افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

ووشوکار اردبیلی قهرمان آسیا شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 89534
ووشوکار اردبیلی قهرمان آسیا شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه ورزشی استان اردبیل تبریک می‌گویم که تنها نماینده این استان در مسابقات آسیایی توانست مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد. هوشنگ افشار تصریح کرد: یوسف صبری عضو تیم ملی ووشوی کشورمان در وزن منهای ۷۵ […]

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه ورزشی استان اردبیل تبریک می‌گویم که تنها نماینده این استان در مسابقات آسیایی توانست مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد.

هوشنگ افشار تصریح کرد: یوسف صبری عضو تیم ملی ووشوی کشورمان در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم توانست بر حریف ماکایی خود در کمتر از ۳۰ ثانیه غلبه کرده و مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد.

وی گفت: یوسف صبری که پیش از این در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی توانسته بود مدال‌های خوش رنگی را برای استان اردبیل به دست آورد، این بار نیز دل هواداران خود را شاد کرد تا با کسب مدال طلا و مقام قهرمانی در آسیا بدرخشد و رکورد مناسبی را از خود به جای بگذارد.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل افزود: مسابقات آسیایی امسال در گوانژو چین از یک شرایط خاص بهره می‌برد و تمام ورزشکاران برتر کشورهای آسیایی جمع شده بودند تا رقابت خوبی را در این رویداد داشته باشند که نماینده کشورمان از استان اردبیل توانست با شکست حریفان خود در فینال نیز در کوتاه‌ترین زمان حریف خود را شکست داده و در جایگاه نخست قرار بگیرد.

افشار توانمندی ورزش ووشوی استان را با تربیت قهرمانان و مدال‌آوران متعدد بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم در مسابقات مختلف ورزشکاران این استان به ویژه در رشته ووشو بتوانند درخششی شایسته داشته تا با کسب مدال‌های رنگارنگ دل هواداران خود را شاد کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بعد از پایان مسابقات استقبال گرمی را از این ورزشکار در فرودگاه اردبیل خواهیم داشت تا یوسف صبری از شهرستان نمین که نماینده پرافتخار استان اردبیل بود، بتوانیم گوشه‌ای از تلاش‌ها و افتخارآفرینی او را قدردان باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=89534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.