افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

آندرتیکر درباره سامی زین: او هرگز ستاره بزرگ‌تری نبوده است.

  • کد خبر : 860
آندرتیکر درباره سامی زین: او هرگز ستاره بزرگ‌تری نبوده است.

“Uce افتخاری” در کنار سلطنت رومن در حال رسیدن به ارتفاعات جدید است. هفته کشتی SI.com هر هفته منتشر می شود و پوشش زیر سطحی کسب و کار کشتی حرفه ای را ارائه می دهد. کار سامی زین با The Bloodline حتی توجه The Undertaker را نیز به خود جلب کرده است پیش بینی به […]



“Uce افتخاری” در کنار سلطنت رومن در حال رسیدن به ارتفاعات جدید است.

هفته کشتی SI.com هر هفته منتشر می شود و پوشش زیر سطحی کسب و کار کشتی حرفه ای را ارائه می دهد.

کار سامی زین با The Bloodline حتی توجه The Undertaker را نیز به خود جلب کرده است

پیش بینی به وفور واضح بود سری بازمانده.

نگاهی ظریف و در عین حال مهم از رومن رینز به سامی زین در پایان نمایش در سکوت اجرا شد، اما به اندازه رعد و برق بلند بود. حتی پس از مسابقه پیروزمندانه آنها در WarGames، جایی که زین به شکست کوین اونز کمک کرد و The Bloodline را به پیروزی رساند، آشکار شد که پرده بر روی تصدی زین به عنوان یک “Unorary Uce” آماده است.

ویدئویی از نمایش خانگی یکشنبه زین و جی اوسو منتشر شد که در حال دست دادن سفارشی خود بودند، که بیشتر نشان می‌دهد که پایان برای زین نزدیک است. اما چه اجرای باشکوهی بوده است. زین جان تازه‌ای به یک بازی جذاب در رینز، پل هیمن و یوسوس داد. Solo Sikoa هنوز هم جایگاه خود را در The Bloodline پیدا می‌کند و بازی پاشنه بالا با تشویق‌های رعد و برق همراه است. هدیه جدایی زین به گروه قبل از تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین طرفداران صنعت، در هر دوی این زمینه ها نیز کمک کننده خواهد بود.

زمانی که مردم The Bloodline را هو می کنند، یک چرخش شرورانه به زین، در نهایت مقداری انرژی اضافه می کند. با ارکستراسیون رینز، که Usos و Sikoa کارهای کثیف خود را انجام خواهند داد، این پتانسیل را دارد که گروه را به عنوان شرور دوباره تقویت کند. و اگر برنامه این است که زین را به یک رقیب برای رینز در تبدیل کنید اتاق حذف در ماه فوریه – که در مونترال در مکانی نه چندان دور از جایی که زین زمانی در کلیساها و سالن ها به عنوان یک استعداد مستقل بلندپرواز و بلندپرواز کشتی می گرفت، برگزار می شود – آنگاه یک نبوغ خواهد بود. به طور باورنکردنی، به همان اندازه که زین مانند یک پاشنه زبردست است، لحظه تعیین کننده او به عنوان یکی از محبوب ترین طرفداران خواهد بود.

چه کسی می توانست تصور کند که یکی از بهترین لحظات روی صفحه نمایش سال در دبلیودبلیو دبلیو ای سکانسی باشد که رینز پیراهن زین را پاره می کند و سپس پیراهن جدیدی را به او تقدیم می کند؟ داستان سرایی استادانه بوده است، و در سراسر طرفداران – و همچنین با نمادی از صنعت ارتباط برقرار کرده است.

کار زین با The Bloodline توجه The Undertaker را به خود جلب کرده است که مانند بقیه ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

مارک کالاوی که در طول سه دهه اجرای خود در نقش The Undertaker به چهره ای افسانه ای تبدیل شد، می گوید: «شخصیت سامی در کل این ترکیب بسیار جذاب است. «خیلی واضح است که The Bloodline کیست و طرفدار چه چیزی است، و آنها بیرون می روند و معامله خود را انجام می دهند. اما با افزودن سامی، لایه‌های بسیار بیشتری به دست می‌آید. به علاوه، شما آن تنش را بین سامی، یوسوس و رومن دارید. خیلی خوب کار می کند.»

قرار گرفتن روی پرده در کنار رینز و هیمن به عنوان فرصتی برای زین خدمت کرده است تا نشان دهد که چقدر مجری است و همچنین تطبیق پذیری خود را برجسته کند. زین که 20 سال کهنه کار این صنعت است، اکنون در نقطه ای قرار دارد که در رینگ راحت تر و مطمئن تر از همیشه است. کار او به قدری سرگرم کننده است که به Reigns و The Usos اجازه می دهد حتی بیشتر از شخصیت خود را نشان دهند.

کالاوی می‌گوید: «سامی بخش مهمی از همه چیز است، و او هرگز ستاره بزرگ‌تری نبوده است. اما این برای The Bloodline نیز مهم است. چیز جدیدی به آنها می دهد. رومن بیش از دو سال است که قهرمان شده است. یعنی باید بره بیرون و همه رو که باهاش ​​روبرو می شه کتک بزنه، درسته؟ این سخت است. اما این یک پویایی جدید با سامی است.

درست مانند بقیه ما، Calaway ما را تماشا خواهد کرد، و هیجان زده خواهد شد که بفهمد زاویه چگونه باز می شود.

“چطور می توانید از این لذت نبرید؟” کالاوی می گوید. “این داستان سرایی عالی است.”

هفته (آنلاین) کشتی

  • الیت هفته گذشته در مسابقه خود مقابل Death Triangle با چند کال بک به زمان سی ام پانک در AEW، از جمله ضربه زدن کنی امگا به GTS، لذت بردند. این من را به یاد زمانی انداخت که امگا و یانگ باکس پیراهن های Booty-O خود را می پوشیدند و روز جدید را صدا می زدند، حتی اگر آن مسابقه برگزار نمی شد.
  • جیمی هایتر اکنون تنها قهرمان جهان زنان در AEW است.
  • کوین اونز خودش را به خوبی آماده می کند تا رقیب بعدی رومن رینز باشد.
  • اگر کریس جریکو کلودیو کاستانولی را در نبرد نهایی Ring of Honor شکست دهد، کاستانولی باید به انجمن قدردانی جریکو بپیوندد. آیا این می تواند نشان دهنده دیدار مجدد کاستانولی و جیک هاگر باشد؟
  • پس از اینکه اخیراً در یک پرونده تلاش برای قتل در حال انجام وثیقه اعطا شد، کین ولاسکوئز این شنبه برای AAA کشتی خواهد گرفت.
  • بازگشت با دنی پیکارد در برنامه جدیدش بسیار سرگرم کننده بود.
  • ریکی استیمبوت در مسابقه خداحافظی آخر هفته گذشته خود فوق العاده به نظر می رسید.

جیمی هایر، پیروزی های عنوان MJF نشانگر دوران جدیدی در AEW است

وقتی یک سال پیش جیمی هایتر دوباره ظاهر شد، برنامه قهرمان شدن او نبود. کار هایتر حمایت و تقویت دکتر بریت بیکر بود که قطعاً نقشی را ایفا کرد. در طول راه، او همچنین تأثیر واقعی بر روی پایه هواداران گذاشت که برای قهرمان شدن او فریاد می زدند.

هایتر عنوان موقت زنان را در فول دنده، با واکنش بلندتری از جمعیت نسبت به قهرمان محبوب بیبی فیس تونی استورم مواجه شد. هفته گذشته، AEW تگ موقت را از سلطنت عنوان Hayter حذف کرد و عاقلانه عنوان Thunder Rosa را از او سلب کرد. داشتن دو قهرمان منطقی نیست – WWE به وضوح موافق است، زیرا رومن رینز و یوسوس هر کدام هر دو عنوانی را دارند که قبلاً بر اساس برند از هم جدا شده بودند – به خصوص وقتی برنامه‌ای برای بازگشت روزا آسیب دیده وجود ندارد. تونی خان تصمیم درستی گرفت و هر زمان که رزا دوباره در تلویزیون AEW ظاهر شد همیشه می تواند خلاق باشد.

من انتظار نداشتم هایتر این عنوان را در آن کسب کند فول دنده. مطمئناً به نظر می رسید که MJF قصد داشت عنوان قهرمانی جهان مردان را به پایان برساند، که او این کار را انجام داد و معمولاً تمرکز روی یک تغییر عنوان جهانی است. بنابراین، علیرغم اینکه جمعیت دائماً در طول مسابقه برای آن تشویق می‌کردند، دیدن هایتر به استورم پین می‌زد و خود را قهرمان می‌کرد، شگفت‌انگیز بود.

این پیروزی اهمیت بیشتری پیدا کرد، زیرا خان دو قهرمان برتر خود را به طور کامل تغییر داد. در حالی که جان موکسلی، که MJF از سلطنت خلع شد، مترادف با AEW است، او همچنین یک بازی به یاد ماندنی در WWE داشت. و اگرچه زمان حضور استورم در فهرست اصلی WWE کوتاه بود، اما او یک ستاره سابق NXT است. هر دوی آنها برای AEW بسیار ارزشمند هستند، اما دیدن دو ستاره “بومی” این شرکت را به عنوان برترین دارندگان عنوان نمایندگی می کنند. وقتی با AEW قرارداد امضا کرد، MJF به عنوان یک قطعه خوب در نظر گرفته شد، اما هرگز برای قهرمان شدن از قبل تعیین نشده بود. او اگر نگوییم صنعت، پاشنه پاشنه‌ای را که باید دید در شرکت ساخته شد و چاره‌ای جز بستن کمربند به خان نگذاشت. ظهور هایتر به همان اندازه چشمگیر بود، اگرچه او این کار را به شیوه خودش انجام داد. کار او در رینگ با طرفدارانی که مشتاق دیدن بیشتر هستند طنین انداز شد. آسمان برای او محدودیت است، زیرا او اکنون این پتانسیل را دارد که لایه‌های کاملاً جدیدی را روی میکروفون نشان دهد.

بهترین بخش در مورد هایتر و MJF این است که هیچ یک از قهرمانی های آنها احساس اجباری نداشتند. حتی در دنیای تولید شده کشتی حرفه ای، ظهور آنها ارگانیک بود.

توییت هفته

برآمدگی های داکوتا کای به درخشش بکی لینچ و بیانکا بلیر در طول WarGames کمک کرد.

پوشش بیشتر کشتی:

  • WWE تاریخچه کشتی را با مسابقات WarGames فرا می خواند
  • رومن رینز در «سریال بازمانده» جایزه دیگری به دست آورد
  • پیروزی در عنوان MJF یک بحث قدیمی کشتی را برانگیخت

جاستین باراسو را می توان در این آدرس دریافت کرد [email protected]. او را در توییتر دنبال کنید @جاستین باراسو.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.