افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

شیائومی واچ 2 پرو معرفی شد و اسمارت بند 8 به بازارهای جهانی راه یافت

  • کد خبر : 88323
شیائومی واچ 2 پرو معرفی شد و اسمارت بند 8 به بازارهای جهانی راه یافت

شیائومی به تازگی رویداد جهانی خود را در شهر برلین آلمان برگزار کرد؛ جایی که ما شاهد رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی 13 تی (Xiaomi 13T) به عنوان گل سرسبد این رویداد بودیم. اما آن‌ها تنها دستگاه‌های جدید شیائومی نبودند و این شرکت چینی جدیدترین ساعت هوشمند با نام شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch […]

شیائومی به تازگی رویداد جهانی خود را در شهر برلین آلمان برگزار کرد؛ جایی که ما شاهد رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی 13 تی (Xiaomi 13T) به عنوان گل سرسبد این رویداد بودیم. اما آن‌ها تنها دستگاه‌های جدید شیائومی نبودند و این شرکت چینی جدیدترین ساعت هوشمند با نام شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) را نیز معرفی و البته عرضه جهانی اسمارت بند 8 (Smart Band 8) را آغاز کرد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

شیائومی واچ 2 پرو
(Xiaomi Watch 2 Pro)

واچ 2 پرو یک ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم گوگل ویر او اس (Google Wear OS) با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های شخص ثالث است که برای دانلود در دسترس کاربران هستند. این ساعت فقط در مدل‌های بلوتوث یا LTE ارائه می‌شود و مدل دوم به شما امکان می‌دهد تماس‌های صوتی و پیامک‌ها را نیز مستقیماً از طریق ساعت دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. بنابراین، این مدل حتی بدون جفت کردن با گوشی هوشمند نیز به خوبی و با تمام امکانات قابل استفاده است.

شیائومی واچ 2 پرو یک صفحه نمایش امولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت دارد. این ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن بوده و 20 صفحه ساعت از پیش نصب شده در خود دارد.

تراشه پردازشی جدید اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 که کوالکام به طور خاص برای دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند طراحی کرده، وظیفه پردازش اطلاعات را در شیائومی واچ 2 پرو بر عهده داشته و با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. شما همچنین در این دستگاه به سرویس موقعیت‌یابی GNSS دو بانده، وای-فای، بلوتوث نسخه 5.2 و اتصال NFC نیز دسترسی دارید. واچ 2 پرو همچنین در برابر فشار 5 اتمسفر آب مقاوم است و بدون بند تنها 54.5 گرم وزن دارد.

شیائومی واچ 2 پرو

شیائومی امکان ردیابی تمام وقت ضربان قلب و اکسیژن خون را در واچ 2 پرو مهیا کرده و همچنین ردیابی خواب و استرس را نیز امکان‌پذیر نموده است. علاه بر این، ساعت هوشمند جدید این شرکت از ردیابی فعالیت برای بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای حسگر امپدانس بیوالکتریکی برای تخمین فاکتورهای ترکیب بدن مانند درصد چربی و توده عضلانی است.

یک باتری 495 میلی آمپر ساعتی با حداکثر طول عمر 65 ساعته در مدل فقط بلوتوث و 55 ساعته در مدل LTE وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد. شارژ نیز از نوع مغناطیسی بوده و با یک اتصال دو پین اختصاصی به ساعت وصل می‌شود.

قیمت شیائومی واچ 2 پرو از 270 یورو برای مدل بلوتوث و 330 یورو برای مدل LTE شروع می‌شود.

اسمارت بند 8
(Smart Band 8)

اسمارت بند 8

اسمارت بند 8 چند ماه قبل با نام شیائومی می بند 8 در چین عرضه شده بود و اکنون کمپانی شیائومی آن را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرده است. این دستبند دارای صفحه نمایش امولد 1.62 اینچی به شکل بیضی با وضوح 490 در 192 پیکسل است. اسمارت باند 8 از عملکرد نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حداکثر روشنایی 600 نیت داشته باشد.

دستبند جدید شیائومی همان سیستم ردیابی سلامت و تناسب اندام موجود در بند 7 را ارائه می‌کند، اما این بار دوره‌های جدید تناسب اندام تعاملی هم اضافه شده‌اند که از سنسور شتاب‌سنج برای ردیابی حرکات شما در زمان واقعی استفاده می‌کند.

اسمارت بند 8

شیائومی همچنین با ارائه چندین مدل بند رسمی که از مواد اولیه مختلفی مانند چرم، پارچه نایلونی و فلز و در سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند، قابلیت سفارشی‌سازی را در اسمارت بند 8 بسیار بهبود داده است. این شرکت همچنین لوازم جانبی متنوعی را برای این محصول تولید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به گیره‌ای اشاره کرد که به وسیله آن می‌توان دستبند را به کفش متصل کرده و نظارت پیشرفته‌تر و دقیق‌تری بر وضعیت بدن در تمرین‌های ورزشی داشت.

به گفته شیائومی، باتری اسمارت بند 8 در استفاده معمولی 16 روز و در حالتی که نمایشگر همیشه روشن فعال باشد 6 روز دوام می‌آورد. شارژ این دستبند از طریق شارژر دو پین اختصاصی انجام می‌شود که وعده شارژ کامل در یک ساعت را می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=88323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.