افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

بلک شارک از لوازم جانبی گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

  • کد خبر : 92497
بلک شارک از لوازم جانبی گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

کمپانی بلک شارک (Black Shark) که به عنوان شاخه گیمینگ شیائومی فعالیت می‌کند، اخیراً از تعداد زیادی لوازم جانبی مخصوص بازی رونمایی کرده است. ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 و هدفون بی‌سیم گوش باز لوسیفر در بخش دستگاه‌های پوشیدنی و همچنین، گیم پد بی‌سیم گرین گوست و یک خنک کننده گوشی هوشمند […]


کمپانی بلک شارک (Black Shark) که به عنوان شاخه گیمینگ شیائومی فعالیت می‌کند، اخیراً از تعداد زیادی لوازم جانبی مخصوص بازی رونمایی کرده است. ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 و هدفون بی‌سیم گوش باز لوسیفر در بخش دستگاه‌های پوشیدنی و همچنین، گیم پد بی‌سیم گرین گوست و یک خنک کننده گوشی هوشمند جدید با نام مگ‌کولر 3 پرو که با مگ‌سیف نیز سازگار است، از جمله این تجهیزات جانبی جدید در حوزه گیمینگ هستند. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 (Black Shark S1)‌ دارای صفحه نمایش امولد دایره‌ای و 1.43 اینچی با قاب فلزی است و رتبه‌بندی IP68 را در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورده است. همچنین، این ساعت هوشمند از تماس صوتی از طریق بلوتوث و نظارت 24 ساعت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون برخوردار می‌باشد. علاوه بر همه این‌ها، بلک شارک اس 1 می‌تواند بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را ردیابی کرده و بنا به ادعای شرکت سازنده با یکبار شارژ تا 10 روزه کار کند (با استفاده معمولی).

بلک شارک اس 1 تنها در رنگ مشکی و با قیمت 50 دلار عرضه می‌شود. در حال حاصر پیش‌سفارش این ساعت از طریق وب‌سایت رسمی بلک شارک آغاز شده و به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

بلک شارک لوسیفر

هدفون بلک شارک لوسیفر با طراحی گوش باز مجهز به درایورهای 16.2 میلی متری، اتصال بلوتوث نسخه 5.3 و رتبه‌بندی IPX4 جهت مقاومت در برابر آب است. بلک شارک ادعا می‌کند که با یک بار شارژ 7 ساعت می‌توان به موسیقی گوش داد و به کمک قاب هدفون نیز می‌توان سه بار باتری آن را به طور کامل شارژ کرده و طول عمر باتری را به 28 ساعت افزایش داد.

هدفون بلک شارک لوسیفر نیز تنها دارای یک رنگ مشکی است و قیمت 40 دلاری دارد.

مگ‌کولر 3 پرو

خنک کننده مگ‌کولر 3 پرو (MagCooler 3 Pro) با مدل‌های آیفون 12 و بالاتر سازگار است و نورپردازی RGB آن را بسیار خاص کرده است. بلک شارک وعده داده که جدیدترین خنک کننده این شرکت می‌تواند دمای سطح آیفون را تا 35 درجه سانتی گراد کاهش دهد که بسیار قابل توجه است. همچنین، می‌توانید با نصب برنامه Shark Arsenal کنترل بیشتری روی فن و کارکرد آن داشته باشید.

قیمتی که برای مگ‌کولر 3 پرو تعیین شده 40 دلار است.

بلک شارک گرین گوست

گیم‌پد بلک شارک گرین گوست دارای طرحی به سبک ایکس باکس با نرخ پاسخ‌دهی 1000 هرتز است که به لطف جوی استیک‌های چسبی آلپ با 2000 سطح دقت مختلف، هدف‌گیری دقیق در ورزش‌های الکترونیکی را به ارمغان می‌آورد. این کنترلر با تمامی کنسول‌های مدرن، رایانه‌های شخصی، مک، آی او اس و دستگاه‌های اندرویدی سازگار است. همچنین دارای طراحی ارگونومیک ضد لغزش و دکمه‌های ماشه مغناطیسی دو مرحله‌ای و باتری 1000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

قیمت کنترلر گرین گوست 100 دلار تعیین شده و از طریق وب سایت بلک شارک قابل خرید می‌باشد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.