افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

زنده: مبارزه مکزیک و عربستان سعودی برای حذفی جام جهانی

  • کد خبر : 868
زنده: مبارزه مکزیک و عربستان سعودی برای حذفی جام جهانی

ال تری فقط برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به برد نیاز دارد، در حالی که عربستان سعودی می تواند بلیت خود را با پیروزی به دست آورد. مکزیک مدت‌هاست که یکی از اعضای اصلی مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی بوده و ال تری در هفت تورنمنت […]



ال تری فقط برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به برد نیاز دارد، در حالی که عربستان سعودی می تواند بلیت خود را با پیروزی به دست آورد.

مکزیک مدت‌هاست که یکی از اعضای اصلی مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی بوده و ال تری در هفت تورنمنت متوالی به مرحله حذفی رسیده است. اما عملکرد ضعیف برای شروع مسابقات باعث می شود که آنها برای رسیدن به آن جا به جادوی روز آخر نیاز داشته باشند.

ال تری با نگرانی هایی در مورد حمله خود وارد مسابقات شد – آنها در بازی های دوستانه منتهی به قطر قانع کننده نبودند و عیسی “تکاتیتو” کورونا، ستاره وینگر این تیم در ماه اکتبر دچار مصدومیت شد که مجبور شد مسابقات را از دست بدهد. مکزیک مسابقات جام جهانی خود را با تساوی بدون گل مقابل لهستان و باخت 2-0 مقابل آرژانتین در دو بازی آغاز کرد که در آن حمله تا حد زیادی بی دندان باقی ماند. اکنون فقط برای رسیدن به مرحله حذفی به پیروزی قابل توجهی بر عربستان سعودی نیاز دارد.

شاهین های سبز داستان روز اول بازی بود که لیونل مسی و آرژانتین را با پیروزی 2-0 شگفت زده کردند. اما باخت بعدی به لهستان به این معنی است که آنها نیز برای اطمینان از صعود به مرحله یک شانزدهم به برد نیاز دارند.

با وجود همه بازی‌ها در گروه C، این مسابقه برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی در مرحله حذفی موفق خواهد شد، حیاتی خواهد بود.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).

سناریوهای مرحله حذفی برای هر تیم جام جهانی، گروه


ترکیب هر تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی:

مکزیک

دروازه بان ها: رودولفو کوتا (لئون)، گیرمو اوچوا (باشگاه آمریکا)، آلفردو تالاورا (خوانز)

مدافعان: کوین آلوارز (پاچوکا)، نستور آرائوخو (باشگاه آمریکا)، جراردو آرتیاگا (گنک)، خسوس گالاردو (مونتری)، سزار مونتس (مونتری)، هکتور مورنو (مونتری)، خورخه سانچز (آژاکس)، یوهان واسکس (آژاکس)

هافبک ها: ادسون آلوارز (آژاکس)، روبرتو آلوارادو (چیواس گوادالاخارا)، اوریل آنتونا (کروز آزول)، لوئیس چاوز (پاچوکا)، آندرس گواردادو (رئال بتیس)، اریک گوتیرز (پی‌اس‌وی آیندهوون)، هکتور دینامو (هئوس) (AEK آتن)، کارلوس رودریگز (کروز آزول)، لوئیس رومو (مونتری)

به جلو: هیروینگ لوزانو (ناپولی)، رائول خیمنز (ولورهمپتون)، هنری مارتین (باشگاه آمریکا)، روجلیو فونس موری (مونتری)، الکسیس وگا (چیواس گوادالاخارا)

عربستان سعودی

دروازه بان ها: نواف العقیدی (النصر)، محمد العویس (الهلال)، محمد الیمی (الاهلی)

مدافعان: سعود عبدالحمید (الهلال)، عبدالله الامری (النصر)، محمد البریک (الهلال)، علی البولیحی (الهلال)، سلطان الغنام (النصر)، یاسر. الشهرانی (الهلال)، عبدالله مادو (النصر)، حسن تمبکتی (الشباب)

هافبک ها: عبدالرحمن العبود (اتحاد)، ناصر الدوسری (الهلال)، سالم الدوسری (الهلال)، سلمان الفرج (الهلال)، علی الحسن (النصر)، عبدالله. المالکی (الهلال)، سامی الناجی (النصر)، حتن باهبری (الشباب)، محمد کنو (الهلال)، عبدالله اوتیف (الهلال)، ریاض شرهیلی (ابها)

به جلو: نواف العابد (الشباب)، فراس البریکان (الفتح)، صالح الشهری (الهلال). هیثم عسیری (الاهلی)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • استراوس: با در خطر بودن سرنوشت جام جهانی، پولیسیچ و USMNT برای موفقیت رنج می برند
  • ویلسون: سنگال Late Legend Diop را با افزودن به میراث جام جهانی کانال‌های پخش می‌کند
  • اسقف: داخل کانتینرهای حمل و نقل و کشتی های کروز اسکان طرفداران جام جهانی
  • کانادا سعی کرد به کرواسی حمله کند و با یک L روشنایی زخمی شد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.