افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

Dolphins’s Mike McDaniel Trolls Tua Tagovailoa درباره نکات برجسته دبیرستان

  • کد خبر : 928
Dolphins’s Mike McDaniel Trolls Tua Tagovailoa درباره نکات برجسته دبیرستان

مربی میامی در دوران دبیرستان تحت تأثیر بازی کوارتربک خود قرار نگرفت. زمانی که مایک مک دانیل نام گرفتدلفین هاسرمربی در 6 فوریه، او هیچ وقت را برای اعتماد و اطمینان خود تلف نکردتوآ تاگووایلوآبه عنوان مدافع ابتدایی میامی. در واقع، مدت کوتاهی پس از پذیرش این شغل، مک دانیل در تماسی با فیس تایم […]



مربی میامی در دوران دبیرستان تحت تأثیر بازی کوارتربک خود قرار نگرفت.

زمانی که مایک مک دانیل نام گرفتدلفین هاسرمربی در 6 فوریه، او هیچ وقت را برای اعتماد و اطمینان خود تلف نکردتوآ تاگووایلوآبه عنوان مدافع ابتدایی میامی.

در واقع، مدت کوتاهی پس از پذیرش این شغل، مک دانیل در تماسی با فیس تایم به تاگووایلوآ گفت که او “جاه طلبی عالی بودن” را دارد و این وظیفه اوست که “عظمت” را از کوارتربک سال سوم بیرون بیاورد. تا کنون، مشارکت آنها سود سهام دلفین ها را پرداخت کرده است.

در حال حاضر، میامی (8-3) در جایگاه اول AFC شرق قرار دارد و تاگووایلوآ دلیل بزرگی برای این موضوع است. تماس گیرنده سیگنال دلفین ها در این فصل 2564 یارد پاس را با 19 پاس تاچ داون و تنها سه قطع توپ در 9 بازی این فصل ثبت کرده است و خود را در گفتگوی MVP NFL قرار داده است. با این حال، مک دانیل اخیراً به مدافع خود یادآوری کرده است که در رشد فوتبالی خود راه بسیار زیادی را پیموده است. در جریان پیروزی دلفین ها مقابل تگزاسی ها در روز یکشنبه، مک دانیل به عنوان یک ورزشکار دبیرستانی، مدافع خود را به تمسخر گرفت.

«ساعت 3 صبح از خواب بیدار شدم و دیگر نتوانستم بخوابم. بنابراین، داشتم به این فکر می‌کردم که وقتی به‌طور تصادفی به من ضربه زدی که در حال یوتیوب کردن من بودی و بعد تو را یوتیوب کردم و دیدم این چیز ترنت دیلفر تمام این دوران دبیرستان را نشان می‌دهد – از طرف تو و برادر، تکنیک تو TRASH بود، مک دانیل. گفت.

تاگووایلوآ نتوانست کاری بکند جز خنده از مشاهده مک دانیل و پرسید که منظور مربی او چیست.

“ریتم نداره؟ بدون زمان؟ آیا این همون چیزیه که در موردش حرف میزنید؟” تاگووایلوآ پرسید.

به جرات می توان گفت که تاگووایلوآ 24 ساله از دوران حضور در مدرسه سنت لوئیس در هونولولو تا سه سال بازی زیر نظر نیک سابان در آلاباما و رشد قابل توجهی در فصل سوم خود در NFL تحت هدایت مک دانیل رشد زیادی را تجربه کرده است. .

فصل گذشته، تاگوایلوآ فصل را با پرتاب 2653 یارد، 16 تاچ داون و 10 قطع توپ به پایان رساند و در 12 بازی که شروع کرد، 7 بر 5 بازی کرد.

  • پوشش NFL بیشتر: تأمل بر تأثیر دشان واتسون پس از اخراج دو ساله
  • ده نکته مهم: عقاب ها بر بسته بندی کننده ها غلبه می کنند. صالح درست روی نیمکت ویلسون
  • برونکوس ها مشکل راسل ویلسون دارند
  • برای پوشش بیشتر دلفین های میامی، به همه دلفین ها





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.