افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

فوم شستشو یا شوینده کرمی؟ قبل از روتین پوستی چه شوینده ای استفاده کنیم؟

  • کد خبر : 89279
فوم شستشو یا شوینده کرمی؟ قبل از روتین پوستی چه شوینده ای استفاده کنیم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز-  یکی از مهم‌ ترین و ابتدایی ترین مراحل مراقبت از پوست صورت و روتین پوستی روزانه، شستشوی آن با یک تمیز کننده مناسب است. همان‌ طور که می‌ دانید شوینده‌ های پوست در انواع مختلف از جمله صابون، پن، ژل شستشو و فوم شستشو […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز-  یکی از مهم‌ ترین و ابتدایی ترین مراحل مراقبت از پوست صورت و روتین پوستی روزانه، شستشوی آن با یک تمیز کننده مناسب است. همان‌ طور که می‌ دانید شوینده‌ های پوست در انواع مختلف از جمله صابون، پن، ژل شستشو و فوم شستشو صورت در بازار موجود هستند. بسیاری از افراد برای تمیز کردن صورت خود از آلودگی‌ ها، فوم شستشوی صورت را انتخاب می‌ کنند، اما نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که آیا فوم شستشو یا شوینده کرمیِ انتخابی شما با نوع پوست شما سازگار است یا خیر؟ به یاد داشته باشید که جواب این سوال بسیار مهم است و می توان گفت به صورت کلی تعیین کننده نوع تمیز کننده پوست شما خواهد بود. برای مثال اگر پوست چربی دارید نوعی شوینده برایتان مناسب است و اگر پوست خشک و حساسی دارید نوعی دیگر را باید انتخاب نمایید.

فوم شستشو، یک شوینده کف کننده است که پاکسازی عمیقی را برای پوست شما به ارمغان می‌ آورد. این شوینده آلودگی‌ ها و مواد زائد را از منافذ پوست خارج می‌ کند و به آن احساس احیا شدن می‌ دهد. فوم شستشوی صورت بهترین انتخاب برای پوست چرب و مستعد آکنه است و خاصیت پاک کنندگی آن می‌ تواند پوست‌ های چرب و کدر را دوباره تازه کند. با این وجود، این محصول برای تمام انواع پوست در بازار موجود است و می‌ تواند پاک کننده‌ای مناسب برای پوست شما باشد البته اگر نوعی را انتخاب کنید که دارای فرمولاسیون مناسب برای نوع پوست شما می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و بهترین مدل های فوم شستشو و شوینده کرمی آشنا شوید.

فوم شستشو 2 در 1 استی لادر؛ نامبروان تمام شوینده های پوستی

اگر بخواهیم یک فوم شستشو حرفه ای را معرفی کنیم می توان گفت فوم شستشو 2 در 1 استی لادر در حال حاظر بهترین فوم شستشو موجود در بازار است که می تواند به عنوان بخشی از روتین پوستی مورد استفاده قرار گیرد. فوم شستشو 2 در 1 استی لادر برای همه نوع پوست مناسب است و به عنوان شوینده صبح و شب و به عنوان ماسک هفته ای یک بار قابل استفاده است. 97 درصد مشتقات این فوم را عناصر طبیعی تشکیل داده اند، پس اگر پوستی خسته و آسیب دیده دارید این فوم سرشار از مواد مغذی است و برای شما گزینه ای ایده آل است. فوم شستشو استی لادر منافذ و پوست را عمیقا پاکسازی می کند و بلافاصله پس از اولین استفاده جلوه منافذ 17 درصد کمتر می شود و چربی اضافی پوست کنترل می شود. جهت استفاده صبح و شب روی پوست خیس ماساژ داده شود و سپس آبکشی کنید.

فوم شستشوی صورت ویتامین سی

فوم شستشوی صورت ویتامین سی

نوبتی هم باشه بعد فوم شستشو نوبت کرم شوینده صورت برنج تاچاست

بله نوبتی هم که باشد بعد از فوم شستشو نوبت معرفی یک کرم شوینده برای افرادی که پوست های خشک و حساس دارند رسیده است. کرم شوینده صورت برنج تاچا دارای فرمولی ملایم و در عین حال موثر است که آلودگی ها را از پوست پاک می کند و پوست را نرم و لطیف می کند. این کرم شوینده بر خلاف فوم شستشو دارای پی اچ خنثی است که مانع خشک شدن و از بین رفتن چربی ضروری پوست می شود و بافتی صاف و مخملی به پوست می دهد. آمینو اسید های موجود در این محصول به حفظ پی اچ طبیعی و عملکرد بهتر پوست نیز کمک می کنند.

پودر برنج ژاپنی عنصری است که از گذشته در روتین پوستی ژاپن وجود داشته و از آب اول شستن برنج برای شستن صورت استفاده می کردند. پودر برنج به صورت طبیعی پوست را نرم و صاف می کند و رطوبت پوست را نیز تامین می کند، البته جلبک اوکیناوا و هیالونیک اسید موجود در این محصول هم بلافاصله رطوبت پوست را تامین می کنند و پوست را عمیقا تغذیه می کنند.

فوم شستشوی صورت ویتامین سی

فوم شستشوی صورت ویتامین سی

فوم شستشو چیه! کرم شوینده ویتامین ای بادی شاپ یه چیز دیگه است

اگر به دنبال یک فوم شستشو نیستید و می خواهید یک کرم شوینده را قبل از روتین پوستی خود استفاده کنید بهتر است تا کرم شوینده ویتامین ای بادی شاپ را حتما یک بار هم که شده امتحان کنید. پاک کننده کرمی ویتامین E بادی شاپ با فرمولی ملایم و بافتی ابریشمی هر نوع آلودگی را از پوست پاک می‌کند و پوست را نرم و لطیف می کند. 89 درصد مشتقات این پاک کننده را عناصر طبیعی تشکیل می دهند و حتی مس توان گفت این شوینده برای پوست های خشک نیز قابل استفاده و مناسب است.

فوم شستشوی صورت ویتامین سی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=89279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.