افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

بار دیگر تصویری از گلکسی A15 به بیرون درز کرد

  • کد خبر : 91661
بار دیگر تصویری از گلکسی A15 به بیرون درز کرد

این روزها سبک طراحی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمندش کاملاً مشخص و قابل پیش‌بینی شده است. همه دستگاه‌های این شرکت اساساً از پنل پشتی کاملاً شبیه به هم بهره می‌برند که لنزهای دوربین به صورت مجزا و بدون وجود هیچ جزیره‌ای، در یک گوشه از آن به صورت عمودی مرتب شده‌اند. این سبک طراحی […]


این روزها سبک طراحی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمندش کاملاً مشخص و قابل پیش‌بینی شده است. همه دستگاه‌های این شرکت اساساً از پنل پشتی کاملاً شبیه به هم بهره می‌برند که لنزهای دوربین به صورت مجزا و بدون وجود هیچ جزیره‌ای، در یک گوشه از آن به صورت عمودی مرتب شده‌اند. این سبک طراحی از گوشی‌های پرچمدار گرفته تا مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های سامسونگ استفاده می‌شود و گلکسی A15 آینده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

اوایل این ماه، اولین رندرهای فاش شده از گلکسی A15 را دیدیم که نمای ظاهری دستگاه را به نمایش گذاشتند و با یک نگاه به آن‌ها کاملاً مشخص بود که با محصولی از سامسونگ طرف هستیم. سه برجستگی دوربین مجزا با چینش عمودی در قسمت عقب چیزی است که تقریباً در همه گوشی‌های سامسونگ می‌بینیم. امروز، افشاگر معروف صنعت موبایل، ایوان بلاس با نام کاربری evleaks@ تصاویر جدیدی را منتشر کرده که  گلکسی A15 را نشان می‌دهند و اساساً طراحی پشتی آن را به طور کامل تأیید می‌کنند.

این بار هیچ جزئیات دیگری در مورد مشخصات گوشی منتشر نشده و البته، دفعه قبل نیز اطلاعات زیادی فاش نشده بود. آنچه تاکنون می‌دانیم این است که ابعاد بدنه آن 160.2 در 76.8 در 8.4 میلی متر است و جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد داشت.

بقیه موارد به راحتی از تصاویر لو رفته قبلی قابل برداشت است: یک پورت USB-C در پایین، یک چارچوب صاف بدون انحنا، و قرارگیری دکمه پاور (که به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت هم در آن تعبیه شده) و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه. نکته آخر اینکه این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با بریدگی U شکل خواهد بود.

همان‌طور که از نام گلکسی A15 نیز مشخص است، انی گوشی جانشین A14 خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد عرضه نسخه 5G آن نیز خواهیم بود (همانطور که در مورد گلکسی A14 هم شاهد بودیم). همچنین، این گوشی به صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، یکی از پردازنده‌های اگزینوس 1330 یا دیمنسیتی 700 مجهز خواهد بود. در مورد پیکربندی حافظه هم ظاهراً 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین سه‌گانه پشتی (50 مگاپیکسل اصلی، 2 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق)، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 وات از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی A15 هستند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=91661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.