افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

آرون راجرز درباره زمان بازی برای جردن لاو “ذهن باز” دارد

  • کد خبر : 956
آرون راجرز درباره زمان بازی برای جردن لاو “ذهن باز” دارد

کیو بی ستاره پکرز به این موضوع پرداخت که اگر تیم از جدول پلی آف خارج شود، آیا باید با جردن لاو پشتیبان بازی کند یا خیر. چه زمانیآرون راجرزاز ناحیه دنده آسیب دیدبسته بندی هاباخت 40 بر 33 مقابل ایگلز در روز یکشنبه، باعث شد تا بحثی در مورد این موضوع مطرح شود که […]



کیو بی ستاره پکرز به این موضوع پرداخت که اگر تیم از جدول پلی آف خارج شود، آیا باید با جردن لاو پشتیبان بازی کند یا خیر.

چه زمانیآرون راجرزاز ناحیه دنده آسیب دیدبسته بندی هاباخت 40 بر 33 مقابل ایگلز در روز یکشنبه، باعث شد تا بحثی در مورد این موضوع مطرح شود که آیا جردن لاو باید در طول فصل 2022 زمان بازی دریافت کند یا خیر.

راجرز که در کوارتر سوم مسابقه دچار مصدومیت شد، برای کوارتر پایانی بازی یکشنبه بازنگشت. عشق جای او را گرفت و 6 از 9 را برای 113 یارد و یک تاچ داون به پایان رساند.

Green Bay (4-8) در حال حاضر در NFC North پس از Lions and Vikings در جایگاه سوم قرار دارد. یکشنبه بعدازظهر، گرین بی راهی جاده خواهد شد تا با خرس ها (3-9) روبرو شود، چیزی که راجرز امیدوار است آغازی برای پیروزهای پیکرز باشد تا شانس آنها برای صعود به پلی آف را زنده نگه دارد.

چهار بار MVP ظاهر شد نمایش پت مک آفی در روز سه‌شنبه، به اشتراک گذاشت که او قصد دارد این هفته بازی کند، با این امید که به گرین‌بی بهترین شانس برای برنده شدن را بدهد. اما اگر پکرز بیشتر از تصویر حذفی خارج شود، مت لافلور، مربی پکرز می‌تواند در پنج بازی آخر گرین‌بی به لاو زمان بازی بدهد.

با این حال، راجرز امیدوار است که فصل را به پایان برساند و در عین حال “ذهن باز” را حفظ کند که همه چیز در مورد تیم “یک تصمیم تجاری” است.

راجرز به McAfee گفت: «بسیاری از ما بچه‌های مسن‌تر هستیم که به میزان مناسبی بازی می‌کنند، و ممکن است بخواهند بازی چند پسر جوان‌تر را ببینند». “امیدوارم که ما مجبور نباشیم آن گفتگو را داشته باشیم، اما اگر آن گفتگو مطرح شد، با ذهنی باز و بدون هیچ گونه تلخی یا رنجشی به آن برخورد خواهم کرد. … من می خواهم برنده شوم، و پس از آن مجبور نیستیم آن گفتگوها را داشته باشیم. اما من می‌دانم که اگر این گفتگو را انجام ندهیم، این امکان وجود دارد.»

علاوه بر اینکه راجرز با آسیب دنده دست و پنجه نرم می کند، او همچنین از هفته 5 با شکستگی در ناحیه انگشت شست راست خود مواجه بوده است.

هنگامی که پکرز در هفته دوم، 27 بر 10 برز را شکست داد، راجرز 234 یاردی پاس و دو تاچ داون را در حالی که سه بار اخراج شد، 19 از 25 به دست آورد.

  • پوشش NFL بیشتر:تأمل بر تأثیر دشان واتسون پس از اخراج دو ساله
  • ده نکته مهم: عقاب ها بر بسته بندی کننده ها غلبه می کنند. صالح درست روی نیمکت ویلسون
  • برونکوس ها مشکل راسل ویلسون دارند
  • برای پوشش بیشتر Green Bay Packers، به پکر سنترال.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.