افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
15

USMNT برای مواجهه با یک مانع اروپایی که 20 سال است برطرف نشده است

  • کد خبر : 922
USMNT برای مواجهه با یک مانع اروپایی که 20 سال است برطرف نشده است

تیم‌های اروپایی حاضر در جام جهانی تا حد زیادی به کریپتونیت آمریکا تبدیل شده‌اند و تیم دیگری، هلند، بین آمریکایی‌ها و یک چهارم نهایی قرار دارد. الریان، قطر – مردان آمریکایی در 92 سال یک بازی حذفی جام جهانی را برده اند و اشتباه نمی کنند، حریف در آن روز معروف مهم بود. زمانی که […]


تیم‌های اروپایی حاضر در جام جهانی تا حد زیادی به کریپتونیت آمریکا تبدیل شده‌اند و تیم دیگری، هلند، بین آمریکایی‌ها و یک چهارم نهایی قرار دارد.

الریان، قطر – مردان آمریکایی در 92 سال یک بازی حذفی جام جهانی را برده اند و اشتباه نمی کنند، حریف در آن روز معروف مهم بود.

زمانی که آمریکا مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2002 را مقابل مکزیک آغاز کرد، تقریباً هیچ نگرانی وجود نداشت. تیمی در آن تورنمنت وجود نداشت که بیشتر آشنا، یا کمتر ترسناک و مورد احترام باشد. ایالات متحده با شکست دادن ال تری در چهار مسابقه از پنج دیدار قبلی خود، وارد جئونجو، کره جنوبی شد. و سپس آمریکایی ها دوباره 2-0 پیروز شدند رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برای اولین و تنها بار در عصر مدرن.

در آنجا، در آن هوای نادر، تیمی با حضور گرگ برهالتر، مربی فعلی ایالات متحده، جنرال موتورز برایان مک براید و مدیر ورزشی ارنی استوارت، به آلمان، قهرمان سه بار (و اکنون چهار بار) جهان شکست خوردند. آن شکست، هرچند با اختلاف یک گل، به نقطه داده دیگری در روند بلندمدت تبدیل شد که حتی از «dos a cero» قابل اعتمادتر است.

ایالات متحده به شدت برای شکست دادن تیم های اروپایی در جام جهانی تلاش می کند.

اگر بخواهیم منصف باشیم، تیم های زیادی این کار را انجام می دهند – به خصوص اخیرا. با سرازیر شدن پول تلویزیون و حمایت های مالی بیشتر و بیشتر از سراسر جهان به اروپا، به ویژه اروپای غربی، باشگاه ها و فدراسیون های آنجا شکاف توسعه ای خود را با سایر نقاط کره زمین افزایش داده اند. از اولین جام جهانی در سال 1930 تا سال 2002 که برزیل برنده شد، آمریکای جنوبی 9 عنوان قهرمانی را در مقایسه با 8 عنوان قهرمانی اروپا کسب کرده بود. اما پس از آن جزر و مد به شدت تغییر کرد. چهار تورنمنت گذشته توسط چهار کشور مختلف یوفا همراه با 11 مدال از 12 مدال قهرمان شده است (نقره 2014 آرژانتین تنها مدال پرت است.)

آدامز و مک کنی پیروزی USMNT بر ایران را جشن می گیرند.

اشلی لندیس/AP

در همین حال، رکورد ایالات متحده در برابر اروپا یادآور جایگاه این کشور در نظم نوک زننده جهانی بوده است. شکست 3-2 پرتغال که آمریکایی‌ها را به ناک اوت 2002 رساند، تنها پیروزی در جام جهانی مقابل حریف اروپایی در 19 تلاش از زمان بازگشت مردان آمریکایی به جام جهانی در سال 1990 است. رکورد 1-11-7 است. پس از دو تساوی مرحله گروهی مقابل ولز و انگلیس در قطر، اکنون به 11 رسیده است.

برای خروج از گروه نیازی نیست یک تیم اروپایی را شکست دهید. ایالات متحده بر الجزایر (2010)، غنا (2014) و سپس تصمیم دراماتیک روز دوشنبه 1-0 در برابر ایران برای کسب سهمیه در دور دوم پیروز شد. اما احتمالاً باید یک تیم اروپایی را شکست دهید تیم ها– برای رفتن به یک جام جهانی عمیق. و بنابراین آزمون روز شنبه در برابر برنده گروه A آغاز می شودهلنداینجا در الریان این تیم هلندی یکی از بهترین های رقابت در نظر گرفته نمی شود، اما همچنان سرشار از استعداد و تجربه و شجره نامه ای است که غلبه بر آن برای ایالات متحده بسیار دشوار است. سرمربی این تیم، لوئیس فن خال، هلند را در جام جهانی 2014 به مدال برنز رساند و جام های مهمی را در راس آژاکس، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد به دست آورد.

برهالتر پس از قرعه کشی جام جهانی گفت: “به طور سنتی تیم های اروپایی بسیار قوی هستند و همین طور است.” من می توانم تیم های زیادی را ببینم که با آن دست و پنجه نرم می کنند.

او در مورد مواجهه با مخالفت یوفا گفت: “این یک فرصت عالی است.” همیشه فرصت هایی برای تیم اول بودن یا انجام کاری وجود دارد که تیم ها انجام نداده اند و برای ما فقط به هر حریف نگاه می کنیم، نقاط قوت و ضعف آنها را تجزیه و تحلیل می کنیم و سعی می کنیم بفهمیم که چگونه آنها را شکست دهیم.

آمریکایی‌ها احساس خوبی از این واقعیت خواهند داشت که در این رقابت‌های مرحله گروهی از انگلیس و ولز پیشی گرفتند. دو امتیاز به دست آمده به ایالات متحده کمک کرد (1-0-2) در گروهی که از نظر آماری سخت ترین گروه در این جام جهانی بود، دوم شود. هلند با پیروزی بر سنگال (منهای سادیو مانه) و قطر پایین و یک تساوی با اکوادور، آسان‌ترین گروه مسابقات را بر اساس رده‌بندی متوسط ​​برد. کودی گاکپو، یک مهاجم 23 ساله PSV آیندهوون که در هر سه بازی گلزنی کرده است، جرقه عملکرد کارآمد اما متقاعدکننده Oranje را برانگیخته است.

تایلر آدامز، کاپیتان آمریکا پس از شکست دادن ایران گفت: «این فرصت بزرگی برای ما است. فکر می کنم بازی شگفت انگیزی خواهد بود. واضح است که ما در اینجا مقابل رقابت های خوبی مانند انگلیس بازی کرده ایم. [and the] هلند می تواند یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در جام جهانی باشد.

Berhalter در معرض دید چشمگیر این کشور قرار دارد. او دانشگاه کارولینای شمالی را پس از فصل جوانی خود ترک کرد و شش سال را به صورت حرفه‌ای در هلند با PEC Zwolle، اسپارتا روتردام و کامبور لیوواردن گذراند. روابط با حریف شنبه به همین جا ختم نمی شود. استوارت مدیر ورزشی و سرجینو دست مدافع راست بومی هلند هستند. حاجی رایت مهاجم آمریکایی و لوکا د لا توره هافبک آمریکایی نیز در هلند بازی کردند.

Dest در هلند به دنیا آمد و بازی برای USMNT را به جای کشورش انتخاب کرد.

ابراهیم نوروزی/آپ

ایالات متحده امیدوار است که آشنایی بیشتر با فوتبال اروپا – 17 نفر از 26 مرد تیم برهالتر در آنجا بازی می کنند – به تیم های یوفا کمک کند کمتر احساس غریبگی کنند.

آدامز قبل از بازی با انگلیس گفت: “ما در اروپا بازی می کنیم، بنابراین در مقابل بسیاری از این بچه ها بازی کردیم، هر هفته، هر هفته.” بازی در برابر تیم های اروپایی آسان تر نیست، اما احتمالاً شما با نحوه بازی آنها بیشتر از تیم های کونکاکاف آشنا هستید. پس همین است که هست. شما باید برای همه تیم هایی که می توانید مقابل آنها بازی کنید آماده باشید.

این تیم ایالات متحده، دومین تیم جوان اینجا در قطر (و سه ترکیب اولیه جوان را در اختیار دارد)، زیر بار کاستی‌های پیشینیان یا روندهای جهانی قدیمی‌تر از آنها نیست. تقریباً همه به اندازه همتایان هلندی خود غرق در فوتبال شدند، و راه خود را به مرحله ای از ورزش رسانده اند که برای بسیاری از هموطنانی که قبلاً آمده بودند دور از دسترس بود. تیم برهالتر مملو از مردان با تجربه لیگ قهرمانان است. میزان اطمینانی در این گروه وجود دارد که ممکن است بی سابقه باشد.

من به اینجا آمدم و به همه در رسانه ها و همه گفتم [else]برندن آرونسون، مهاجم، گفت که ما به اینجا می آییم تا برنده شویم. “شاید ما ضعیف باشیم. هلندی ها یک قدرت جهانی هستند و در بسیاری از تورنمنت ها چنین بوده اند. بنابراین فکر می‌کنم برای ما این است که بدون ترس وارد آنجا شویم و همانطور که در کل این تورنمنت بوده‌ایم بازی کنیم و فکر می‌کنم چیزهای خوبی از آن بیرون خواهد آمد.»

هافبک وستون مک کنی افزود: “ما به دلیلی اینجا هستیم. … ما می دانیم که بسیاری از مردم دارند [the Dutch] به عنوان مورد علاقه اما خیلی ها فکر نمی کردند که ما هم از گروه خارج شویم. این تیم جوان است [and] انرژی زیادی دارد و این تیم افراد زیادی دارد که به ما شک داشتند. اما ما همچنان به آنها ثابت می کنیم که اشتباه می کنند. بنابراین ما فقط مشتاق بازی مقابل هلند و انجام یک بازی خوب هستیم.

برهالتر از زمانی که در ماه مارس به مرحله مقدماتی رسید، در مورد تقسیم جام جهانی به دو تورنمنت صحبت کرده است. مرحله اول، مرحله گروهی، در مورد سه مسابقه در 9 روز، مدیریت فرم و آمادگی جسمانی و بازی برای امتیاز بود. تورنمنت دوم از شنبه آغاز می شود، و در آن او بارها گفته است که “هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.” این فقط یک بازی است که می توان با یک بازی، یک پرش، یک اینچ تصمیم گرفت. یک حجم نمونه وجود دارد که نشان می‌دهد آن حاشیه‌های کوچک همچنان به نوعی در مسیر تیم اروپایی قرار می‌گیرد. اما هیچ کشور یوفا با این تیم خاص آمریکا در این مرحله بازی نکرده است.

حضور در این فرمت حذفی عالی است. ما از این لذت می بریم. برهالتر روز سه‌شنبه گفت: این فرصتی است برای بچه‌های ما که به کار کردن ادامه دهند و کنار هم بمانند و از این تجربه لذت ببرند.

او ادامه داد: “این یک فرصت عالی است، اما این چیزی نیست که ما به این فکر کنیم که این یک افتخار است.” ما شایسته این هستیم که در موقعیتی باشیم که در آن هستیم و می خواهیم به راه خود ادامه دهیم. و ما نمی خواهیم در خانه باشیم [Sunday]. بنابراین برای ما، این است که چگونه از آن بهبود پیدا کنیم [the Iran] بازی کنید و خود را برای بازی در برابر یک تیم هلندی بسیار بسیار خوب آماده کنید—مربیان بسیار بسیار خوب، با کیفیت بسیار زیادی در سراسر زمین. و ما باید ایده ای داشته باشیم که چگونه آنها را شکست دهیم.”

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • استراوس: USMNT، Pulisic برای آخرین مکان شانزده شان سخت رنج می برند
  • اعتباردهنده: سه تفکر در مورد برد دراماتیک و طاقت‌فرسا USMNT در برابر ایران
  • Straus: USMNT چگونه 2002 نسل بعدی را در سال 22 هدایت می کند
  • اسقف: در داخل کانتینرهای حمل و نقل و طرفداران جام جهانی کشتی ها



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.