افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
15

هفت مسابقه کلیدی WNBA برای تماشا در سال 2023

  • کد خبر : 914
هفت مسابقه کلیدی WNBA برای تماشا در سال 2023

انتشار برنامه برای فصل آینده برخی مسابقات سطح بالا و مسابقات مجدد هیجان انگیز را برجسته می کند. پس از یک فصل پر انرژی در سال 2022 برای WNBA، برنامه فصل عادی سال 23، فهرست بازی های هیجان انگیزی را از تعطیلات آخر هفته افتتاحیه لیگ و در تمام طول سال به ارمغان می آورد. […]


انتشار برنامه برای فصل آینده برخی مسابقات سطح بالا و مسابقات مجدد هیجان انگیز را برجسته می کند.

پس از یک فصل پر انرژی در سال 2022 برای WNBA، برنامه فصل عادی سال 23، فهرست بازی های هیجان انگیزی را از تعطیلات آخر هفته افتتاحیه لیگ و در تمام طول سال به ارمغان می آورد.

این لیگ پس از اینکه کمپین 2022 پربیننده ترین در 14 سال گذشته بود و از آستانه های جدید برای مصرف رسانه های اجتماعی و فروش کالا فراتر رفت، به دنبال افزایش محبوبیت خود خواهد بود. هواداران همچنین شانس بیشتری برای تماشای نبرد تیم های مورد علاقه خود بر روی چوب سخت خواهند داشت، زیرا لیگ تعداد بازی ها را از 36 بازی در فصل گذشته به 40 افزایش داد. مسابقات جام کمیسیونر نیز برای سومین سال بازمی گردد.

بیایید نگاهی به برخی از بازی‌های جذاب‌تر در سال 2023 بیندازیم، که شامل بازی‌های مجدد پلی آف در آخر هفته افتتاحیه و آخرین بازی‌های خانگی دو اسطوره WNBA می‌شود.

جسیکا هیل / آسوشیتدپرس

Aces at Storm: 20 مه 2023

قبل از اینکه A’ja Wilson، Chelsea Grey، Kelsey Plum و Aces اولین عنوان WNBA خود را در اولین سال مربیگری بکی هامون در سال 2022 کسب کنند، لاس وگاس در یک سری نیمه نهایی پر ستاره و چالش برانگیز در برابر طوفان حرکت کرد. در حالی که Aces در چهار بازی برنده شد، این مجموعه یکی از کتاب‌هایی بود که شامل نمایش‌های شوت‌سازی تماشایی از برنا استوارت، جول لوید، گری و ویلسون و پایان کار سو برد در WNBA بود. در حالی که پرنده بازنشسته امسال زمین را زیبا نخواهد کرد، بازی های پرتنش و پر فشار بین این دو تیم مطمئناً از آخر هفته افتتاحیه آغاز خواهد شد. پاپ کورن خود را آماده کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

Aces at Sparks: 25 مه 2023

با گذشت شش روز از فصل، قهرمانان فعلی WNBA سفر کوتاهی به لس آنجلس برای درگیری با اسپارکس خواهند داشت. لس آنجلس یک فصل پیش با کمی آشفتگی مواجه شد و برای دومین فصل متوالی بازی های پلی آف را از دست داد. با این حال، کرت میلر، مربی سابق سان، وارد اولین فصل خود با این فرنچایز می شود. هیچ چیز بهتر از تماشای درگیری دیگری بین میلر و هامون نیست که از طریق درخت مربیگری تام کولن به هم متصل شده اند. اگرچه ممکن است این یک مسابقه مجدد فینال نباشد – Aces با برتری بر سان همه را برد – جالب است که ببینیم میلر چگونه این تیم را برای رویارویی با یک تیم فوق العاده با استعداد Aces در اوایل فصل می سازد.

آزادی در آسمان: 2 ژوئن 2023

لیبرتی در دور اول سال گذشته قدرتمند ظاهر شد و در اولین بازی از سری بهترین های خود، قهرمانان سال 2021 را از آن خود کرد. این پیروزی حتی اولین برد پلی آف نیویورک را از سپتامبر 2015 به ارمغان آورد. اما در دو بازی بعدی، آسمان در حالت دفاعی قرار گرفت و بازی سابرینا یونسکو، ستاره لیبرتی را محدود کرد تا نیویورک را حذف کند. با فصل جدید و تلاش لیبرتی برای ساخت کمپین سال 22، بازی برگشت اوایل ژوئن بین تیم شیکاگو به رهبری کندیس پارکر و نیویورک لذت بخش خواهد بود.

Sky at Aces: 11 ژوئن 2023

در تمام فصل گذشته، بسیاری فکر می‌کردند که مسابقات بین لاس‌وگاس و شیکاگو به عنوان پیش‌نمایش فینال WNBA عمل می‌کردند (اگرچه سان چیزی برای گفتن در مورد آن پیش‌بینی‌ها داشت). وقتی این دو تیم از پس آن بر می‌آیند، نبردهای رفت و برگشتی شدید است. فصل گذشته Aces برتری 28 امتیازی را به Sky تلف کرد زیرا شیکاگو بزرگترین بازگشت تاریخ WNBA را در زمین Aces انجام داد. اما پس از آن لاس وگاس به نفع خود برگشت و آسمان را در جام کمیسیونر شکست داد و در عین حال سومین برد را در برابر شیکاگو در آخرین بازی خود در فصل عادی به دست آورد. با وجود دو تیم مملو از بازیکنان ستاره، این درگیری در سال 2023 کمتر از شدت نخواهد بود و یکی از بهترین ها خواهد بود.

Sun at Sparks: 18 ژوئن 2023

میلر هفت فصل را با سان گذراند و دو بار در فینال WNBA حضور داشت اما نتوانست عنوانی را برای کانکتیکات به ارمغان بیاورد. میلر با ورود به اولین فصل خود در لس آنجلس، تقریباً یک ماه پس از فصل 2023 این شانس را خواهد داشت که با تیم سابق خود روبرو شود. با این حال، بسته به عواقب آژانس رایگان WNBA، هنگام ملاقات دو تیم، همه چیز می تواند به شدت متفاوت به نظر برسد. بیشتر فضای سقف دستمزد سان به جونکل جونز MVP WNBA در سال 21، دیوانا بونر چهار بار آل استار و آلیسا توماس سه بار آل استار تحت مربیگری استفانی وایت مربوط می شود. همانطور که وایت به دنبال جفت کردن بازیکنان مناسب در اطراف سه نفر است، میلر با وضعیت مشابهی روبرو می شود: فقط پنج بازیکن اسپارکس برای فصل 23 قرارداد دارند. در حال حاضر، این بازیکنان شامل Nneka و Chiney Ogwumike نیستند. با وجود همه اینها، این یکی از مواردی است که باید در تقویم خود علامت گذاری کنید.

آس در عطارد: 8 سپتامبر 2023

اگر فکر می‌کردید تماشای بازی پرنده در آخرین بازی‌اش سخت است، برای آخرین بازی خانگی دیانا تاوراسی در فصل عادی در Footprint Center آماده شوید. تاوراسی که برای نوزدهمین فصل خود بازمی گردد، احتمالاً در میانه راه کمک به فینیکس خواهد بود تا در روزهای پایانی رقابت های 23 راهی پلی آف شود. با توجه به اینکه وضعیت Skylar Diggins-Smith برای فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد، به دلیل اینکه اخیراً از بارداری خود خبر داده است و وضعیت جاری با حبس بریتنی گرینر در روسیه، تاوراسی دستان او را پر خواهد کرد.

تاوراسی فصل 2022 را زودتر به پایان رساند، در 8 اوت، به دلیل کشیدگی عضلات چهار سر ران قبل از اینکه فینیکس در دور اول پلی آف شکست بخورد. اگر این آخرین بازی خانگی برای قهرمان سه دوره WNBA باشد، او بدون شک همه چیزهایی را که در زمین دارد در برابر تیم بسیار رقابتی Aces ترک خواهد کرد. فوراً دور این تطبیق حلقه بزنید.

آسمان در خورشید: 10 سپتامبر 2023

پارکر دقیقاً مانند تاوراسی به این فکر می کرد که آیا برای فصل شانزدهم در سال 2023 بازخواهد گشت یا خیر. در ماه مه، این زن 36 ساله فکر می کرد که فصل 22 آخرین فصل او است. دو هفته پیش، قهرمان دو دوره اعلام کرد که قصد دارد در فصل 23 بازی کند، به گفته ریچارد دیچ از ورزشکاران.

فصل گذشته، پارکر در اواخر ژوئن رکورد تریپل دابل لیگ را شکست، هفتمین انتخاب آل استار خود را به دست آورد و در بازی آل استار سال گذشته در شیکاگو شروع کرد، شهری که برای او بسیار نزدیک و عزیز است. در چیزی که می‌تواند آخرین بازی فصل عادی پارکر در دوران حرفه‌ای‌اش باشد، مناسب است که شیکاگو در مقابل سان قرار بگیرد، تیمی که بهترین‌های آسمان را در یک سری بازی‌های نیمه‌نهایی برتر از پنج بازی در پلی‌آف ۲۰۲۲ کسب کرد. این بازی همچنین چهارمین مسابقه دو تیم در فصل 23 را رقم خواهد زد.

  • WNBA بیشتر:کلسی پلام از بازیکنان WNBA می‌خواهد سهم بیشتری از درآمد کسب کنند
  • وزارت امور خارجه در مورد گرینر: روسیه “مذاکره جدی” نخواهد کرد
  • گزارش: گرینر به مستعمره مجازات در منطقه موردویای روسیه نقل مکان کرد
  • Candace Parker قصد دارد برای شانزدهمین فصل WNBA بازگردد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.