افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
12

استخدام آبورن پرچم‌های قرمز گذشته هیو بریز را به کانون توجه بازگرداند

  • کد خبر : 960
استخدام آبورن پرچم‌های قرمز گذشته هیو بریز را به کانون توجه بازگرداند

در روزهایی که گزارش‌هایی مبنی بر استخدام هیو فریز توسط اوبرن منتشر شد، در رسانه‌های اجتماعی و صندوق‌های ایمیل شرکت Auburn brass مخالفت‌هایی صورت گرفت. در چند روز گذشته از زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر استخدام هیو فریز توسط اوبرن منتشر شد، تخلفات گذشته مربی فوتبال، از تخلفات NCAA تحت نظارت او در Ole Miss […]


در روزهایی که گزارش‌هایی مبنی بر استخدام هیو فریز توسط اوبرن منتشر شد، در رسانه‌های اجتماعی و صندوق‌های ایمیل شرکت Auburn brass مخالفت‌هایی صورت گرفت.

در چند روز گذشته از زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر استخدام هیو فریز توسط اوبرن منتشر شد، تخلفات گذشته مربی فوتبال، از تخلفات NCAA تحت نظارت او در Ole Miss گرفته تا استفاده او از رسانه‌های اجتماعی، به خط مقدم بازگشت. واکنش کلی بخشی از مخالفت با استخدام فریز در رسانه‌های اجتماعی و صندوق‌های ایمیل جان کوهن، مدیر ورزشی، کریس رابرتز، رئیس مدرسه و دیگر اعضای هیئت امنای اوبرن بود.

طرفداران از نامزدی فریز در چند جبهه ابراز ناراحتی کردند. برخی به پاسخ‌های فریز به توییت‌های ارسال شده توسط دانشجویی که از لیبرتی، کارفرمای قبلی فریز، به دلیل انفعال در مورد اتهامات تجاوز جنسی قبل از رسیدن فریز به آنجا شکایت کرده بود، واکنش نشان دادند. سایر طرفداران با رسوایی های اضافی که در گذشته به دنبال Freeze بوده اند، ناراحت شدند.

حوادث به اواخر دهه 1990 برمی گردد، زمانی که سه زن دانش آموز مدرسه مسیحی Briarcrest در ممفیس به این موضوع گفتند. USA Today در سال 2017 که یخ زدگی باعث می شود با رفتار نامناسب احساس ناراحتی کنند. در آن سال، مربی مجبور شد از می سی سی پی استعفا دهد، زیرا تحقیقات داخلی «الگوی نگران کننده ای» از تماس ها برای خدمات اسکورت در تلفن همراه او را که توسط مدرسه صادر شده بود، نشان داد. زمانی که این برنامه به دلیل نقض NCAA تحت بررسی بود، فریز و سایرین در مدرسه سعی کردند وضعیت را به استخدام‌کنندگان و رسانه‌ها به‌عنوان موضوعی که در درجه اول مربوط به ورزش‌های دیگر یا سلف او، هیوستون نات است، توضیح دهند. زمانی که اخطار طولانی NCAA در مورد اتهامات منتشر شد، معلوم شد که نادرست است: این تخلفات منجر به یک ممنوعیت دو ساله پس از فصل و محدودیت‌های عمده استخدام شد.

فریز در یک کنفرانس مطبوعاتی مقدماتی در مورد پاسخ به استخدام او در روز سه شنبه پرسیده شد، زمانی که کوهن برای سؤالات در دسترس نبود و فقط یک بیانیه کوتاه آماده برای معرفی فریز ارائه کرد.

فریز می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم که این واکنش‌ها چقدر است، زیرا، باور کنید یا نه، در سه یا چهار هفته گذشته در هیچ رسانه اجتماعی حضور نداشتم. “من یک حساب دارم، اما شخص دیگری آن را اجرا کرده است، بنابراین من واقعا نمی دانم.”

فریز پس از مربیگری اوله میس از سال 2012 تا 17 به SEC بازگشت.

Troy Taormina/USA TODAY Sports

با این حال، آخر هفته گذشته، زمانی که گزارش‌ها در مورد استخدام فریز توسط آبرن افزایش یافت، توییتی از یک دانشجوی سابق دانشگاه لیبرتی، استفاده از توییتر فریز را در کانون توجه قرار داد.

چلسی اندروز، یکی از 22 دانشجویی که در سال 2021 از لیبرتی به دلیل انفعال آن در مورد اتهامات تجاوز جنسی شکایت کرد، هم در زمان رسیدگی به شکایت و هم پس از پایان یافتن آن در ماه مه در توییتر پر سر و صدا بوده است. یکی از استدلال‌های اندروز و شاکیان این بود که سیاست‌های نهادی مدرسه خصوصی فرهنگی را ایجاد کرد که خشونت جنسی را تداوم بخشید، که تأثیر وحشتناکی بر زنان گزارش‌دهنده داشت.

در اسکرین شات های نشان داده شده به Sports Illustratedفریز در زمانی که او در لیبرتی مربیگری می کرد سه بار به اندروز پیام مستقیم داد – دو بار در زمانی که شکایت فعال بود و یک بار دیگر پس از حل و فصل آن. هر پیام مدت کوتاهی پس از آن بود که او مستقیماً در توییتر مربی را ارسال کرد یا بدون اینکه او را تگ کند با نام او را ذکر کرد.

اندروز می گوید که در آن زمان به وکیلش گفته بود و به او توصیه شده بود که به این پیام ها پاسخ ندهد. او همچنین تصمیم گرفت از برچسب زدن Freeze در توییت ها خودداری کند.

اندروز می گوید: «در آن زمان احساس ترسناکی می کرد. “چرا او این کار رو میکنه؟ دست از سرم بردار. شما نمی توانید از تجربه ای که می دانم مرا بترسانید.»

به گفته منابع نزدیک به جستجوی مربیگری Auburn، فریز موافقت کرد که کنترل حساب های رسانه های اجتماعی خود را کنار بگذارد. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه در مورد این موضوع سؤال شد، فریز گفت: «این دقیق نیست. چطور توانستی در این روزگار؟ هرچند ممکن است در آن حکمتی وجود داشته باشد.»

هنگامی که اواخر روز سه‌شنبه از او خواسته شد نظرات خود را در مورد اینکه چه کسی به رسانه‌های اجتماعی خود دسترسی دارد، توضیح دهد، فریز در بیانیه‌ای به SI گفت: «من باید روی چیزهای بسیار مهم‌تری در Auburn تمرکز کنم تا رسانه‌های اجتماعی. مانند اکثر مربیان، من از کمک اضافی ما استقبال می کنم [support staff] تیم، تا در کنار من کار کنند تا این برنامه عالی را بسازند. به علاوه، من در ساخت گرافیک عالی نیستم.»

SI همچنین در مورد پیام‌های مستقیم فریز به اندروز درخواست پاسخ داد. یکی از سخنگویان آبرن درخواست های SI را رد کرد و تنها به اظهار نظر مربی اشاره کرد اواخر سه شنبه به ESPN داد: «از این موقعیت یاد گرفتم که قبل از برقراری ارتباط یا اظهار نظر در مورد وضعیت دیگران، ابتدا باید شرایط دیگران را کاملاً درک کنم. این یک اقدام اشتباه سهوی و بدون قصد بد بود و من متاسفم.»

اکثر مربیان کالج از توییتر از طریق حساب‌های عمومی یا «دسته‌های مشعل» خصوصی برای نظارت بر اخبار، آنچه مردم در مورد آنها می‌گویند و بازیکنان و استخدام‌ها استفاده می‌کنند. همچنین مرسوم است که دپارتمان‌های رسانه‌های اجتماعی داخلی مدارس به حساب‌های یک مربی دسترسی داشته باشند تا هنگام انجام این کار، گرافیک‌ها یا هشتگ‌ها را در توییت ارسال کنند. در گذشته، Freeze به شدت از توییتر برای ارسال پیام استفاده می‌کرد، چه در برخورد با طرفداران، مخالفان یا خبرنگاران.

یکی از کارکنان سابق فریز می گوید: «این شوخی دفتر بود. همه ما می دانستیم که او این کار را کرده است. ما همیشه در مورد هر زمانی که او در تلفن خود بود شوخی می کردیم، احتمالاً او در توییتر خود در جستجوی نام بود. این راز در دنیای فوتبال دانشگاهی نیست. این کاری است که او انجام می دهد.»

مانند زمانی که اکثر مربیان در ابتدا استخدام می شوند، فریز یک قرارداد امضا شده کامل ندارد، بلکه یک تفاهم نامه (MOU) دارد، سندی که به او اجازه می دهد بدون قرارداد کامل از طرف دانشگاه کار کند. زمانی که آن قرارداد کامل امضا شد، می‌تواند شامل حفاظ‌هایی در اطراف اقدامات مختلف، از جمله استفاده از رسانه‌های اجتماعی، به منظور محافظت از دانشگاه باشد.

چنین بندهایی کم نیستند. قرارداد اصلی مربی مارک استوپز با کنتاکی اجازه فسخ به دلیل “اقدامات نادرست از جمله، اما نه محدود به، محکومیت به جنایت”، علاوه بر نقض سیاست‌های دانشگاه یا قوانین NCAA را می‌دهد. قرارداد الی درینکویتز در میسوری می گوید که او نمی تواند «… اظهاراتی را برای رسانه ها یا در هر انجمن عمومی بیان کند که به وضوح مغایر با عرف و اخلاق عمومی باشد، یا مرتکب هر عملی شود که ممکن است مربی یا دانشگاه را در معرض تحقیر، تمسخر یا تمسخر عمومی قرار دهد. یا در نتیجه چنین رفتار یا عملی به اخلاق یا عفت عمومی آسیب جدی وارد کند.»

در حالی که ممکن است برای یک مربی فوتبال بیش از حد محافظه‌کار به نظر برسد که مجبور شود با بند استفاده از رسانه‌های اجتماعی موافقت کند، فریز یکی از پردرآمدترین کارمندان دولتی در ایالت آلاباما خواهد بود (حقوق او بیش از 6.5 میلیون دلار است) و احتمالاً دانشگاه آبرن. سفیر روبه‌روی با سابقه.

در این داستان از گزارش پت فورد و راس دلنجر از Sports Illustrated استفاده شده است.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • جانسون: آخرین پیش بینی های کاسه برای همه 41 بازی
  • رده بندی فوتبال کالج: جایگاه جدید USC چه معنایی برای زمین دارد
  • فورد: پس آبرن هیو فریز را استخدام کرد… چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.