

لبیک‌گوی فرامین رهبری در جهاد تبیین باشیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 96607
لبیک‌گوی فرامین رهبری در جهاد تبیین باشیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول فرمانده بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) تبلیغات اسلامی مازندران نعمت ولایت را گوهر شب چراغ دانست و گفت: احیای امر ولایت ولی امر بسیار مهمی است و طبق فرمایش امام رضا علیه السلام اگر محاسن و زیبایی‌های دین […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول فرمانده بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) تبلیغات اسلامی مازندران نعمت ولایت را گوهر شب چراغ دانست و گفت: احیای امر ولایت ولی امر بسیار مهمی است و طبق فرمایش امام رضا علیه السلام اگر محاسن و زیبایی‌های دین برای مردم مشخص شود اثرگذاری آن مشخص بوده و خداوند به تلاش‌های مردم نتیجه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تبعیت مردم از جریان ولایی و و انقلابی را مهم برشمرد و گفت: امروز دعوا بر سر مدل حکمرانی است و مدل استکباری و استعمار نو یا استعمار فرانو در پی تغییر ادراکات هستند.

وی تغییر ذهنیت و ادراکات را از جمله اهداف استعمار فرانو ذکر کرد تا بشر در راستای اهداف برنامه‌های الهی حرکت نکند و گفت: جبهه باطل این حرکت را شروع کرد تا در حکمرانی الهی خللی ایجاد کند اما آنان هنوز مدل حکمرانی ولایی را درک نکرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مدل شبکه‌ای و فعالیت‌های مردمی را از جمله مدل‌های در پیش گرفته ذکر کرد و گفت: مدل شبکه‌ای و مردمی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیگیر می‌شود غیر از مدل‌های مطرح شده توسط جامعه استکباری است و امروز در بسیج، مدل حکمرانی ولایی و مردمی را شاهد هستیم.

حجت الاسلام شریف تبار با عنوان اینکه مدل مردمی شبکه بسیج بر مبنا و محور ولایت پیش می‌رود، ادامه داد: در مدل حکمرانی آمریکایی‌ها انتفاع نهایی را دنیای اقتصادی و بازار سیاست می‌برد اما در مدل الهی و مردمی، هدفش تربیت یاران حضرت منجی عالم بشریت و ولیعصر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری از نهضت انقلاب اسلامی باید به تمدن اسلامی برسیم، گفت: موتور محرکه این حرکت مردم، ولایت مداری مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مدل و حرکتی رو به جلو برای تحقق منویات و نظام و مدل حکمرانی الهی است.

وی از امام عصر (عج) به عنوان قطب عالم امکان یاد کرد و گفت: امام عصر را باید قطب و محور همه امور قرار دهیم و اگر این محور نباشد شاهد تفرقه‌های زیادی در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به مکانیزم جهاد تبیین مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: احیای سنت‌های فراموش شده احیای دین و زدودن بدعت‌ها از جامعه جمله مؤلفه‌ها است.

دشمن درپی تغییر ادراکات است

وی با بیان اینکه دشمن در نظام جدید حکمرانی در پی تغییر ادراکات است، گفت: یاران جامعه باید وظیفه مند و مسئولیت پذیر باشند و به میدان بیایند زیرا امروز زمانه جنگ است و مقام معظم رهبری نیز فریضه واجب جهاد تبیین را مطرح کرده‌اند و باید لبیک گویان فرامین رهبری باشیم و تلاش جامعه در جهاد تبیین باید به سمتی رود تا حرف خدا را روی زمین نماند.

سرهنگ شعبانی مسئول بسیج کارمندان با اشاره به کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان در راستای پاسداری از ارزش‌ها تلاش می‌کند و سازمان تبلیغات اسلامی به نوعی سازمان تقدیرات است.

وی ادامه داد: در این سازمان، همه دستگاه‌ها و بخش‌ها نظیر بسیج، مصلی و اقشار مختلف حضور دارند و باید هدف را ولی و ولایت قرار دهیم.

در این مراسم رضا فلاح نیا به عنوان فرمانده جدید بسیج پایگاه حضرت ابوالفضل عباس (ع) تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=96607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.