افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

تخلفات نانوایی‌های هرسین رصد و با متخلفان برخورد می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 87859
تخلفات نانوایی‌های هرسین رصد و با متخلفان برخورد می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت و عملکرد نانوایی‌های شهرستان هرسین، اظهار کرد: عدم پایبندی تعدادی از نانوایی‌ها به وظایف خود باعث ایجاد نارضایتی عمومی شده و این موضوع شایسته مردم شریف هرسین نیست. وی افزود: عدم رعایت ساعات پخت نان، کم فروشی، فروش غیر قانونی […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت و عملکرد نانوایی‌های شهرستان هرسین، اظهار کرد: عدم پایبندی تعدادی از نانوایی‌ها به وظایف خود باعث ایجاد نارضایتی عمومی شده و این موضوع شایسته مردم شریف هرسین نیست.

وی افزود: عدم رعایت ساعات پخت نان، کم فروشی، فروش غیر قانونی آرد و تولید نان بی کیفیت از جمله مواردی است که نانوایی‌های متخلف مرتکب می‌شوند و این موضوع شایسته مردم شریف هرسین نیست.

فرماندار هرسین تصریح کرد: مراجعه اهالی روستاهای اطراف به ویژه بخش مرکزی به نانوایی‌های شهر هرسین باعث شلوغی‌های نامتعارف در نانوایی‌های ماشینی و به وجود آمدن صف‌های طولانی شده است.

به گفته ایتوندی در مناطق روستایی سهمیه هر روستا با توجه به درخواست اهالی آن به نانوایی روستا و یا به خود ساکنان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت‌های واقعی و مستمر بر خبازی‌ها از لحظه تحویل آرد از کارخانه تا بارگیری در خبازی باعث کاهش تخلفات خواهد شد.

فرماندار هرسین بیان کرد: در صورت تکرار تخلفات نانوایی‌های شناسایی شده و عدم پایبندی آنان به قانون، مجوز آنها در جلسه کارگروه مربوطه لغو خواهد شد.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین به زودی جلسه‌ای متشکل از رئیس اداره قله، کارشناسان نانینو، اتحادیه خبازان و نمایندگان نانوایی‌ها در فرماندار برگزار و در خصوص موضوعات مطرح شده تصمیم گیری خواهد شد.

ایتوندی در پایان این جلسه بیان داشت: متأسفانه برخی از خبازی‌ها با استفاده از کارت‌های بانکی که جمع آوری نموده‌اند اقدام به ایجاد تراکنش‌های صوری خرید نان می‌کنند و با توجه به تعداد و مقدار تراکنش‌ها سهمیه آرد را به صورت غیر قانونی به فروش می‌رسانند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: نانوایی‌هایی که با تراکنش‌های سوری سعی در جبران سهمیه آرد فروخته شده در سامانه را دارند شناسایی شده‌اند و برخوردهای قضائی با آنان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=87859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.