افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

وقتی نمی توانید داروهای درد OTC کودکان را پیدا کنید، چه باید کرد

  • کد خبر : 8822
وقتی نمی توانید داروهای درد OTC کودکان را پیدا کنید، چه باید کرد

20 دسامبر 2022 — داروخانه محلی شما از مسکن های بدون نسخه کودکان پاک شد — دوباره. اما قبل از اینکه افکار آبریزش بینی، شب های بی خوابی و بچه های تب دار برنامه های تعطیلات شما را تهدید کند، والدین، گزینه های دیگری هم دارید. در حالی که هیچ کمبود رسمی برای Tylenol کودکان […]


20 دسامبر 2022 — داروخانه محلی شما از مسکن های بدون نسخه کودکان پاک شد — دوباره. اما قبل از اینکه افکار آبریزش بینی، شب های بی خوابی و بچه های تب دار برنامه های تعطیلات شما را تهدید کند، والدین، گزینه های دیگری هم دارید.

در حالی که هیچ کمبود رسمی برای Tylenol کودکان در ایالات متحده وجود ندارد، طبق گفته Johnson & Johnson Consumer Health که این محصول را تولید می کند، این یک “فصل بسیار چالش برانگیز سرماخوردگی و آنفولانزا” بوده است و تقاضا برای این محصولات افزایش یافته است. این شرکت در بیانیه ای می گوید که به سادگی سر به فلک کشیده است آ

در بیانیه آمده است: «ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم مردم به محصولات مورد نیاز خود دسترسی دارند، از جمله به حداکثر رساندن ظرفیت تولید ما، راه‌اندازی سایت‌هایمان در 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته، و ارسال مداوم محصول». آ آ

پیدا کردن Motrin کودکان در این فصل تعطیلات در فروشگاه ها نیز چالش برانگیز بوده است. لوگان تاکر، سخنگوی انجمن محصولات بهداشتی مصرف‌کننده، می‌گوید که این را می‌توان در «افزایش موارد بیماری‌های تنفسی کودکان از جمله آنفولانزا، کووید و RSV» ردیابی کرد.

تاکر می‌گوید: «والدین ممکن است مجبور شوند چند توقف داشته باشند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و همچنین باید جایگزین خودمراقبتی اضافی را برای کمک به راحتی و تسکین در مدیر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود در نظر بگیرند.»

تاکر می‌گوید والدین باید از اصرار به تهیه داروهای ضد درد کودکان اجتناب کنند، زیرا این امر می‌تواند باعث تشدید مشکلات عرضه و تقاضا در فروشگاه‌ها شود. داروخانه های CVS و Walgreens هر دو را اخیراً داشته اند اعلام کرد تعداد داروهای ضد درد کودکانی که می‌توانید در فروشگاه‌های آنها خریداری کنید، محدود می‌شود.

CVS دارای محدودیت دو محصول برای همه داروهای ضد درد کودکان در فروشگاه ها و آنلاین است و Walgreens حداکثر شش مسکن بدون نسخه برای کودکان برای خرید آنلاین دارد. سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای Kroger همچنین دارای محدودیت دو محصول برای خرید داروهای ضد درد کودکان است.

گزینه های خود را کاوش کنید

از امتحان کردن نسخه های عمومی نترسید استامینوفن (تیلنول) یا ایبوپروفن (موترین)، دکتر جوزف پرنو، پزشک مرکز اورژانس و معاون امور پزشکی در بیمارستان همه کودکان جانز هاپکینز می گوید.

او می‌گوید: «بیشتر فروشگاه‌ها نسخه‌های خاص خود را از این داروها دارند». “خانواده ها همچنین ممکن است بتوانند فرمول های دیگری مانند شیاف های جویدنی یا رکتال را پیدا کنند.”

اصول را به خاطر بسپارید

اگر کودک شما احساس بیماری می کند، همیشه بهترین شیوه های استاندارد برای درمان بیماری مانند نوشیدن مایعات زیاد را در نظر داشته باشید.

“اگر آنها غذا نمی خورند، پدالیت یا نوشیدنی های ورزشی در طول بیماری بسیار خوب عمل می کنند تا آنها را هیدراته نگه دارند.”

اگر کودک شما بیش از حد معمول می خوابد، این نیز می تواند طبیعی باشد. فقط مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی از خواب بیدار می شوند تا به نوشیدن مایعات خود ادامه دهند.

چه زمانی باید به دنبال مراقبت های پزشکی بیشتر بود

پرنو می گوید: “اگر کودک شما 3 تا 5 روز تب داشته باشد، ارزش ارزیابی توسط پزشک را دارد.” آ

تغییر وضعیت ذهنی و مشکلات تنفسی، مانند تنگی نفس یا تنفس سریع، یا تغییر در رنگ پوست، می‌تواند نشانه‌ای از چیزی شدیدتر باشد. نشانه‌های کم‌آبی بدن، مانند عدم اشک در هنگام گریه کردن، خشکی دهان، یا عدم استفاده مکرر کودک از دستشویی مثل همیشه در این کمپ قرار می‌گیرند. Perno. می گوید: اگر کودک شما هر یک از این علائم را تجربه می کند، باید در یک اتاق اورژانس ویزیت شود

نمایش منابع

منابع:

جوزف پرنو، دکتر، پزشک مرکز اورژانس، معاون امور پزشکی، بیمارستان همه کودکان جانز هاپکینز.

ملیسا ویت، کارگردان و رهبر جهانی، روابط رسانه ای، سلامت مصرف کنندگان جانسون و جانسون

لوگان تاکر، مدیر روابط و ارتباطات رسانه ای، انجمن محصولات مراقبت های بهداشتی مصرف کننده

CHPA: “به روز رسانی CHPA در مورد محصولات ضد درد کودکان”.

© 2022 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.