افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

بهره برداری از۲۲ کلان پروژه در کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم الانبیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 91373
بهره برداری از۲۲ کلان پروژه در کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم الانبیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه محمدرضا رحمانی در مراسم افتتاحیه غیر همسطح سازی تقاطع سپاه پاسداران که با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، شهردار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور پروژه‌های عمرانی در حال اجرایی دارد که […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه محمدرضا رحمانی در مراسم افتتاحیه غیر همسطح سازی تقاطع سپاه پاسداران که با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، شهردار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور پروژه‌های عمرانی در حال اجرایی دارد که سهمی از آن در دست قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است که در مدت فعالیت خود بنا به منویات مقام معظم رهبری بدون گرایش سیاسی در تمام دولت‌ها پای کار بوده است.

وی افزود: نتایج اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در کشور در معرض دید همگی قرار دارد و دستاوردهای آن در راستای خدمت به مردم قابل مشاهده است که طبق آن ۴۰ درصد بنزین کشور در پالایشگاه‌های ساخته شده توسط این قرارگاه است.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در ادامه تصریح کرد: همچنین ۵۰ درصد از ذخایر آب کشور در سدها ساخته شده، ۴۰ درصد مترو کشور، ۳۰ درصد راه آهن و ۲۰ درصد از پروژه‌های راه سازی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اجرایی شده‌اند.

رحمانی با اشاره به اینکه روند خدمت رسانی قرارگاه همچنان ادامه دار خواهد بود، تاکید کرد: با وجود تبلیغات سو دشمن اما قرارگاه خاتم الانبیا (ص) فعالیت خود را متوقف نکرده در پروژه‌های عمرانی کمک کننده بوده است.

وی بیان کرد: کشور کارگاه عمرانی بزرگی است که در جهت توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد و امروز کرمانشاه به دلیل موقعیت خاص خود نیازمند توجه بیشتری بوده با این وجود ۲۲ پروژه کلان مانند مهار آب‌های طرح گرمسیری در استان کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث شده است.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: در دولت سیزدهم با وجود مشکلات ۷۰ کلان پروژه را به بهره‌برداری رسانده و در مسیر خدمت طی یک سال پیش رو ۱۳۰ پروژه دیگر را در دستور کار خود دارد.

رحمانی در پایان با اشاره به عملیات جهادی قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، گفت: تقاطع سپاه پاسداران پروژه‌ای بود که با همکاری شهرداری و این قرارگاه کمتر از ۹ ماه و با سرعت خوبی به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=91373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.