افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

تمام مدل‌های گلکسی اس 24 دارای فریم تیتانیومی خواهند بود؟!

  • کد خبر : 95840
تمام مدل‌های گلکسی اس 24 دارای فریم تیتانیومی خواهند بود؟!

ماه گذشته، اپل گوشی‌های هوشمند جدید خود را عرضه کرد و برای اولین بار در مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به جای فولاد ضد زنگ که در نسخه‌های قبلی استفاده می‌شد، از فریم تیتانیومی استفاده کرد. حال، اگر آخرین شایعات در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ صحت داشته […]


ماه گذشته، اپل گوشی‌های هوشمند جدید خود را عرضه کرد و برای اولین بار در مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به جای فولاد ضد زنگ که در نسخه‌های قبلی استفاده می‌شد، از فریم تیتانیومی استفاده کرد. حال، اگر آخرین شایعات در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ صحت داشته باشند، شرکت کره‌ای نیز قصد دارد در پرچمدارهای بعدی خود از تیتانیوم برای ساخت چارچوب یا همان فریم گوشی‌ها استفاده کند. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

به گفته یکی از افشاگران مشهور در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا همگی دارای فریم تیتانیومی خواهند بود. ما قبلاً تصاویری از هر سه گوشی را در رندرهای مبتنی بر CAD دیده بودیم و در آن تصاویر فریم‌های بسیار مسطح و تخت کاملاً مشهود بود. تاکنون تئوری غالب این بود که تنها مدل اس 24 اولترا دارای روکش تیتانیوم خواهد بود اما اکنون، این شایعه ادعا می‌کند که سامسونگ بین پرچمدارهای خود تبعیض قائل نشده است (حداقل در این زمینه).

با این حال، این گفته‌ها در حال حاضر فقط در حد یک شایعه تایید نشده هستند. علاوه بر این، یکی دیگر از افشاگرهای معروف با نام Ice Universe به پست فوق پاسخ داده و بار دیگر تأکید کرده است که فقط در مدل اولترا از تیتانیوم استفاده شده است. بنابراین، هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست و باید منتظر شایعات و درزهای بیشتر باشیم تا ایده بهتری در مورد آنچه که سامسونگ در ابتدای سال آینده معرفی خواهد کرد، داشته باشیم. طبق شنیده‌ها، این شرکت کره‌ای سری گلکسی اس 24 را کمی زودتر از موعد هر ساله و در همان اولین ماه سال 2024 رونمایی خواهد کرد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.