افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

کد تخفیف اسنپ فود؛ خرید غذا بدون پرداخت هزینه!!! • مجله اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 93708
کد تخفیف اسنپ فود؛ خرید غذا بدون پرداخت هزینه!!! • مجله اسمارتک نیوز

دوست دارید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای کاملاً رایگان غذا از رستوران‌های شهر محل زندگی تان سفارش دهید؟ پس گوش به زنگ تخفیف‌های اسنپ فود باشید. اسنپفود به عنوان بهترین و شناخته شده ترین مرجع سفارش غذای آنلاین در ایران همیشه تخفیف‌ها و کمپین‌های جذابی برگزار می‌کند. اغلب این جشنواره‌ها مناسبتی بوده و در زمان‌های خاصی […]

دوست دارید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای کاملاً رایگان غذا از رستوران‌های شهر محل زندگی تان سفارش دهید؟ پس گوش به زنگ تخفیف‌های اسنپ فود باشید. اسنپفود به عنوان بهترین و شناخته شده ترین مرجع سفارش غذای آنلاین در ایران همیشه تخفیف‌ها و کمپین‌های جذابی برگزار می‌کند. اغلب این جشنواره‌ها مناسبتی بوده و در زمان‌های خاصی اجرا می‌شوند. معمولاً اسنپ فود در این طرح‌های فروش ویژه کدهای تخفیف متنوعی حتی ۱۰۰ درصدی به کاربران هدیه می‌دهد. در برخی کمپین‌های خاص نیز جوایزی به شکل کد تخفیف به شرکت کنندگان داده می‌شود که سفارش غذا، نان، مواد پروتئینی، آجیل و شیرینی، میوه و سایر اقلام را از اسنپ فود بدون پرداخت هزینه کاملا رایگان می‌کند. شاید باور نکنید؛ اما شرکت در کمپین‌ها و دریافت کد تخفیف اسنپ فود همیشه این شانس را به شما می‌دهد که وعده‌های غذایی را اینترنتی با قیمت بسیار کمتر و حتی ۱۰۰% رایگان تهیه کنید. اما چطور می‌توانیم بدون پرداخت هزینه از اسنپ فود سفارش دهیم؟

کمپین اسنپ باز اسنپ فود و یک سال غذای رایگان

در کمپین اسنپ باز، بازی می‌کنید و یک سال خرید رایگان از رستوران‌های اسنپ فود جایزه می‌گیرید. برای شرکت در این کمپین بی‌نظیر، وارد حساب کاربری خود شوید و دکمه جک پات را بزنید. جوایز اسنپ باز متنوع هستند و اگر خوش شانس باشید کد تخفیف اسنپ فود ۱۰۰ درصد خرید رایگان، آیفون پرومکس، ساعت هوشمند، پلی استیشن ۵، هارد اکسترنال و دوربین عکاسی برنده می‌شوید. هر چه هم بیشتر از اسنپفود غذا سفارش بدهید، شانس بیشتری برای برنده شدن می‌گیرید.

کد تخفیف اسنپ فود در کمپین گل یا پوچ

حتماً گل یا پوچ بازی کرده‌اید. کمپین گل یا پوچ اسنپفود هم مانند همان بازی کلاسیکی است که به خاطر دارید با این تفاوت که جایزه ویژه آن کد تخفیف یک سال خرید رایگان نان، میوه و شیرینی از اسنپ فود است. تخفیف یک سال خرید مجانی هدیه فوق العاده هیجان انگیزی است؛ اما علاوه بر آن شانس برنده شدن هدایایی مانند ps5، قهوه ساز و انوع کد تخفیف های اسنپ فود اول و غیر اول را هم دارید.

کمپین یک سال نان رایگان با کد تخفیف اسنپ فود

یک سال نان رایگان یکی از جذاب‌ترین کمپین‌های تخفیفی اسنپ فود بود که با استقبال زیادی روبرو شد. در این جشنواره، با سفارش آنلاین نان از نانوایی‌های اسنپ فود در قرعه کشی ۵ جایزه کد تخفیف یک سال خرید رایگان نان شرکت می‌کردید. از آن‌جایی که نان یکی از اصلی‌ترین وعده‌های غذایی ایرانیان است، حذف هزینه‌های آن می‌تواند کد هدیه جذابی و منحصربفردی باشد.

علاوه بر موارد معرفی شده، کمپین‌های دیگری نیز وجود دارد که شانس سفارش رایگان با تخفیف‌های ۱۰۰% اسنپ فود را فراهم می‌کند. برخی به تنهایی و برخی با مشارکت فیلیمو، اپ، کوییز آف کینگز و مجموعه‌هایی معروف دیگر است. کمپین تولد، راهی پاریس شو، بازی مرکب، تا ۵۰۴ میلیون جایزه کمپین آناناس، بازی آخر، جشنواره خوش آمد، تخفیف های شدید، کمپین آیفون پرو و اشتراک پرو، ماشین شانس ایرانسل، تولدبازی اسنپفود و آپ، فود کینگز و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیونیم از جمله این موارد بوده و هستند.

در فودپارتی اسنپ فود خرید ارزان همیشه ممکنه

کمپین‌های اسنپفود اگرچه وسوسه انگیزند و تخفیف‌های بی نظیری دارند؛ اما همیشگی نیستند. البته، جای نگرانی نیست. شاید همیشه نتوانید خرید رایگان را تجربه کنید؛ اما می‌توانید با پرداخت تنها کسری از قیمت‌ها، تجربه‌ای نزدیک به خرید رایگان داشته باشید. برای نمونه، فودپارتی اسنپ فود تا ۷۰% تخفیف برای شما به ارمغان می‌آورد. در بخش فود پارتی رستوران‌های مختلفی را می‌بینید که روی قیمت غذا‌های منتخب خود برای مدت زمان محدودی تخفیف با درصد بالا گذاشته‌اند. با این تخفیف‌ها در واقع مبلغی بسیار کمتر از نصف قیمت اصلی غذا را می‌پردازید و یکی از ارزان‌ترین سفارش‌های عمرتان را تجربه می‌کنید.

 کد تخفیف اسنپ فود ارسالی کاربران

یکی از مواردی که شاید با آن مواجه شده باشید، کد تخفیف ارسالی کاربران اسنپ فود است. منظور از این نوع کد چیست؟ اسنپ فود و حتی دیگر کسب و کارهای اینترنتی برخی از انواع کد‌های تخفیفی را به صورت اختصاصی برای کاربران به صورت پیامک یا ایمیل ارسال می‌کنند. این مشتریان به هر دلیلی ممکن است نخواهند خود، با کوپن هدیه اسنپ‌فود (یا دیگر سایت‌های آنلاین) سفارش بدهند. بنابراین، آن را در سایت‌های معتبر اشتراک گذاری کد تخفیف مانند کانال تخفیف منتشر می‌کنند تا افراد دیگر بتوانند از آن به رایگان استفاده کنند.

با کد تخفیف اسنپ فود خرید کنید

شاید اولین باری باشد که از اسنپ فود سفارش می‌دهید یا از مشتریان ثابت و همیشگی آن هستید، در هر حال فرقی ندارد. همیشه و هر روز این امکان را دارید که از کدتخفیف‌های اسنپفود استفاده کرده و طعم خریدی ارزان را بچشید. این کوپن‌های تخفیف انواع مختلفی دارند و در هر سفارش به شکلی می‌توانید یکی از آن‌ها را به کار ببرید. برای مثال، برخی از پرطرفدارترین‌ها در جدول زیر آورده شده‌است.

کد تخفیف اسنپ فود شرح کوپن
cpdfs3z5dm کد تخفیف اسنپ فود خرید اول ۵۵ هزار تومانی
second کد تخفیف ۷۵۰۰۰ تومانی اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول
naan کد تخفیف نان اسنپ فود ۱۰ هزار تومانی اپلیکیشن
protein کد تخفیف پروتئین اسنپ فود غیراول ۳۰ هزار تومانی
chfds2sizj کد تخفیف ۵۰ درصدی اسنپ فود اولین سفارش
zitgfr کد تخفیف رستوران به صرفه اسنپ فود ۱۵ هزار تومانی
sweet کد تخفیف اسنپ فود شیرینی ۳۵ هزار تومانی برای همه
cpdfril57l کد تخفیف پت شاپ اسنپ فود ۱۰۰ هزار تومانی غیر اول

 

کد تخفیف اسنپ فود و سایر فروشگاه‌های آنلاین را از کجا دریافت کنم؟

زمانی که صحبت از دریافت کد تخفیف و استفاده از آن باشد، افراد با دو سوال اساسی مواجه می‌شوند. اول اینکه چگونه باید از وجود کد‌های تخفیف یا برگزاری جشنواره و کمپین‌های مختلف مطلع شد و دوم اینکه چطور می‌توان از اعتبار کد‌ها و فعال بودن آن‌ها اطمینان داشت؟ پاسخ به این دو سوال ساده است. در صورتی که به کانال تخفیف مراجعه کنید؛ هم همیشه به بیشترین و جدیدترین کد تخفیف ها دسترسی دارید و هم مطمئن هستید کد‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، از قبل تست شده و معتبرند. برای نمونه در ادامه؛ نحوه دریافت و خرید با کد تخفیف اسنپ فود توضیح داده شده است.

  1. اولین قدم این است که وارد سایت کانال تخفیف شده یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید.
  2. سپس، نام اسنپ فود (یا هر کسب و کار آنلاین دیگری که می‌خواهید) را تایپ و جستجو کنید.
  3. در صفحه جدید، تمام کد تخفیف‌های اسنپ فود از سفارش اول گرفته تا ارسال رایگان را مشاهده می‌کنید.
  4. یکی از انواع کدهای تخفیف سفارش غذا، لبنیات، میوه، پت شاپ، پروتئین، گل، نان و … را انتخاب کنید.
  5. پس از لمس کد تخفیف، آن کوپن کپی شده و برای ثبت سفارش باید وارد لینک خرید شوید.
  6. پس از چیدن سبد خرید در اسنپ فود، در آخرین مرحله، کد را در محل مشخص وارد کنید.
  7. مبلغ کدتخفیف از صورتحساب کم و خریدی ارزان از اسنپ فود را تجربه خواهید کرد.

همانطور که گفته شد؛ فرصت خرید‌های رایگان از اسنپ فود و دیگر کسب و کارهای اینترنتی همیشه وجود ندارد؛ اما با عضویت در کانال تخفیف، در صورت برگزاری هر نوع جشنواره‌ای یا ارائه کد تخفیف های جدید، از نخستین افرادی هستید که از آن‌ها مطلع می‌شوید. لازم به ذکر است؛ برخلاف محدودیت‌های حراجی‌ها، مسابقات و کمپین‌ها، امکان استفاده از کد تخفیف بدون محدودیت برای تمام کاربران در اولین سفارش و خرید غیراول وجود دارد. در کانال تخفیف نیز به مجموعه کاملی از آفرها و کد تخفیف دیجی کالا جت، دیجی استایل، اسنپ پی، نماوا، تپسی، اکالا، فیلیمو، دیجی کالا، اسنپ اکسپرس و هزاران فروشگاه آنلاین دیگر به رایگان دسترسی دارید. اگر اجازه ارسال اعلان پوش نونیفیکیشن (زنگوله سبز رنگ) را نیز به کانال تخفیف بدهید، اول از همه از این تخفیف‌ها مطلع می‌شوید. با این کار، زمانی که جشنواره یا کد تخفیف جدیدی قرار می‌گیرد، به سرعت از آن اطلاع پیدا می‌کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=93708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.