افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

۳۰۰ جانباخته در سوانح رانندگی بزرگراههای تهران/ مخدوش کردن پلاک خودرو خط قرمز پلیس راهور

  • کد خبر : 91425
۳۰۰ جانباخته در سوانح رانندگی بزرگراههای تهران/ مخدوش کردن پلاک خودرو خط قرمز پلیس راهور

به گزارش خبرنگار رکنا، از امشب ۸ مهرماه طرح تشدید با برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور جلوگیری از رانندگی های خطر آفرین مانند سرعت،سبقت،حرکات مخاطره آمیز و یا توقف در حاشیه بزرگراههای شهر تهران انجام می شود. در جریان این طرح سرهنگ ابولفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس […]

به گزارش خبرنگار رکنا، از امشب ۸ مهرماه طرح تشدید با برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور جلوگیری از رانندگی های خطر آفرین مانند سرعت،سبقت،حرکات مخاطره آمیز و یا توقف در حاشیه بزرگراههای شهر تهران انجام می شود.

در جریان این طرح سرهنگ ابولفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته و شواهد موجود همکاران ما به این نتیجه رسیدند که بیشترین تخلفات رانندگی در ساعات پایانی روز رخ میدهد لذا با اجرای این تصمیم گرفتیم هرچه سریع تر نسبت به برخورد با این نوع از تخلفات اقدام کنیم که استرات شروع ان از امشب کلیک خورد.

۳۰۰ نفر از شهروندان تهرانی بر اثر سوانح رانندگی جانباخته اند

رئیس پلیس راهور تهران در ادامه با تاکیید بر تلاش پلیس برای حفظ جان و آرامش مردم در هنگام رانندگی افزود: در  ۶ ماهه گذشته از شروع سال جدید ۳۰۰ نفر از شهروندان در تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست داده اند و اگر بخواهیم درصد درستی را برای این حوادث در نظر بگیریم ۶۰ درصد متعلق به تصادفات بزرگراهها، ۵۵ درصد از آن در ساعات پایانی شب، ۳۹ درصد مختص به عابرین و ۵۴ درصد موتور سواران بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اجرای این طرح برای برخورد با خودروهای حادثه ساز و کاهش امار جانباختگان تاکید کرد: از امشب تردد وسایل سنگین ، صدای ناهنجار از خودرو، توقف در حاشیه بزرگراه ها با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین حادثه ساز در ساعات پایانی روز

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه برابر با مقررات خودروهایی که مرتکب چندین تخلف در یک زمان می شوند۷۲ ساعت وسایل آنها به پارکینگ منتقل داده خواهد شد ادامه داد: وسایل نقلیه سنگین که از لحاظ حفاظ بار، حرکت در لاین سوم و .. را مرتکب می شوند از مبدا شناسایی شده و از تردد انها جلوگیری خواهیم کرد.

ریس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: بحث اموزش و فرهنگ سازی یکی از اولویت های پلیس راهور بوده و هست و تلاش خواهیم کرد از این پس در حوزه اموزش و فرهنگ سازی گام های اساسی و مهم تری برداشته تا نتیجه ان را در سطح شهر و سبک رانندگی مردم مشاهده کنیم.

مخدوش کردن پلاک خودرو خط قرمز پلیس راهور

سرهنگ موسوی پور در انتها در خصوص مخدوش کردن پلاک خودرو توسط رانندگان صراحتا اعلام کرد: خط قرمز پلیس راهور مخدوش کردن پلاک خودروها است ، با این کار انان عملا نشان میدهند هیچ هویتی نداشته و به راحتی دست به هر تخلفی میزنند و پلیس هم به جدیت با این تخلف برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=91425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.