افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

استقلال پول این بازیکن را دزدید؟

  • کد خبر : 91610
استقلال پول این بازیکن را دزدید؟

آنچه دیگران می خوانند: به گزارش شمانیوز؛ چند روز پس از این‌که پرویز مظلومی در تابستان سال ۹۴ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، قرار بر این گردید تا برای تقویت استقلال از وجود بازیکنان خارجی استفاده شود و یک فوتبالیست به نام ریوالدو (با ریوالدوی معروف برزیلی اشتباه نشود) به تهران آمد تا برای […]



آنچه دیگران می خوانند:


به گزارش شمانیوز؛ چند روز پس از این‌که پرویز مظلومی در تابستان سال ۹۴ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، قرار بر این گردید تا برای تقویت استقلال از وجود بازیکنان خارجی استفاده شود و یک فوتبالیست به نام ریوالدو (با ریوالدوی معروف برزیلی اشتباه نشود) به تهران آمد تا برای آبی‌پوشان پایتخت بازی کند اما از اواخر شهریور سال ۹۴ بحث‌هایی مبنی بر عدم تمایل او برای ماندن در ایران مطرح شد و سرانجام این بازیکن طی یک افشاگری که نهم مهرماه همان سال در خبرورزشی منتشر شد، دلیل جدایی خود را به صراحت اعلام کرد.

ریوالدو ابتدا به مدیران فدراسیون گفت برخلاف شایعاتی که مطرح شده، همسرش هیچ مشکلی برای سفر به ایران ندارد و این‌که می‌گویند چون خانم او نمی‌خواهد به ایران بیاید این بازیکن دوست دارد قراردادش را فسخ کند صحت نداشته و اصلا واقعی نیست. ریوالدو همچنین مدعی شد دلیل اصلی فسخ قراردادش دروغی بود که برخی افراد به او گفته‌اند. این بازیکن تاکید کرد یک سند برای دریافت قسمتی از مطالبات خود را امضا کرد و پس از آن ۳۰هزار دلار به او پول دادند اما چند روز بعد متوجه شد به موجب این سند ۸۰هزار دلار باید در اختیارش قرار می‌گرفت. در واقع او ۵۰هزار دلار کمتر از چیزی که امضا کرده بود دریافت کرد و به همین خاطر تصریح کرد بخشی از دستمزدش دزدیده شده و در چنین فضایی دیگر تمایلی به ماندن ندارد!

ادعای این فوتبالیست خارجی سر و صدای بسیار زیادی در اوایل پاییز سال ۹۴ به راه انداخت اما پس از مدتی قضیه فروکش کرد و هنوز هم رسانه‌ها نمی‌دانند چه کسانی در این ماجرا نقش داشتند و چه برخوردی با آن‌ها شد!

استقلال

 


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=91610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.